"KUN FIDO KAJ AGADO" / "COM FÉ E AÇÃO" - Mesagxo de la Spirito Joanna de Ângelis

KUN FIDO KAJ AGADO

La enkarna vivo estas altvalora oportunajxo.

Ni progresas, en la procezo de la evoluado, konforme al la uzado de la rimedoj, kiujn ni disponas.

Neniu marsxas sen celo. La tasko ne plenumita hodiaux estos reprenita en alia tago.

Ne allasu vin al la sistema ribelado, kiam vi estas vizitata de la sufero.

Sercxu, en tiu cxi vivo, la kauxzojn de via sufero, por forigi ilin. Se vi ne trovos ilin, transdonu al la pacienco kaj al la rezignacio la komision nuligi ilin, cxar ili devenas el pasintaj enkarnecoj.

Evitu la defetisman eldiron “mi ne havas forton”. Kaj ne diru “mi ne elturnigxos el tiu cxi krizo”.

La luktado motivas la progreson, kaj la doloro elselektadas tiujn, kiuj malfaras la ligilojn kun la kulpa pasinteco kaj rajtas esti promociitaj.

La afliktigxo nure malekvilibrigas. Konsciigxinte pri la eraroj, rehabilitu vin, regxustigu vin.

La Patro fidas vin, tiamaniere, ke Li permesas al vi fari la progresan marsxon.

Fidu Lin, pluirante, gxis vi liberigxos kun fido kaj digniga agado.

Spirito Joanna de Ângelis, per la skribilo de Divaldo Franco, en la libro “Oferajxo”

==========================================

COM FÉ E AÇÃO

A vida carnal é oportunidade preciosa.

Avançamos, no processo de evolução, conforme a aplicação dos recursos de que dispomos.

Ninguém marcha sem objetivo. A tarefa não realizada hoje será retomada à frente.

Não te entregues à revolta sistemática, quando visitado pelo sofrimento.

Procura, nesta vida, as causas do sofrer, a fim de saná-las. Se não as encontrares, transfere para a paciência e a resignação o mister de anulá-las, pois que procedem de reencarnações passadas.

Evita a expressão derrotista: “Não tenho forças”. E não digas: “Não sairei desta”.

A luta motiva o progresso e a dor seleciona os que desfazem os vínculos com o passado e podem ser promovidos.

A auto-aflição só desequilibra. Consciente dos erros, reabilita-te, recompõe-te.

O Pai confia em ti, de tal forma que te permite a marcha evolutiva.

Confia n’Ele, avançando até que te libertes com fé e ação dignificadora.

Joanna de Ângelis / Médium Divaldo Franco

Livro: Oferenda.

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 11/01/2014
Código do texto: T4645515
Classificação de conteúdo: seguro