פרסום ביוגרפי של הסיפור שלי ושל כל הספרים שלי

אולינדה 29 בדצמבר 2020

חברים יקרים ומכובדים, כסופר יש לי את הכבוד להביע את עצמי ולדבר קצת על עצמי ועל עבודתי שכשהתחלתי את קריירת הכתיבה שלי בויטוריה דה סנטו אנטאו והמשכתי כאן באולינדה כבעל חזון שאני פשוט חייב הרבה לסיפור שלי תחילה לאנשים הצפון מזרחיים שלנו שתמיד פג תוקפם עם התרבות שלהם שבה אני רואה הן במוזיקה והן בסרטים לאומיים שבהם אנו מפרטים ויש לנו תשוקה גדולה לסיפורים שלנו על צפון מזרח ברזיל שבולטים בין כמה דמויות צפון מזרחיות שמראים לנו מבחינה פילוסופית בשירים ובסרטים המוזיקליים שלהם דקדוק שמלמד אותנו להכיר את ההשפעות הספרותיות שלהם שאני יכול לומר בבירור כמה חייכתי ובכיתי בממדים שונים שלימדו אותי לדעת את מוצא העם שלנו בין אולי כאב הסבל שמתרחב על פני העוני הלאומי שיכול אפילו להיות העושר שלנו כי אני מאמין שהם תומכים בנו ומחזיקים במדינה הזו בגלל אהבה שבויה תמיד ובטוח באנשים האלה שאולי לא יוכלו לחיות חיים טובים אבל אני אומר לך שהם לימדו אותנו לאסוף ולבנות באמנויות סיפורים טובים יותר שהיום נוצרו על ידי אמנים גדולים מרשת גלובו של ריו דה ז'ניירו שהם שירי עולם עם מספר שירים וסרטים שתמיד תרמו לשפר ולהראות את המדינה שלנו, מוצאנו ועד כמה אנחנו עשירים אולי על דינמיקה פשוטה יותר תרבותית של ראייה וראיית חיים ואני רוצה להבהיר היטב שהיכולות שלנו הן דוגמאות שונות אזרחויות שפשוט בגלל גורם פסיכולוגי שיוצר ומייצר פילוסופיה ספציפית יותר לגבי אירועים כאלה שקרו על מלחמות, בנייה נשיאותית, אהבה כאור ודרך בקרב רבים שמגיבים על החיים ומכבדים ביושר את האנושות אפילו בתקופה שמראה לנו קצת קטסטרופלי לגבי הכוח והיכולות המופלאות שלנו לבנות את העולם ולמרות כל מה שנקרא אמנות בפורטוגזית כהשפעה פיזית על החברה זה כמו תגובה רעה, מעשה שקרה ולהיפך ושה' יאיר את כולם. בשבילי, אני פשוט מתאר את זה פשוטו כמשמעו כאמנות שאני מתרגם ממש קריינות כסיפורים שבהם אני מפשט בתיאוריה הזו את הפילוסופיה שלי כאמן אני סופר ושמי רוברטו בארוס ואני אוהב את חיי שהכרתי לאומית ו הקולנוע האמריקאי מאז התבגרותי ועד היום אני חיה דמות יצירתית וחזון שהכניסה את כל התיאוריה שלי למטפיזיקה של סיפורים שונים כמו סיפורים, כרוניקות, מחשבות, שירה, פסוקים שתמיד הקדשתי את עצמי מהלב לאמנות שלי של כתיבת סיפורים טובים זה היה כשהצטרפתי לאתר שנקרא Recanto das Letras, שהוא אתר טוב מאוד עבור אנשים רבים שרוצים להשאיר את הזיכרונות הטובים ביותר שלהם ואני רוצה להבהיר שהאינטואיציות הכי טובות שלי היו כמה זמרים לאומיים שעברו עליי קשר מוזיקלי עם רוק לאומי, MPB מכמה מקומות בארצנו בהם תמיד אהבתי את התרבות הצפון מזרחית ואת התנועה התרבותית של הרוק הלאומי שלמדתי לנגן ולשיר ואני מאוד אוהב את הפילוסופיה המוזיקלית שתמיד מראה לנו ביקורת, פילוסופיות ובלדות שמניעות אותנו לבנות סיפורים נהדרים שנשמרו בזיכרון של כולנו, בהם שמתי את כל הפילוסופיה שלי על מחקר מוזיקלי גם זר וברזילאי ולספר כמה סיפורים של בתי קולנוע שבעתיד אוכל לעשות סרט טוב עם תסריט אמיתי בו אני מתאר בצורה פילוסופית את כל מה שאני רואה ומרגישה על עצמי בתור ארון חלומות שנקרא תרבות שפשוט אין מסתורין אבל ספרות שתציין תקופה שבה אני מה שאני עושה ומה שחלמתי עליו. תודה לכולכם מכל הלב!

