PALAVRA E JESUS / PAROLO KAJ JESUO (mesagxo de la Spirito Andreo Ludoviko)

La parolo servigita al la sano farigxas neimagebla kuracmetodo.

Se gxi estas utiligata per pozitiva maniero, gxi ebligas la optimismon kaj estigas renovigitan etoson, el kiu sin nutras la homa estajxo.

Pro la fenomeno pri agordigxo, la edifa parolo generas empation kaj altiras bonigajn okazajxojn.

GXi estas instrumento de la vivo por vesti la ideojn kaj eksterigi ilin.

Kiam gxi estas edifanta, gxi starigas la mondon, subtenas la pensadon, kaj ricxigas la vivon per belajxoj.

Parolante, Jesuo strukturigis en la mensojn kaj korojn la idealojn de la eterna vivo.

Auxskultinte Lin, neniu sukcesis forgesi Lin.

Per la parolo, li fundamentis la idealojn pri la homa nobligo, kiu sxangxis la kurson de la Historio.

Kun energio aux dolcxeco, per milda trankvileco aux serioza admoneco, Lia parolo cxiam estis metita je la dispono de la Bono kaj de la Paco.

Tio, kion vi diras kaj kiel vi diras, produktos rezulton, favorante aux malfelicxigante tiun, al kiu vi alparolas, krom al vi mem, respondecigante vin.

Uzu la parolon por inspiri felicxajn imagojn. Estu gxi por vivo, abunda vivo.

Spirito Joanna de Ângelis, pere de la mediumo Divaldo Franco

el la Libro: “Alerta” (Atentigo) - Ed. LEAL

============================== Originalo:

A palavra, colocada a serviço da saúde, exerce inimaginável terapêutica.

Utilizada de forma positiva, faculta o otimismo e cria aura renovadora de que se nutre o ser.

Em virtude do fenômeno de sintonia, a palavra edificante gera empatia e atrai fatores benéficos.

É instrumento da vida para vestir as ideias e exteriorizá-la.

Quando edificante, levanta o mundo, sustenta o pensamento e enriquece a vida com belezas.

Falando, Jesus estruturou nas mentes e corações os ideais da vida eterna.

Ouvindo-O, ninguém lograva esquecê-lO.

Com a palavra, alicerçou os ideais de enobrecimento humano que mudaram o curso da História.

Com energia ou doçura, em suave tranquilidade ou grave admoestação, o Seu verbo sempre esteve colocado a serviço do bem e da paz.

O que digas e como digas produzirá resultado, favorecendo ou infelicitando a quem te diriges e a ti mesmo responsabilizando.

Utiliza-te da palavra a fim de inspirares imagens felizes. Seja ela de vida, de vida abundante.

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 02/01/2014
Reeditado em 08/01/2014
Código do texto: T4634340
Classificação de conteúdo: seguro
Copyright © 2014. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.