ESTEJAMOS EM PAZ - NI ESTU PACE - CHICO XAVIER - bilíngue

http://www.youtube.com/watch?v=TuJHF_dBlS0

Em Esperanto:

Ecx se bruegas tempestoj cxe via vojo, trankviligu vian koron kaj iru pluen en paco direkte al bono.

Ne portu en la koro la balaston de la senutilaj afliktigxoj.

Rifugxu en la intiman citadelon de la devo honeste plenumata kaj konfidu al la Dia Sagxeco la maltrankvilecon, kiu sercxas vin, similante nevideblan flamon.

Se iu akuzas vin, kvietigxu, kaj pregxu por la konsternitaj kaj malfelicxaj fratoj.

Se iu cirkonstanco cxagrenas vin, serenigu vian animon kaj atendu, ke la okazajxoj favoros vin.

Memoru, ke vi estas vokita vivi nur unu solan tagon je cxiu fojo, cxiam kiam la suno levigxas.

Kaj kiom ajn grandaj farigxas al vi la eblecoj, vi nutras vin per nur unu sola mangxo kaj surmetas nur unu solan veston cxiufoje, inter la taskoj de cxiu tago.

Kvankam vi turmentigxas per la taga lumo, la auxroro ne ekbrilos antaux la difinita horo, kaj, kvankam vi antauxgustumas la frukton de iu arbo, vi ne rikoltos gxin antaux la gxusta momento.

Pretekstante, tamen, certigi la propran trankvilecon, ne malfruu cxe la inercio.

Mense celu al la Bono kaj dauxrigu la faradon de la plejbono, kiel tiu, kiu scias, ke abunda rikolto postulas grundon benitan per la plugilo.

Kiaj ajn estas viaj malfacilajxoj, memoru, ke la paco estas la trankvileco de la vivo.

Ni ne forgesu pri tio, ke, en la horo cxe la Staltrogo, la diaj vocxoj, post la lauxdo al la CXieloj, esprimis deziron por la paco sur la Tero, kaj, post la resurekto, reveninte glore al la kunvivado kun la personoj, antaux ol ia ajn laborplano, diris Jesuo al siaj mirplenaj discxiploj:

- “Paco al vi!”.

Spirita Auxtoro: Emmanuel

Psikografinto: Francisco Cândido Xavier

Libro: “Palavras da Vida Eterna”

=====================

Em Português:

Rujam tempestades em torno de teu caminho. Tranqüiliza o coração e segue em paz na direção do bem.

Não carregues no pensamento o peso morto da aflição inútil.

Refugia-te na cidadela interior do dever retamente cumprido e entrega à Sabedoria Divina a ansiedade que te procura, à feição de labareda invisível.

Se alguém te acusa, aquieta-te e ora em favor dos irmãos desorientados e infelizes.

Se alguma circunstância te contraria, asserena tua alma e espera que os acontecimentos te favoreçam.

Lembra-te de que és chamado a viver um só dia de cada vez, sempre que o Sol se levante.

E por mais amplas se te façam as possibilidades, tomarás uma só refeição e vestirás um só traje de cada vez nas tarefas de cada dia.

Embora te atormentes pela claridade diurna, a alvorada não brilhará antes da hora prevista, e, embora te interesses pelo fruto de árvore determinada, não chegarás a colhê-lo antes do justo momento.

A pretexto, porém, de garantir a própria serenidade, não te demores na inércia.

Mentaliza o bem e prossegue na construção do melhor, como quem sabe que a colheita farta pede terra abençoada pela charrua.

Sejam quais forem as tuas dificuldades, lembra-te de que a paz é a segurança da vida.

Não nos esqueçamos de que, na hora da Manjedoura, as vozes divinas, após o louvor aos Céus, expressaram votos de paz à Terra, e, depois da ressurreição, voltando gloriosamente ao convívio das criaturas, antes de qualquer plano de trabalho, disse Jesus aos discípulos espantados:

— “A paz seja convosco!”.

Autor espiritual: Emmanuel

Psicografia: Francisco Cândido Xavier

Livro: Palavras da Vida Eterna

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 16/07/2011
Código do texto: T3098971