Mensagem de Bezerra de Menezes sobre a transição planetária / Mesagxo de Bezerra de Menezes pri la planeda transiro

Mensagem de Bezerra de Menezes sobre a transição planetária, psicofonada por intermédio de Divaldo Pereira Franco. Vide final do vídeo http://www.youtube.com/watch?v=LVbGTsY2ofs.

En Esperanto:

Nuntempe ni travivas iun novan periodon. Tiuj cxi fluantaj tagoj konsistigas tre specialan daton, nome la daton de la sxangxigxo de la mondo por elprovoj kaj por kulpelacxetoj en transigxan mondon.

La granda nokto, kiu sternadis sin sur la Tero, iom post iom cedas lokon al la auxroro de benoj. Retroiri ne plu estas eble.

Vi prenis sur vin, filoj kaj filinoj de l’ animo, kompromison kun Jesuo, antaux ol vi surmetis la karnan veston, ke vi servos Lin kun abnegacio kaj sindono. Vi promesis, ke vi estos fidelaj al Li, ecx se estos postulata de vi la sinofero.

Cxe la largxigxo de la horizontoj de tiu cxi matenigxo, kiu aliras al la pleneco de la tago, ni gxojegu kune, jen la elkarnigxintaj spiritoj, jen vi aliaj, kiuj trairas la mondon de la mallumoj. Tamen, krom la gxojego, kiu regas nin cxiujn, ni tenu en la menso la gravajn respondecojn, kiuj instigas nin al la ekzistado en la korpo aux ekster gxi.

Ni devos revivigi la neforgeseblajn tagojn de la epoko de nia martireco.

Ni estos invitataj ne nur al la aplauxdado, al la entuziasmo kaj al la gxojego, sed ankaux al la elprovo, la silenta elprovo en la internaj pejzagxoj de la animo, la elprovo pro amo al tiuj kiuj ne amas nin, la abnegacia elprovo celanta helpi al tiuj kiuj ankoraux plezuras kauxzante malfacilajxojn kaj provante senutile obstakli al la marsxo de la progreso.

La granda transiro jam komencigxis, kaj ni atingos gxian klimakson. Proporcie kiel la planedo spertos siajn fizikajn kaj geologiajn sxangxigxojn, la moralaj transformigxoj estos neprokrasteblaj.

Estu ni tiuj spiritistaj spiritoj, kiuj elpruvu la grandecon de la Jesua amo en niaj vivoj. Ni lasu, ke aliaj plendu, ke aliaj lamentu, ke aliaj malbondiru, sed ni plenumu, en la profundo de nia animo, la devon ami, ami cxiam, revenigante Jesuon kun ties potenco sama al tiu el tiuj tagoj kiuj estas foraj kaj kiuj same estas tre proksimaj.

Jesuo, karaj filinoj kaj filoj, esperas al ni. Nia sxildo estu la Amo, niaj laboriloj estu la Amo kaj nia tuta vivo estu himno al Amo.

Tio estas la bondeziroj, kiujn ni esprimas al la spiritistaj spiritoj cxeestantaj tie cxi, kaj kiuj elektis min reprezenti ilin antaux vi.

Karesplene, via humilega kaj patreca cxiama servisto Bezerra. Multan pacon, filinoj kaj filoj laux la koro.”

================

Em português:

“Estamos agora em um novo período. Estes dias assinalam uma data muito especial, a data da mudança do mundo de provas e expiações para mundo de regeneração.

A grande noite que se abatia sobre a terra lentamente cede lugar ao amanhecer de bênçãos. Retroceder não mais é possível.

Firmastes, filhas e filhos da alma, um compromisso com Jesus antes de mergulhares na indumentária carnal de servi-lo com abnegação e devotamento. Prometestes que lhe serias fiel, mesmo que vos fosse exigido o sacrifício.

Alargando-se os horizontes deste amanhecer que viaja para a plenitude do dia, exultemos juntos, os espíritos desencarnados e vós outros que transitais pelo mundo de sombras. Mas, além do júbilo que a todos nos domina, tenhamos em mente as graves responsabilidades que nos exortam a existência do corpo ou fora dele.

Deveremos reviver os dias inolvidáveis da época do martírio nosso, seremos convidados não somente ao aplauso, ao entusiasmo, ao júbilo, mas também ao testemunho, o testemunho silencioso nas paisagens internas da alma, o testemunho por amor àqueles que não nos amam, o testemunho de abnegação no sentido de ajudar aqueles que ainda se comprazem em gerar dificuldades tentando inutilmente obstaculizar a marcha do progresso.

Iniciada a grande transição, chegaremos ao clímax e na razão direta em que o planeta experimenta as suas mudanças físicas, geológicas, as mudanças morais serão inadiáveis.

Que sejamos nós aqueles Espíritos Espíritas que demonstremos a grandeza do amor de Jesus em nossas vidas; que outros reclamem, que outros se queixem, que outros deblaterem, que nós outros guardemos, nos refolhos da alma, o compromisso de amar e amar sempre, trazendo Jesus de volta com toda a pujança daqueles dias que vão longe e que estão muito perto.

Jesus, filhas e filhos queridos, espera por nós, que seja o nosso escudo o Amor, as nossas ferramentas o Amor, e a nossa vida um Hino de Amor, são os votos que formulamos os Espíritos Espíritas aqui presentes e que me sugeriram representá-los diante de vós.

Com muito carinho o servidor humílimo e paternal de sempre, Bezerra, muita paz filhas e filhos do coração.”

Tamiris Assunção
Enviado por Tamiris Assunção em 15/05/2011
Reeditado em 27/08/2011
Código do texto: T2971269