EN LA KONSTRUADO DE LA FIDO / NA CONSTRUÇÃO DA FÉ (mesagxo de Emmanuel)

“La longa vojirado komencigxas per la unua pasxo. La spektakloj pri intelekta lerteco aux pri fizika vigleco ekpretigas sin en la alfabetumado aux en la gimnastikaj ekzercigxoj.

La naturo neniam sxangxas la principojn pri sinsekvo, obee al la Diaj Legxoj.

Koncerne al la spirita kampo, same, ni neniam forigos la eksterajn malfacilajxojn, se ni ne superos tiujn, kiuj afliktas nin interne.

Por tio, ni koncentru niajn proprajn fortojn en la memedukado, transformante malgrandetajn obstaklojn de la intima vivo en rimedojn de pliperfektigxo.

CXiam aperas okazoj por trejno.

Tie cxi estas kontuza vorto, kiu vundas nin...

Tie estas maldanko, kiu nin vizitas...

Nun estas klacxajxo tentanta nin...

Poste venos sugesto, por ke ni faru krimon...

Hodiaux estas parenco, kiu farigxas turmentanto...

Morgaux estos amiko, kiu dizertos...

Nepre necese estas ami, fidi, esperi kaj toleri.

Ni tenu nin serene kaj vojiru antauxen.

Ni edifu nin per la komprenado kaj bonkoreco, helpante kaj ankaux pardonante pro cxia malbono. Se ni vekados simpation, la beno de la cxielo venos, por prilumi al ni la vivon.”

Emmanuel / Mediumo Chico Xavier. El la libro “Mãos Marcadas” (Eld. IDE)

“A grande jornada começa de um passo. Os espetáculos de habilidade intelectual ou de vigor físico começam na alfabetização e na ginástica.

A natureza jamais altera os princípios de sequência, de conformidade com as Leis Divinas.

No campo espiritual, igualmente, nunca removeremos as dificuldades fora de nós sem superarmos as que nos afligem por dentro.

Para isso, fixemos as próprias forças na autoeducação, convertendo pequeninos obstáculos da vida interior em recursos de aperfeiçoamento.

Sempre surgem ocasiões de treinamento.

Aqui, é a palavra contundente que nos fere...

Ali, é a ingratidão que nos visita...

Agora, é maledicência que nos tenta...

Depois, é a sugestão ao crime que nos vem...

Hoje, é o parente que se faz verdugo...

Amanhã, é o amigo que deserta...

Indispensável é amar, crer, esperar e tolerar.

Guardemos serenidade e avancemos.

Edifiquemos-nos na compreensão e bondade, ajudando e esquecendo todo o mal. Criando simpatia, a bênção do céu virá iluminar-nos a vida.”

Emmanuel / Médium Chico Xavier

Livro: Mãos Marcadas (extrato) - Ed. IDE

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 14/11/2013
Código do texto: T4570183
Classificação de conteúdo: seguro