LA GRANDA TRANSIRO / A GRANDE TRANSIÇÃO - JOANNA DE ÂNGELIS

LA GRANDA TRANSIRO

JOANNA DE ÂNGELIS – spirita psikologino kaj verkistino

En tiu cxi largxa vivperiodo okazas sur la Tero la granda transiro anoncita de la Sankta Skribo kaj konfirmita de Spiritismo.

La suferanta planedo spertas specialajn renversegojn, kaj en sia fizika kaj atmosfera strukturo, per rearangxado de siaj pluraj tektonaj platoj, kaj en sia morala konstituicio. Tio okazas, cxar la Spiritoj, kiuj logxokupas gxin kaj ankoraux iradas en malsuperecaj rondoj, estas anstatauxigataj de aliaj pli altrangaj, kiuj impulsos gxin tra la vojoj de la morala progreso, tiel liberigante lokon al nova erao de paco kaj felicxeco. La Spiritoj obstinantaj en la malbono, en la malobeoj, en la voluptajxoj kaj en la malnoblajxoj estas malrapide translokigataj al masuperaj mondoj, kie ili elportos la sekvojn de siaj abomenindaj agoj, kaj kie ili plibonigxos kaj preparigxos por la reveno al la planedo, regenerigxintaj kaj decidintaj plenumi la legxojn de La Amo.

Aliflanke, kiuj restadis en la malsuperaj regionoj, tiuj estas alportataj al la reenkarnigxo, por gxui la oportunan okazon de laboro kaj lernado, tiel modifante la kompatindajn kutimojn, al kiuj ili estis submetitaj, povante progresi sub la regado de Dio. En la okazo, se ili oponos al la postuloj de la evoluado, tiam ili suferos specon de provizora elpurigado en primitivaj regionoj, meze inter malprogresintaj rasoj, tiel dezirante esti utilaj kaj suferante la malprofitigajn efikojn de sia ribelemo. Samtempe, noblaj spiritoj, kiuj sukcesis superi la malhelpajxojn haltigintajn ilin en la malprospero, estas alvenantaj, por realigi bonon kaj largxigi la horizontojn de la homa felicxo, laborante senlace en la rekonstruo de la socio, tiam fidelaj al la diaj decidoj. Sammaniere, misiuloj de la Amo kaj de la Karito, devenantaj el aliaj sferoj, tegos sin per la karna survestado, por igi tiun cxi fazon de lumiga batalo pli milda, havigante indigajn kondicxojn, kiuj stimulos al la prospero kaj la felicxeco.

Ne nur la fizikaj kataklismoj skuos la planedon, kiel efiko de la legxo de detruado, generanto de tiuj fenomenoj, kiel okazas kun auxtuno, kiu faligas la foliaron de la arboj, por ke ili povu alfronti la rigoran travintron kaj renovigxu troabundaj cxe la alveno de printempo, sed ankaux tiuj moralaj, sociaj kaj homaj, kiuj karakterizos la turmentajn tagojn, kiuj jam estas travivataj. La bataloj sin prezentas kaj individuaj kaj kolektivaj minacante detrui la vivon per neimageblaj hekatomboj. La frenezo, rezultanta el la materialismo de la individuoj, enpelas ilin en la abismon de la perforto kaj de la malsagxeco, pligrandigante la kampon de la malespero, kiu plivastigxas en cxiujn direktojn. Eldetruigxas la hejmoj, malordigas sin la amaj interrilatoj, malstrukturigxas la institucioj, la oficejoj de laboro aliigxas en mallojalajn konkurejojn, la stratoj de la mondo transformas sin en arenojn de perversaj bataloj, forigante konfuzamase la sentojn de solidareco kaj respekto, de amo kaj karito... La tumultemo venkas la pacon, la konflikto regpremas la amon, la neegalforta lukto anstatuxas la fratecon.