ביוגרפיה של כל הספרים שלי

בגישה שנחקרה למכתב שמכבה את עצמו למושג יותר מאוצר מילים אורתוגרפי שאני כאן לפירוק גדול יותר של הרעיונות והמושגים הספרותיים שלי בהם אני אוסף את כל הקטגוריות שלי תוך ציטוט ביוגרפי ומטאפיזי של כל מעשה ואפקט בונה ופסיבי של יחס סותר לנפשי שנשמע בסופיות בונה ומפגין אופי חזק יותר על דברי הנחשפים במונח המכוון יותר לאנטומיה, פסיכולוגיה ומטאפיזיקה בדיונים בלבד שלי על מושג של מילים בסדרי קבוצת צירוף אופטימית בנקודת המבט האמיתית שלי.

משלים מנוסחים על ידי מאפיין בזמן ולא מבקש להשיג אמצעי מדעי להביע את החלומות שלי דרך מסע בזמן שבו אני חי דמות מדען החושפת את סודות החיים הכי חסרי פחד הכרוכים בגבול בין מרחבים קוסמיים שמתגלים בצורה פרודוקטיבית על הדחפים שלי שנוצרו על ידי כוח הנשמה העדין שלי המזדהה עם המוח שלי שנאגר באופן יצירתי בתת המודע והופך לכימיה גרעינית להמרצת רוח לחיים חדשים ומושלמים שעוברים תהליך כימי וגרעיני בשילוב של תמונות יפות ויפות. מוקרן על ידי המוח שחלם במלואו על זמן עבר שנשמר בזיכרונות העבר.

מחשבות מנוסחות על ידי מאפיין פסיכולוגי ופילוסופי שחילצתי נימוק במעגלים חברתיים שבהם אני רואה את הרעיון של חיים משחקים יחד עם אנשים שמוליכים באשליות מסוכנת מכל פנטזיה או תשוקה לוהטת שמייחסים להם כוחה הרצוני של אהבה עיוורת. עד מהרה הופכת לשנאה המתועשת עקב גורמים רגשיים המגיעים לחוסר איזון נפשי עקב מאבק חומרי עקב סכום נוירו-נפשי לנזקקים ביותר, חולמים ולוחמים של רווח וכיבוש לחיים שהיום מיליוני בני אדם תלויים בקשים רעבתנות ומציאות שנבנו והושמדו על ידי הסיבה הסנטימנטלית הקשה שתמיד מחפשת דרך טובה יותר לחיות.

דברי הימים מנוסחים על ידי מאפיין מטפיזי שלדעתי כל מה שאנו עושים ויוצרים מתבטא ביחסיות רבה ובמגוון נקודות שבהן אנו מרוויחים במשוואה ובשבר על ידי אי התאמה ומרווח זמן ומחוות על ידי ביטוי והסכמה. על גורם רגשי שמקורו בגיבוש, ניסוח רעיונות הגיע למסקנה מדויקת של מגוון אישי גדול, כלומר כל דבר שהתממש או רוחני שגורם לנו לנצח, להפסיד, לשנוא, לאהוב וכן הלאה. השארת הכל במקרה של חיים בשילוב חשוד או נתון למצב מוגדר למשהו, אחר ומישהו מקבל הכל על וריאציה של החיים לאיחוד פסיבי ומוסרי של הבנה.

