PACIENCO EN VI - PACIÊNCIA EM TI - DIVALDO FRANCO

En Esperanto:

PACIENCO EN VI

El la libro “Filhos de Deus”

Spirita auxtorino: Joanna de Ângelis

Psikografinto kaj parolanto: Divaldo Franco

Evidenta signo de emocia malordo estas la kolero. La pacienco, siavice, spegulas intiman trankvilecon, kiu ripozas sur la senlima konfido al la planoj de Dio.

La konado de vero favoras serenecon, cxar gxi ebligas al la homo koni tion, kio estas destinita por li, kaj kiel atingi gxin.

Respektu la tempon, utiligante gxin konvene kaj laborante metode kaj sencxese, por atingi la celojn, kiujn vi deziras.

En cxiuj cirkonstancoj kondutu justece, cxar vi scias, ke la okazajxoj de la vivo obeas la legxojn pri la Kauxzeco, al kiuj vi submetigxu, ne lasante vin malharmoniigxi pro neatenditaj aux negativaj faktoroj.

Post la komenco de iu ago, la rezultoj postvenos, laux la tipo de movo farita.

Kolerigxi kaj senpaciencigxi nur pli malbonigas la situacion de la okazajxoj kiuj ne povas esti sxangxitaj.

Do, harmoniu kun la vivo, akirante la altvaloran trezoron de la pacienco.

CXe la detruaj konkuradoj, atendu vian vicon. CXe la luktoj por superrego, atendu sur via loko. Antaux la ambiciaj interfrapigxoj, restu en paco. Uzu la paciencon, kiel instrumenton de batalo, ne sxanceligxante, kiam la multaj invitoj al malespero rapidpremos vian reziston.

CXiu provo donacos al vi pli grandan kapablon alfronti aliajn travivajxojn, forgxante la metalojn de viaj sentoj por pli grandaj venkoj.

Tiel, estu atentema kaj pacienca.

Konante la legxon de Justeco, vi komprenas, ke cxio okazas al vi nur laux okazaj bezonoj de via evoluo.

Ne afliktigxu, nek rapidemu. Sen malfruigxo, sed kun pacienco, agadu cxiam, dum vi atendas la gxustan rezulton de viaj realigoj.

Per pacienco vi konkeros cxion, post kiam vi konkeros vin mem por la Bono kaj la Paco.

=============================

Em Português:

PACIÊNCIA EM TI

Sinal evidente de desequilíbrio emocional é a irritação. A paciência, por sua vez, reflete a tranquilidade íntima, que se assenta na irrestrita confiança nos desígnios de Deus.

O conhecimento da verdade propicia calma, pois que enseja ao homem saber o que lhe está destinado e como lográ-lo.

Respeita o tempo, aplicando-o com correção e trabalhando sistemática e continuamente para alcançar as metas a que se propõe.

Em todas as circuntâncias comporta-se com equidade, pois sabe que as ocorrências da vida obedecem às leis da Causalidade, assim submentendo-se-lhes sem deixar-se desarmonizar por fatores fortuitos, negativos.

Desencadeada a ação, advirão os resultados, conforme o tipo de movimento desenvolvido.

Irritar-se, impacientar-se, somente agrava o quadro dos acontecimentos que não podem ser alterados.

Desse modo, harmoniza-te com a vida, adquirindo o tesouro valioso da paciência.

Nas competições destrutivas, aguarda a tua vez. Nas lutas de predomínio, espera no teu lugar.

Nos choques da ambição, permanece em paz. Usa a paciência como instrumento de luta, não te desequilibrando quando os multiplos convites ao desespero estiverem açodando as tuas resistências.

Cada experiência te brindará maior capacidade para outros cometimentos, forjando os metais dos teus sentimentos para vitórias mais amplas. Assim, fica alerta e paciente.

Conhecendo a Lei de Justiça, compreendes que somente te acontece conforme a necessidade da tua evolução. Não te aflijas, nem te apresses.

Sem tardança, porém com paciência, atua sempre, aguardando o correto resultado das tuas realizações.

Com paciência conquistarás tudo, após te haveres conquistado a ti mesmo para o bem e para a paz.

Extraído do livro: Filho de Deus

Autora espiritual: Joanna de Ângelis

Psicógrafo e narrador: Divaldo Franco

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 31/07/2011
Código do texto: T3131244