PREGXO POR TIUJ, KIUJN NI AMAS / ORAÇÃO PELOS ENTES QUERIDOS

http://www.youtube.com/watch?v=ZrHLsHX8WEA

Esperanto:

PREGXO POR TIUJ, KIUJN NI AMAS

Sinjoro Jesuo,

Vi alcedis al ni la personojn, kiuj estas karaj al ni, kiel trezorojn, kiujn al ni Vi pruntis.

Instruu nin estimi kaj akcepti ilin laux ilia vera karaktero de filoj de Dio, same kiel ni, kun iliaj necesoj kaj esperoj similaj al niaj.

Igu nin, tamen, rimarki, ke ili aspiras al specoj de felicxo malsimila al nia, kaj helpu nin ne perforti ilin en la nomo de amo, kun la senkonscia celo sklavigi ilin al niaj vidpunktoj.

Kiam ili estos malgxojaj, sxangxu nin en benojn kapablajn helpi ilin en la reakiro de la propra sekureco; kaj kiam ili estos gxojaj aux venkantaj en la idealoj, kiujn ili alprenis, ne lasu nin en la ombro de la egoismo aux de la envio, sed lumu al ni la komprenpovon, por ke ni sciu aldoni al ili la pacon kaj la esperon.

Faru, ke ni, lauxdeve, dauxre respektu ilin, tiel ke ni postulu de ili nenian ateston pri korinklino aux pri estimo krom la amkapabloj, kiujn ili havas.

Helpu al ni esti dankemaj pro la bono, kiun ili faras al ni, kaj ke ni ne plendu al ili pri bonajxoj, favorajxoj, honorajxoj aux kompensajxoj, kiujn ili ne povas doni al ni.

Prilumu nin vidi nur sole iliajn bonajn kvalitojn.

Helpu al ni zorgatenti nur pri tio, per la kompreno, ke la probablaj malvirtoj, de kiuj ili ankoraux estas portantoj, malaperos per la helpo de Via beno.

Kaj, se en iu tago, ni atestos malbonagojn faratajn de kelkaj el ili, donu al ni forton kompreni, ke nek per riprocxo, nek per kondamno ni konkeros iliajn korojn, sed jes fordonante ilin al Vi per la pregxo, cxar nur Vi, Sinjoro, povas sondi la plejprofundon de niaj animoj kaj povas gvidi niajn pasxojn, por la reekvilibro cxe la benitaj legxoj de Dio.

Spirita auxtoro: Emmanuel

Mediumo kaj parolinto: Francisco Cândido Xavier

Português:

ORAÇÃO PELOS ENTES QUERIDOS

Senhor Jesus, concedeste-nos os entes queridos por tesouros que nos emprestas.

Ensina-nos a considerá-los e aceitá-los em sua verdadeira condição de filhos de Deus, tanto quanto nós, com necessidades e esperanças semelhantes às nossas.

Faze-nos, porém, observar que aspiram a gêneros de felicidade diferente da nossa e auxilia-nos a não lhes violentar o sentimento em nome do amor, no propósito inconsciente de escravizá-los aos nossos pontos de vista.

Quando tristes trasforma-nos em bênçãos capazes de apoiá-los na restauração da própria segurança; e quando alegres ou triunfantes nos ideais que abraçam não nos deixes na sombra do egoísmo ou da inveja, mas sim, ilumina-nos o entendimento para que lhe saibamos acrescentar a paz e a esperança.

Conserva-nos no respeito que lhes devemos, sem exigir-lhes testemunhos de afeto ou de apreço em desacordo com os recursos de que dispunham.

Auxilia-nos a ser gratos pelo bem que nos façam, sem reclamar-lhes benefícios, ou vantagens, homenagens, ou gratificações que não nos possam proporcionar.

Esclarece-nos para que lhes vejamos unicamente as qualidades, ajudando-nos a nos determos nisso entendendo que os prováveis defeitos de que se mostrem ainda portadores desaparecerão no amparo de Tua benção.

E, se algum dia, viermos a surpreender alguns deles em experiências menos felizes, dá-nos a força de compreender que não será reprovando ou condenando que lhes conquistaremos os corações, e sim, entregando-os a Ti através da oração porque apenas tu, Senhor, podes sondar o íntimo de nossas almas e guiar-nos o passo para o reequilíbrio nas leis abençoadas de Deus.

Autor espiritual : Emmanuel

Médium e recitador: Francisco Cândido Xavier

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 26/04/2011
Código do texto: T2932143
Copyright © 2011. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.