BRAZIL ‘Mayor elections’_______ Brasil : eleições municipais

BRAZIL ‘Mayor elections’

Regardless of the party, no matter who will be the candidates elected, they must achieve the excellency as mayors. All the townspeople, as citizens, are worthy of respect.

Brazilians are sick and tired of being cheated with false promises and with the increasing corruption throughout all these countless years. These elections are of utmost importance for the brazilian citizens. Let’s pray to God that the best candidates win – and will really fulfill all their campains promises.

Let’s pay the due attention to what has been happening during the trial of the Criminal Action 470 – PA#470 – better and well known as “Mensalão.”

Mirna Cavalcanti de Albuquerque Rio de Janeiro, October 12th, 2012

Brasil : eleições municipais

Independentemente de partido, não importa quem venham a ser os candidatos eleitos, devem alcançar a excelência como prefeitos. Todos os habitantes dos municípios, como cidadãos, são dignos de respeito.

Os brasileiros estão cansados – enojados mesmo – ​​de serem enganados com falsas promessas, aliadas à crescente corrupção durante todos esses incontáveis anos.Essas eleições são de importância primacial para o povo deste país. Oremos ao Pai para que os candidatos vencedores realmente cumpram as promessas feitas em campanha.

Que se preste a atenção devida ao que tem ocorrido no julgamento da AP 470, mais conhecida como “Mensalão”.

Mirna Cavalcanti de Albuquerque Rio de Janeiro, 21 de Outubro de 2012