סיפורים מנוסחים על ידי מאפיין של גבר צעיר שבחלוף החיים בכל דבר ועם הכל, מקורו באחווה הרפתקנית והיסטורית שרואה בחיים נסיגה של אור עבר ואור יום יומי, שאנו זוכרים את הרגעים הטובים ביותר שבילינו. ושכולנו זוכרים מה אנחנו עושים היום ביחס לחיים ולחיים שלנו שגורם לנו להיות קצת שונים מאנשים שטועים בחייהם ומחייב אותנו לעשות סדר בכל מה שעברנו בחיים ושאנחנו ראו כחלום. שהיום הפכו לסיפורים גדולים באחווה פואטית בצעד החיים הנצחי שישמש זכרונות נעורינו ולנצח יגרום לנו לחיות בכל רגע בחיים את כל מה שעבר עלינו ולפנינו, עזיבת הכל בשביל מושג פשוט של הרעיונות והאידיאל שלנו התרחשה רק בנסיבות החיים שאנו דומים באופן פרודוקטיבי ויצירתי לעתיד לנצח כזיכרון בכל דבר בחיים.

נקודת המבט שלי היא פשוט רעיון שאני לוקח כחובה והכתבה של מעמד של רעיונות שאני בעצמי משחזר תמיד מסתכל על הצד המואר והאפל של החיים, מבדיל את עצמו מהרוע המנוגד לאהבה כי החיים מציעים לנו עבור יותר. אנו נתונים לחוסר התאמה של החיים המייצג את הצד האפל של החיים שהוא שחור ואין לו ערך בחזון ברור ותמיד נחווה על ידי יצירת חיים כמו גם דחף ודחייה כמו היקום שהוא תמיד בונה והורס את החיים היפים ביותר שמתבהרים תמיד על ידי אור השמש בגוון של חושך ואור שהם הכל אחר כך בתמצית החיים בתפיסות שלי ורעידות של אדם מודרני ושל העתיד שתמיד אשחק כמו צליל לוח תמיד מנגינה מספקת לעולם מיטיב של רעיונות ונקודות מבט שלי של כותבת מושלמת של עצמה שעשיתי בהגה תנועה עדינה שלקחה את הסירה שלי אל חופי בטחון הנפש והכי הרבה היצירה והשלמות הנכונות שהחיים לימדו אותי. תודה רבה לכולכם וחיבוק גדול!

אני רוצה לומר שהספר הזה שהכנתי הוא בצורה ספרותית שחיפשתי מהפורטוגזית שלי לאיטלקית לפורטוגזית שאותה אני מפענח במילותיי כסיפור קצר שבו אני מספר פילוסופיה ווקטיבית יותר שתיארתי מהטקסטים המקוריים שלי כל מה שעשיתי כסיפורים קצרים מרתקים שבהם הסוציולוגיה שלי מיושמת יותר על דרך לראות ולקבוע חיים מורכבים ואידיאליסטים יותר שהתקרבתי לדקדוק יעיל יותר כשיעור היסטוריה שאני משאיר כאן לכולכם. חלק מהעבודות שלי עברו מנטליות ברעיון שוטף ואני רוצה להודות ולכבד את אחד הפילוסופים של רומא העתיקה בשם לוציוס אנוו סנקה או סנקה, שהיה פילוסוף סטואי ואחד מעורכי הדין, הסופרים והאינטלקטואלים המפורסמים ביותר של האימפריה הרומית. אני רוצה לדבר כאן על ציוויליזציה שהיא בירת איטליה שהיא עיר קוסמופוליטית בשם רומא, בירת איטליה, היא עיר קוסמופוליטית ענקית עם כמעט 3,000 שנות אמנות, ארכיטקטורה ותרבות משפיעים ברחבי העולם ומוצגים. חורבות עתיקות כמו הפורום והקולוסיאום מעוררות את כוחה של האימפריה הרומית העתיקה. בקריית הוותיקן, מקום מושבה של הכנסייה הרומית-קתולית, יש את בזיליקת פטרוס הקדוש ומוזיאוני הוותיקן המאכלסים יצירות מופת כמו ציורי הקיר בקפלה הסיסטינית של מיכלאנג'לו, ונוסדה ב -21 באפריל, 753 לפנה"ס .

אני רוצה להבהיר שבספר הנהדר הזה יש טקסטים יפים שעשיתי עם הרבה אהבה, כבוד, נאמנות וכבוד כדי להראות קצת מעצמי וכל מה שאני מתאר באתר שלי של מחשבות ומחשבות חוכמה שהם מקובצים באתר מכתבי Recanto das בבנייה מפוארת ומעוצבת כדי שכולם ישמרו כזיכרונות אישיים שלי שכאן אני משאיר את כל נקודת המבט שלי כסופר וכותב לכל חבריי היקרים והמהוללים ותודה לכולכם מאוד!

