๐น๐๐๐๐๐รต๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐รณ( ๐ด๐๐ ๐ซ๐รก๐๐๐, ๐รก๐๐๐๐ ๐)
๐น๐๐๐๐๐รต๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐รณ( ๐ด๐๐ ๐ซ๐รก๐๐๐, ๐รก๐๐๐๐ ๐)
๐ซ๐๐ ๐ ๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐๐
๐ด๐๐๐ ๐ณ๐๐๐๐๐ ๐ป๐๐๐๐๐๐๐
๐ป๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐ถ ๐ท๐๐๐๐ ๐ณ๐๐๐๐๐๐. ๐ฌ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐ ๐น๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐ ๐ณ๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐ถ ๐ท๐๐๐๐ ๐ฝ๐๐๐๐๐๐๐, ๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ฏ๐๐๐๐๐(๐ผ๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐ ๐ฎ๐รฉ๐๐๐ ๐จ๐๐๐๐๐), ๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐ ๐พ๐๐๐๐ ๐ป๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐รฉ๐ ๐ป๐๐ ๐ฉ๐๐๐ ๐ซ๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐รง๐ ๐จ๐๐ ๐รด๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐, ๐๐๐, รฉ ๐๐๐ ๐๐รง๐ ๐๐๐๐๐, ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐, ๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐ฌ๐ ๐บ๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐ฝ๐๐๐๐ ๐๐ ๐ป๐๐๐ ๐บ๐๐๐๐๐, ๐๐๐ ๐รฃ๐ ๐๐๐ ๐๐รก ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐ รฉ ๐๐๐๐๐, ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐จ๐๐ ๐รด๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐รฉ๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐. ๐จ๐, ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐, ๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐ด๐๐๐ ๐๐ ๐จ๐๐ ๐ท๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐, ๐๐๐๐๐๐๐๐, ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐รฃ๐, ๐๐๐. ๐ฌ๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐รณ๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐รช, ๐๐๐ ๐ ๐รก๐๐๐, ๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐. ๐ป๐๐๐รผ๐๐, ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐โ