TRANQUILIDADE / TRANKVILECO (mesagxo de la Spirito Andreo Ludoviko)

1. Komencu la tagon en la lumo de la pregxo. La amo de Dio neniam mankas.

2. Akceptu ian ajn malfacilajxon, sen diskuti. Hodiaux estas la tempo doni la plejbonon.

3. Laboru kun gxojo. La maldiligentulo estas kadavro, kiu pensas. 4. Faru bonon kiel eble. CXiu kreito trairas inter siaj propraj kreitajxoj.

5. Valorigu la minutojn. CXio revenas, escepte de la perdita horo.

6. Lernu obei en la praktikado de la propraj devoj. Se vi ne prestigxigas la disciplinon, imagu al vi auxtomobilon irantan sen funkciado de la bremso.

7. Estimu la simplecon. La lukso estas la mauxzoleo de tiuj, kiuj alproksimigxas al la morto.

8. Pardonu senkondicxe. Kolerigxi estas la plej efika procedo por malvenki.

9. Uzu la gxentilecon kaj provu trakti la familianojn, same kiel vi traktas la vizitantojn.

10. Favore de la paco, tenu fidelecon al vi mem. Memoru, ke, en la tago de la kalvario, la amaso aplauxdis la aferon de la krucumintoj, sed la Kristo, soleca kaj venkita, estis la afero de Dio.

Spirito Andreo Ludoviko, pere de la mediumo Chico Xavier, en la libro “La Spirito de la Vero”

===============================

1. Comece o dia na luz da oração. O amor de Deus nunca falha.

2. Aceite qualquer dificuldade sem discutir. Hoje é o tempo de fazer o melhor.

3. Trabalhe com alegria. O preguiçoso é um cadáver que pensa.

4. Faça o bem quanto possa. Cada criatura transita entre as próprias criações.

5. Valorize os minutos. Tudo volta, com exceção da hora perdida.

6. Aprenda a obedecer no culto das próprias obrigações. Se você não acredita na disciplina, observe um carro sem freio.

7. Estime a simplicidade. O luxo é o mausoléu dos que se avizinham da morte.

8. Perdoe sem condições. Irritar-se é o melhor processo de perder.

9. Use a gentileza, e experimente tratar os familiares como trata as visitas.

10. Em favor de sua paz, conserve fidelidade a si mesmo. Lembre-se de que, no dia do Calvário, a massa aplaudia a causa dos crucificadores, mas o Cristo, solitário e vencido, era a causa de Deus.

Espírito André Luiz / Médium Chico Xavier

Do livro “O Espírito da Verdade”

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 08/01/2014
Código do texto: T4641230
Classificação de conteúdo: seguro