AMANTE CXIAM / AMANDO SEMPRE - MEIMEI/CHICO XAVIER

Vídeo no Youtube, na voz do médium Francisco Cândido Xavier:

http://www.youtube.com/watch?v=weIDrqxU4T8

Videajxo en Youtube, kun la vocxo de la mediumo Francisco Cândido Xavier:

http://www.youtube.com/watch?v=weIDrqxU4T8

====================

Em Esperanto:

AMANTE CXIAM

Uzu la tagon kaj faru la plejbonon, amante cxiam.

Realigu la laboron, kiun vi venis plenumi inter la homoj, dum la apogo de la tempo favoras vin.

Eltenu pacience la sortovicojn sur la vojo kaj akceptu, cxe la malfacilaj cirkonstancoj, la justecon de la vivo, kiu venis peti de vi kalkulon pri antauxaj faroj.

Marku la plej malgravan taskon per la sigelilo de la Boneco, kaj al la plej simpla konversacio algxustigu la luman parolon de la kompreno.

Brakumu cxiun homon, kiu renkontos vin, kiel iun, kiu portas al vi, ankoraux pli malproksimen, la helpomesagxon, kaj sur cxiu pagxo, kiel ajn malgranda gxi estas, kien vi registras vian pensadon, gravuru la puran amon, kiu elversxigxas el via memo.

Rimarku la indiferentan horlogxon. Forpasinta minuto estas valorajxo, kiu ne revenos.

Vi havos ja aliajn minutojn, sed en nova tago, en nova problemo, en nova situacio kaj en nova pejzagxo...

CXiu surtera homo, kvankam nekonscie, adiauxas la mondon iom post iom, ekspedante en cxiu tago, per siaj propraj agoj, la pakajxon, kiun li trovos cxe la fina stacio.

Uzu, do, la fortojn, kiujn Dio havigas al vi, en la konstruado por la Bono, cxar morgaux, kiam alvenos la granda renovigxo, vi komprenos fine, ke cxion, kion vi faris al la aliaj, al vi mem vi faris.

Spirita Auxtoro: Meimei

El la libro “Ideal Espírita”

Mediumo kaj parolanto: Francisco Cândido Xavier.

=============================================

Em português:

AMANDO SEMPRE

Aproveita o dia e faze o melhor, amando sempre.

Plasma a obra que vieste realizar entre os homens, enquanto o apoio do tempo te favorece.

Suporta com paciência as vicissitudes da estrada e aceita, nas circunstâncias difíceis, a justiça da vida que volta a pedir-te contas.

Na tarefa mais obscura, apõe o selo da bondade e, na conversação mais simples, modela a palavra luminosa do entendimento.

Abraça, em cada pessoa que te cruze o caminho, alguém que te leve mais longe a mensagem de auxílio e, em cada página, por mais pequenina, que te registre o pensamento, grava o amor puro que te verte do ser.

Observa o relógio impassível.

Minuto marcado é valor que não torna.

Terás, sim, outros minutos, mas em novo dia, em novo problema, em nova situação e em nova paisagem...

Toda criatura terrestre, embora não perceba, vive a despedir-se do mundo, pouco a pouco, despachando, cada dia, com os próprios atos, a bagagem que encontrará na estação de destino.

Usa desse modo as forças que Deus te empresta, na construção do bem, porque amanhã, quando chegue a grande renovação, compreenderás, por fim, que tudo quanto fizeste aos outros a ti mesmo fizeste.

Autor Espiritual: Meimei

Do livro: "Ideal Espírita"

Médium e narrador: Francisco Cândido Xavier

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 19/07/2011
Código do texto: T3105107