אני רוצה להודות לך על העבודה הזו שנעשיתי ויצרתי על ידי שעשיתי באהבה רבה בתורת יחסות נהדרת שאני מתמלל בתרגום פורטוגזית ואיטלקית פילוסופיה ממוקדת יותר עם כל התיאוריה וההיגיון שלי שיש עבודות יפות ו סיפורים יפים שתומללו מהאתר שלי שיהיו הזיכרונות היפים ביותר של גיבור וסופר נפלא שבנסיבות פשוטות אני מקדיש בחיבה וידידות לחברי הגדולים והטובים ביותר ב- Recanto das Letras ואני רוצה להודות לאלוהים על העידוד שלו לסווג אותי כאור בלתי ניתן לשינוי שבמילים שלי מפענח את כל הסיפור שלי על סופר ואיש חזון שיירשם בהיסטוריה של כל הסופרים הלאומיים הגדולים ואני רוצה לתת את החיבוק הכי גדול שלי לתושבי איטליה ולעיר שנקראת רומא ואני מתאר את שפתם התרבותית בגיליונות הגדולים הללו שנולדו מתוך פורמליות אמנותית ומקצועית כדי שכל אחד יחפש בעומק נשמתו את מיטב הידע הלימודי והחינוכי ותודה רבה לכולכם מכל הלב על כוונתי וההתגלות על שאר השפות הזרות שמקיפות אותנו וגורמות לנו למצוא במילים נשמה, מחווה וצבע ואת מיטב התהילה והאהבה שהולכים כזיכרונות של סופר, מוזיקאי וספורטאי לכל המשפחה ותודה לך!