...Tamen tiuj interokazajxoj estas nur la komencigxo de la granda transiro.

La fataleco de la homa ekzistado estas la konkero de la amo, kiu havigas kompletecon. Estas cxie ia neevitebla celo, kiu signigas la universalan ordon kaj la cxeeston de aganta Kosma Konscienco.

La ribelemo, kiu elstarigxas en la homa konduto, elektis la perfonton kiel instrumenton, por havigi al si la plezuron, kiu ne alvenas al gxi spontanee, tiel kauxzante bedauxrindajn sekvojn, kiuj plivolumenigxas en sencxesaj ofendoj. Estas neeviteble, ke kiu plantis en la semejon, tiu rikoltu el gxi, ricxa je benitaj grenoj aux je venenaj strangajxoj.

CXar la legxoj de la vivo ne povas esti malvalidigitaj, tial cxia opono kontraux ili aliigxas en afliktigxojn, malpermesante la konkeron de la bonfarto. Sammaniere, cxar la progreso estas neevitebla, kio ne estas konkerata per la devo; tio konkerigxos per la strukturaj sindevigoj, el kiuj gxi estas konsistigita.

La plej bona maniero, do, partopreni konscie en la granda transiro, estas per la konscio pri persona respondeco, realigante la intimajn sxangxojn, kiuj igxos propraj al la harmonio de la tuto.

Neniu ekstera konkero estos profitita, se gxi ne originos el la intimaj pejzagxoj, en kiuj estas instalitaj la kutimoj. Tiuj cxi, kun pereiga naturo, devas esti anstatauxigataj de tiuj, kiuj estas pli sanigaj, do favorigaj al bonfarto kaj al emocia harmonio.

En la menso estas la sxlosilo, por ke estu realigata la granda sxangxigxo. Kiam oni regas gxin, tiam la pensoj povas esti gvidataj en edifan direkton, kauxzante gxustasencajn vortojn kaj indajn agojn. La homo kiu renovigas sin morale, firme kontribuas por la sxangxoj okazantaj sur la planedo. Ne estas necese, ke la tumultego de la gxeneralaj suferoj kortusxu lin, por ke li povu efike kunlabori kun la Spiritoj kiuj agadas favore por la granda transiro. Disponante je la moralaj instrumentoj por la nobligxo, li farigxas efika kunlaboranto, pro tio, ke li agadas kune kun sia proksimulo, por la sxangxo de konvinkteco pri la ekzistaj celoj, samtempe kiam li transformas sin en modelon de gxojo kaj felicxo al cxiuj.

La Bono allogas cxiujn, kiuj rimarkas gxin, kaj altiras kiom da tiuj, kiuj trovigxas malproksimaj de gxia agado, same kiel okazas pri la gxojo kaj pri la sano. Estas ili, kiuj havigas la plej grandan konatan kontagxon, ne la anomaliaj kaj afliktaj skandaloj, kiuj sxajnas treni la homamasojn.

CXar malabundas ekzemploj de gxojo, do multobligxas tiuj de malespero, kiuj estas tuj superataj de la programoj de emocia sentebligo por la kompleteco.

La granda transiro dauxras, kaj cxar gxi estas necesa, la sola alternativo estas rigardi la manieron, kiel gxi sin prezentas, kaj kunlabori, por ke la ombroj kiuj abundas sur la mondo estu malpliigataj per la Suno de la senmorteco. Nenia timo devas esti kulturata, cxar, ecx se okazos la morto, tiu natura fenomeno estas veturilo de la vivo kiu sin manifestas en alia dimensio.

La vivo cxiam respondas konforme al la moralaj demandoj, kiuj estas direktataj al gxi.

