A ARTE DE OUVIR - LA ARTO AUXSKULTI – JOANNA DE ANGELIS – DIVALDO FRANCO

http://www.youtube.com/watch?v=1MxlocoLTxU

En Esperanto:

LA ARTO AUXSKULTI

Divaldo Franco

Kie ajn vi trovigxas, en ia ajn maniero vi vekos aliulan interesigxon pri vi. Kelkaj personoj povos taksi vin antipatia kaj ecx provos malamike agi kontraux vi. Aliaj volos scii, kiu vi estas kaj kio estas via okupo. Sennombraj aliaj, tamen, alparolos vin, celante fratan interrilaton. Cxiu agordos kun vi laux la emocia kampo, kiun li nune provadas.

Cxar mankas amikoj kaj abundas problemoj, tial la personoj, sopirante pri kompreno, penadas trovi iun, kiu auxskultus ilin. Pro tio, kelkfoje cxiuj parolas samtempe.

Donu al tiu, kiu alvenas, honoron per via auxskultado. Ne rapidu amasigi al li informojn, eble seninteresajn por li. Silentu kaj auxskultu. Ne sxajnigu, kvazaux vi scias cxion, aux ke vi estas plene informita pri cxiuj okazajxoj.

Nenio estas pli malagrabla kaj malgxentila ol tio, ke iu subite silentigas aliulon kaj kompletigas ties parolon, ne cxiam gxuste.

Estu gxentila, ebligante, ke la senpacienculo konformigxu al via afableco kaj malsxargxu la strecxigxon, la afliktigxon...

En la gxusta momento, parolu senafekte, sen la falsa sinteno kvazaux vi estas neriprocxebla aux senproblema.

La arto auxskulti estas ankaux la scienco helpi.

Spirita auxtoro: Joanna de Angelis

Psikografa mediumo kaj parolanto: Divaldo Franco

Libro: “Episódios Diário”

================================

Em Português:

A ARTE DE OUVIR

Divaldo Franco

Onde quer que te encontres, de uma ou de outra forma, despertarás o interesse de alguém. Algumas pessoas poderão arrolar-te como antipático e até buscarão hostilizar-te. Outras se interessarão por saber quem és e o que fazes. Inúmeras, no entanto, te falarão, intentando um relacionamento fraterno. Cada qual sintonizará contigo dentro do campo emocional em que estagia.

Como há carência de amigos e abundância de problemas, as criaturas andam à cata de quem as ouça, ansiando por encontrar compreensão. Em razão disso, todos falam, às vezes, simultaneamente.

Concede, a quem chega, a honra de o ouvir. Não te apresses em cumulá-lo de informações, talvez desinteressantes para ele. Silencia e ouve. Não aparentes saber tudo, estar por dentro de todos os acontecimentos.

Nada mais desagradável e descortês do que a pessoa que toma a palavra de outrem e conclui-lhe a narração, nem sempre corretamente.

Sê gentil, facultando que o ansioso sintonize com a tua cordialidade e descarregue a tensão, o sofrimento…

No momento próprio, fala com naturalidade, sem a falsa postura de intocável ou sem problema.

A arte de ouvir é também a ciência de ajudar.

Autora espiritual: Joanna de Angelis

Médium psicógrafo e narrador: Divaldo P. Franco

Livro: “Episódios Diários”

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 16/07/2011
Código do texto: T3099966