אני רוצה בהנאה ובהבעה רבה להקדיש את הספר הזה שעשיתי בהרבה אהבה ונאמנות ככבוד למקורות מסוימים שהתיישבו בארצנו כמה שזה משביע רצון תמיד להראות שאפשר פשוט לשמור על אהבתנו בין השכלה שנוכל להכיל לדיסציפלינה שבה צריך להיות לנו בהיגיון שאלוהים ברא את העולם ואת האדם ולימד אותו את האמת שאני מפשט כאן בתור מיטב התורות היהודיות שמראה לנו את כל הסיפור של התנ"ך על האדם שהיום עשוי להיות רחוק יותר מאלוהים ואולי לא הבין שאלוהים ברא אותנו בהיבט יותר הגיוני ומוגדר היטב שאנחנו צריכים לעקוב אחריו ואנחנו לא הולכים לדבר על כמה אלים כי אני מאמין שבין כולם זה תמיד יהיה אותו הדבר כי אלוהים הוא אותו דבר ואנחנו חייבים לתמלל את הסיפור הזה ביתר עוצמה ואהבה כי לא היינו מפקפקים באהבתך וביחסיך עם האדם עלי אדמות שעירבבו דת עם פוליטיקה בין מדינות רבות ואני לא רוצה להיפטר ממנו יותר מדי כי אולי הם אפילו יכולים להיות צודקים כי הגרסאות השונות של התנ"ך על אלוהים ועל המדינות שפוררות את הדימוי הזה בזנים המציגים מצג שווא של הקתוליות שבאמת יותר הגיוני הסיפור האמיתי של ישו ושאלוהים חי על פני כדור הארץ והוביל את האדם לכמה מטרות של חי ותופס להעריך את חייו על פני קיום והתנגדויות שונות שגרמו לאדם לתפוס ולהבין את הסיפור האמיתי של אלוהים והתנ"ך, מה שהופך את הסיפור האמיתי ליותר הגיוני, אני לא יהודי אבל אני גאה בעבודה הקשה שלו על אלוהים תורתו ואני רוצה לומר שאנחנו יכולים להבין קצת יותר את היהודים ולהעריך טוב יותר את קיומם עלי אדמות ולהפחית בערכם את מותם במחנות הריכוז הנאצים, כי אני חושב שחינוך מתחיל באמונה ובאהבה באלוהים ולא נכתים את תמונה של מישהו שאולי יכול היה להראות אהבה עמוקה יותר לדת ושהמקורות והקולוניזציה שלה בארצנו מתבהרים יותר מאשר במדינה קטנה rvalo אנחנו יכולים להבין טוב יותר את היהדות ואיך הכל התחיל. מסלולם של היהודים בברזיל מתחיל עוד לפני הגעתו של הצי של קבראל: הוא מתחיל בסוף המאה ה-15 כאשר יהודים, ספרדים ופורטוגלים נאלצו להתנצר, בעונש של גירוש מארצותיהם. בספרד, בשנת 1492, הופיעה תנועת ההגירה הגדולה הראשונה של יהודים, זו של הספרדים. הם עזבו את הארץ לאחר הצו שנחתם על ידי "המלכים הקתולים" איזבל דה קסטלה ופרננדו אראגון, שגירש את אלו שלא התנצרו. לאחר מכן הם פנו לאימפריה העות'מאנית, לערבות הפולניות והרוסיות, למרוקו וחצו את הגבול לכיוון פורטוגל. מפורטוגל, משנת 1540 ואילך, הגבירו הנוצרים החדשים ובמיוחד אלה שעדיין שמרו על שיטות דת יהודיות את מאמציהם להגר לעולם החדש. באותה תקופה פורטוגל רק החלה את הקולוניזציה של האדמות שהתגלו. יהודים בפרנמבוקו . המשפחות היהודיות הראשונות הגיעו לרסיפה ב-1635, כאשר פרנמבוקו הייתה תחת שלטון הולנדי, מנתה קצת יותר מ-10,000 תושבים והיא הייתה הקפטן הברזילאית העשירה ביותר. כיום חיים בפרנמבוקו כ-1500 יהודים . ... במאה ה-17, הגעתם של "נוצרים היספאנו-פורטוגזים חדשים" על אדמת פרנמבוקו כבר התרחשה. מה שאני רוצה לדבר עליו הוא המקורות שלנו שהתחילו בשנת 1635 כשהיה תחת שלטון הולנדי בו אנו מראים במחקר רב את המלחמה בין הפורטוגלים להולנדים ששלטו בעיר אולינדה. ביום כזה, בשנת 1631, העיר אולינדה בפרנמבוקו נשרפה ונבזזה על ידי ההולנדים שפלשו למקום בשנה הקודמת, בסך הכל. זה היה 24 שנים של שלטון הולנדי עד שהם גורשו לבסוף על ידי הפורטוגלים ואולינדה היא אחת הערים העתיקות ביותר בברזיל והפורטוגזים כבשו את אולינדה . בין 1534 ל-1536 התקין ד' ז'ואאו השלישי את מערכת הקברניטים התורשתיים בברזיל. מערכת כזו התאפיינה בתרומת חלקת אדמה, קפטן, לדונאטריו (אציל פורטוגלי), שיהיה אחראי על חקר, התיישבות הארץ, הקמת כפרים, גביית מיסים וקביעת הכללים (הצדק) של המקום. בין 14 המגרשים הראשונים שהפיץ ד. ז'ואאו השלישי הייתה קפטן פרנמבוקו, או קפטן נובה לוסיטניה, כפי שכינה אותה בעליה, דוארטה קואלו. כך, בשנת 1535, התיישב דוארטה קואלו במקום שבו, בשנת 1537, נוסדה וילה דה אולינדה. באותה שנה נוסדה גם וילה דה איגאראסו. עד אז, יושבי האזור הזה היו האינדיאנים של טבג'רה. אני רוצה בהנאה ובהבעה רבה להקדיש את הספר הזה שעשיתי בהרבה אהבה ונאמנות ככבוד על מקורות מסוימים שהתיישבו בארצנו כמה שזה משביע רצון תמיד להראות מאיפה מוצאנו ונוכל ללמוד מעריך את חיינו ואת האנשים שלנו ותודה לך!