La atenditaj sxangxoj, kiuj okazas, alportas ankoraux ne valorigatan kontribuajxon, nome, la elcxerpadon de la sufero el la spiritaj pejzagxoj de Tero. Dum vigle kreskas la malbono sur la mondo, la homaj estuloj farigxas gxiaj preferataj viktimoj, pro la egoismo, antaux kiu ili sin klinas, kauxze nur de speciala elekto. La momenta doloro, kiu vundas ilin, aliflanke invitas ilin observi la urgxegan devon sekvi la fluadon de la Amo, cele al la oceano de la Paco.

Apenaux pasos la periodo de aflikto, alvenos tiu de harmonio. GXis tiam, cxiaj agoj estu amo, tenero, abnegacio kaj senkondicxa fido al Dio.

[En mesagxo psikografita pere de la mediumo Divaldo Pereira Franco, en la 30-a de julio 2006, en Rio-de-JXanejro-RJ.]

============================================

A GRANDE TRANSIÇÃO

Joanna de Ângelis – psicóloga e escritora espiritual

Opera-se, na Terra, neste largo período, a grande transição anunciada pelas Escrituras e confirmada pelo Espiritismo.

O planeta sofrido experimenta convulsões especiais, tanto na sua estrutura física e atmosférica, ajustando as suas diversas camadas tectônicas, quanto na sua constituição moral.

Isto porque, os Espíritos que o habitam, ainda caminhando em faixas de inferioridade, estão sendo substituídos por outros mais elevados que o impulsionarão pelas trilhas do progresso moral, dando lugar a uma era nova de paz e de felicidade.

Os Espíritos renitentes na perversidade, nos desmandos, na sensualidade e vileza, estão sendo recambiados lentamente para mundos inferiores onde enfrentarão as conseqüências dos seus atos ignóbeis, assim renovando-se e predispondo-se ao retorno planetário, quando recuperados e decididos ao cumprimento das leis de amor.

Por outro lado, aqueles que permaneceram nas regiões inferiores estão sendo trazidos à reencarnação de modo a desfrutarem da oportunidade de trabalho e de aprendizado, modificando os hábitos infelizes a que se têm submetido, podendo avançar sob a governança de Deus.

Caso se oponham às exigências da evolução, também sofrerão um tipo de expurgo temporário para regiões primárias entre as raças atrasadas, tendo o ensejo de ser úteis e de sofrer os efeitos danosos da sua rebeldia.

Concomitantemente, espíritos nobres que conseguiram superar os impedimentos que os retinham na retaguarda, estarão chegando, a fim de promoverem o bem e alargarem os horizontes da felicidade humana, trabalhando infatigavelmente na reconstrução da sociedade, então fiel aos desígnios divinos.

Da mesma forma, missionários do amor e da caridade, procedentes de outras Esferas estarão revestindo-se da indumentária carnal, para tornar essa fase de luta iluminativa mais amena, proporcionando condições dignificantes, que estimulem ao avanço e à felicidade.

Não serão apenas os cataclismos físicos que sacudirão o planeta, como resultado da lei de destruição, geradora desses fenômenos, como ocorre com o outono que derruba a folhagem das árvores, a fim de que possam enfrentar a invernia rigorosa, renascendo exuberantes com a chegada da primavera, mas também os de natureza moral, social e humana que assinalarão os dias tormentosos, que já se vivem.

Os combates apresentam-se individuais e coletivos, ameaçando de destruição a vida com hecatombes inimagináveis.

A loucura, decorrente do materialismo dos indivíduos, atira-os nos abismos da violência e da insensatez, ampliando o campo do desespero que se alarga em todas as direções.

Esfacelam-se os lares, desorganizam-se os relacionamentos afetivos, desestruturam-se as instituições, as oficinas de trabalho convertem-se em áreas de competição desleal, as ruas do mundo transformam-se em campos de lutas perversas, levando de roldão os sentimentos de solidariedade e de respeito, de amor e de caridade…

A turbulência vence a paz, o conflito domina o amor, a luta desigual substitui a fraternidade….

Mas essas ocorrências são apenas o começo da grande transição.

