"PASSO DE LUZ" / "PASXO EL LUMO" - mesagxo de la spirito Emmanuel

Cxe la cxagrenegoj aux malpacoj, ni memoru la neceson de certa helpajxeto, nome: la unua pasxo por la regxustigo de la harmonio kaj sekureco.

Tio signifas, ke ni elmontru iom pli da amo, ecx tiam, kiam cxirkauxas nin la nekomprenemo.

Foje la hejmo en tumulto plendas pri trankvileco, cxe la malpaco inter karaj homoj.

En aliaj cirkonstancoj trovigxas respektindaj kunuloj en konflikto unuj kontraux aliaj.

En kelkaj situacioj estas rimarkata la mallonga mecxo de la troa ofendo al tiu aux alia amiko, stimulanta la eksplodon de la perforto.

Cxe aliaj okazajxoj vidatas la turmentigxo de iu nobla koro vundita, cxar gxi ankoraux estas makulita de la orgojlo.

Ni memoru pri la mizerikordon, kiun cxiuj ni ricevas de Dio, en cxiu fazo de la vivo.

Cxu aperas aflikto? – Pli da komprenemo.

Cxu okazas malprofitoj? – Ni laboru kun vigleco.

Cxe cxiuj situacioj, en kiuj la malbono interteksas malekvilibrojn, ni havu la kuragxon fari la unuan pasxon, per kiu la sereneco, la amo, la humileco kaj la pacienco ree certigos al ni la harmonion de la Bono.

Spirito Emmanuel, pere de la mediumo Chico Xavier, en la libro “Kuragxo”.

========================================

Nas tribulações ou discórdias, recordemos a necessidade de certo donativo: o primeiro passo para o reajuste da harmonia e da segurança.

Isso significa para nós um tanto mais de amor, mesmo quando nos cerque a incompreensão.

Por vezes, o lar em tumulto reclama a tranquilidade, ante a discórdia entre pessoas queridas.

Em outras circunstâncias, são companheiros respeitáveis em conflito uns com os outros.

Em algumas situações, é o estopim curto da agressividade exagerada nesse ou naquele amigo, favorecendo a explosão de violência.

Noutros lances, é o tormento de algum coração nobre ferido, porque ainda tisnado pelo orgulho.

Recordemos a misericórdia que todos recebemos de Deus, a cada trecho da vida.

Aparece a aflição? – Mais compreensão.

Ocorrem prejuízos? – Trabalhemos com vigor.

Em todas as situações, nas quais o mal entreteça desequilíbrio, tenhamos a coragem do primeiro passo, em que a serenidade e o amor, a humildade e a paciência nos garantam de novo a harmonia do Bem.

Pelo Espírito Emmanuel. Psicografia de Francisco Cândido Xavier.

Do Livro “Coragem”.

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 10/01/2014
Código do texto: T4644023
Classificação de conteúdo: seguro