LORD !

I feel your love, all my life. In your protection, in all my read. And in my walk, sometimes I tripped, your arm supported me, in you I trusted. In all afflictions, outlawed when I made mistakes, bad choices in life, in man I trusted. The pains of the betrayals, daggers that I underwent, to your love of father, then I clung. And when he left, the mistakes I loved, the vices they took, money I sweated. Then you loved me, caresses that I won, your word to life, so I clung. Child loved me, adult comforted, Judas left, the pain of me took. He showed hope, the value of my life, I adore you for life, eternal is your being. Take me in your arms, it's light in the darkness, the voice in my ear, solace and emotion. I wait at every moment, the word of love, the direction that points me, you are my master. On the nights of my life, you never left me, faithfulness I have in you, the God who saved me. To whom should I love, to whom will I be faithful, with whom shall I be eternal, with whom I go to heaven? The day is deliverance, in the evening company, Jesus who feeds me, loves me every day.

Eu sinto seu amor, por toda minha vida.

Em sua proteção, em toda minha lida.

E no meu caminhar, as vezes tropecei, seu braço me amparou, em ti eu confiei.

Em todas as aflições, proscrito quando errei, escolhas más na vida, no homem confiei.

As dores das traições, punhais que em mim finquei, ao teu amor de pai, então me apeguei.

E quando foi embora, os erros que amei, os vícios que levaram, dinheiro que suei.

Então você me amou, carícias que ganhei, sua palavra a vida, assim me apeguei.

Criança me amou, adulto consolou, o Judas foi embora, a dor de mim levou.

Mostrou a esperança, valor do meu viver, te adoro pela vida, eterno é teu ser.

Me toma em seus braços, é luz na escuridão, a voz em meu ouvido, consolo e emoção.

Aguardo a todo instante, a palavra de amor, o rumo que me aponta, és tu o meu senhor.

Nas noites da minha vida, nunca nunca me deixou, fidelidade eu tenho em ti, o Deus que me salvou.

A quem eu devo amar, a quem serei fiel, com quem serei eterno, com quem eu vou ao céu ?

O dia és livramento, na noite companhia, Jesus que me alimenta, me ama todo dia.

Onofrio
Enviado por Onofrio em 04/08/2018
Código do texto: T6409679
Classificação de conteúdo: seguro
Copyright © 2018. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.