A fatalidade da existência humana é a conquista do amor que proporciona plenitude.

Há, em toda parte, uma destinação inevitável, que expressa a ordem universal e a presença de uma Consciência Cósmica atuante.

A rebeldia que predomina no comportamento humano elegeu a violência como instrumento para conseguir o prazer que lhe não chega da maneira espontânea, gerando lamentáveis conseqüências, que se avolumam em desaires contínuos.

É inevitável a colheita da sementeira por aquele que a fez, tornando-se rico de grãos abençoados ou de espículos venenosos.

Como as leis da vida não podem ser derrogadas, toda objeção que se lhes faz converte-se em aflição, impedindo a conquista do bem-estar.

Da mesma forma, como o progresso é inevitável, o que não seja conquistado através do dever, sê-lo-á pelos impositivos estruturais de que o mesmo se constitui.

A melhor maneira, portanto, de compartilhar conscientemente da grande transição é através da consciência de responsabilidade pessoal, realizando as mudanças íntimas que se tornem próprias para a harmonia do conjunto.

Nenhuma conquista exterior será lograda se não proceder das paisagens íntimas, nas quais estão instalados os hábitos. Esses, de natureza perniciosa, devem ser substituídos por aqueles que são saudáveis, portanto, propiciatórios de bem-estar e de harmonia emocional.

Na mente está a chave para que seja operada a grande mudança.Quando se tem domínio sobre ela, os pensamentos podem ser canalizados em sentido edificante, dando lugar a palavras corretas e a atos dignos.

O indivíduo, que se renova moralmente, contribui de forma segura para as alterações que se vêm operando no planeta.

Não é necessário que o turbilhão dos sofrimentos gerais o sensibilize, a fim de que possa contribuir eficazmente com os espíritos que operam em favor da grande transição.

Dispondo das ferramentas morais do enobrecimento, torna-se cooperador eficiente, em razão de trabalhar junto ao seu próximo pela mudança de convicção em torno dos objetivos existenciais, ao tempo em que se transforma num exemplo de alegria e de felicidade para todos.

O Bem fascina todos aqueles que o observam e atrai quantos se encontram distantes da sua ação, o mesmo ocorrendo com a alegria e a saúde.

São eles que proporcionam o maior contágio de que se tem notícia e não as manifestações aberrantes e afligentes que parecem arrastar as multidões.

Como escasseiam os exemplos de júbilo, multiplicam-se os de desespero, logo ultrapassados pelos programas de sensibilização emocional para a plenitude.

A grande transição prossegue, e porque se faz necessária, a única alternativa é examinar-lhe a maneira como se apresenta e cooperar para que as sombras que se adensam no mundo sejam diminuídas pelo Sol da imortalidade.

Nenhum receio deve ser cultivado, porque, mesmo que ocorra a morte, esse fenômeno natural é veículo da vida que se manifestará em outra dimensão.

A vida sempre responde conforme as indagações morais que lhe são dirigidas.

As aguardadas mudanças que se vêm operando trazem uma ainda não valorizada contribuição, que é a erradicação do sofrimento das paisagens espirituais da Terra.

Enquanto viceje o mal, no mundo, o ser humano torna-se-lhe a vítima preferida, em face do egoísmo em que se estorcega, apenas por eleição especial.

A dor momentânea que o fere, convida-o, por outro lado, à observância das necessidades imperiosas de seguir a correnteza do Amor no rumo do oceano da Paz.

Logo passado o período de aflição, chegará o da harmonia.

Até lá, que todos os investimentos sejam de bondade e de ternura, de abnegação e de irrestrita confiança em Deus.

Joanna de Ângelis.

[Página psicografada pelo médium Divaldo Pereira Franco, no dia 30 de julho de 2006, no Rio de Janeiro, RJ]

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 09/02/2011
Reeditado em 14/12/2013
Código do texto: T2780571
Classificação de conteúdo: seguro