Crônica da paz

Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz

Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.

Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.

Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.

Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz

Paz. Paz. Paz. Paz.

Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz. Paz.

- Paz.

...............................................