אני רוצה באופן מוליך בדעתי לעבודה זו שנוצרה על סיווג שירים של להקה זרה שכביכול מראה הכל על רוק אין רול וההרמוניות המוזיקליות הפנטסטיות שלו, שהאדם לא יכול במקרה להסביר את הביטוי המוזיקלי הטוני שלה שהלהקה הזו של פינק פלויד הייתה להקת רוק בריטית, שהוקמה בלונדון ב-1965, שזכתה להצלחה בינלאומית. עבודתו התאפיינה בשימוש במילים פילוסופיות, ניסויים מוזיקליים, הוספת אלבומים חדשניים ומופעים משוכללים, ואני רוצה להראות במילים ובפילוסופיות שלי הקשר זיכרון של רשימה פנטסטית של שירים מאלבום פינק פלויד מדורג היטב בשם The הפילהרמונית המלכותית . תזמורת הסימפונית שתסומן את כל הפילוסופיה והביטוי שלי הכלולים באלבום הזה שנכתב כאן בסתירות שלי של מדען בעל חזון וחולם שמחפש בזיכרוני את הייצוגים היפים ביותר בגרסה מוזיקלית של הלהקה הזו כל היכולת הספרותית שלי אני מפענח בהמון אהבה והרמוניה את כל הביטוי שלי כמעריץ פינק פלויד ופילוסוף מוזיקלי על הזיכרון שלי שיישאר בהיסטוריה של כולם לנצח.

ההיסטוריה של פינק פלויד החלה בשנת 1965. ריק רייט, רוג'ר ווטרס וניק מייסון למדו אדריכלות באוניברסיטת קיימברידג', בלונדון, והחליטו להקים להקה ולצאת להופעות קטנות בפאבים בלונדון. הטריו נקרא Sigma 6 והרפרטואר הראשוני שלהם כלל קאברים של בלוז ופולק.

זמן קצר לאחר מכן, הם מחליטים להגדיל את מספר החברים ווטרס מציג שני חברים מהמכללה, רוג'ר קית' (סיד בארט) ודיוויד גילמור. עם הקמת קבוצה חדשה, המוזיקאים מחליטים לשנות את שם הלהקה ל-The Screaming Abdabds, לפי תחושתו של בארט. היו עוד שמות כמו רק Abdabs ו-T-Set, לפני שהגיעו לפינק פלויד, שזה לא יותר משילוב של שמות של שני בלוזמנים, פינק אנדרסון ו-Floyd Council, שסיד בארט היה מעריץ שלהם.

דיוויד גילמור מחליט לעזוב את הקבוצה וללכת לצרפת, ומקים משם ¬את ההרכב הבא של פינק פלויד: רוג'ר ווטרס בבס ושירה, סיד בארט בגיטרה ושירה, ריק רייט, קלידים ושירה וניק מנסון בתופים. הקבוצה הופיעה בפסטיבלים קטנים שהתקיימו בלונדון.

ההישג הגדול ביותר של פינק פלויד היה השימוש בשקופיות במצגות שלהם. במהלך המופע הוקרנו שקופיות שונות על כל הבמה, יוזמה חדשנית לחלוטין שאומצה על ידי כמה להקות נוספות בהמשך. סיד בארט, שבנוסף להיותו מוזיקאי היה גם צייר, היה אחד האחראים העיקריים לפרויקט. הרביעייה החלה לצבור נראות גדולה יותר בסצנת המוזיקה הלונדונית ועד מהרה הוזמנו להקליט כמה סינגלים, ששוחררו ברדיו. אבל ההזדמנות הגדולה הגיעה עם שכירת הלהקה על ידי חברת התקליטים EMI, שלקחה אותם להקליט -באולפן Abbey Road הקסום.

ללהקה היה אתגר עצום לפניו. היכנסו לסצנת מוזיקה שהציגה בין היתר שמות כמו הביטלס, הרולינג סטונס, בוב דילן, אריק קלפטון. זו לא תהיה משימה קלה. באותה ¬תקופה ובאותו אולפן שבו הקליטו פינק פלויד את אלבומם הראשון, הביטלס הקליטו את Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band (1967). להיות פנים אל פנים עם הביטלס אולי עזר לפלויד מאוד.

ואז, בשנת 1967, יוצא The Piper at the Gates of Down, אשר תופס מיד את המיקומים העליונים של המצעדים האנגליים. יצירה זו נחשבת בעיני רבים כנקודת המוצא של הרוק המתקדם ויריביו Sgt. פפרס... הכותרת של יצירת המופת הראשונה ¬של הרוק.

הלהקה כבר זכתה להצלחה, אבל לא הכל היה אושר. שפיותו של בארט נחלשה עקב שימוש מופרז בסמים, והגיעה לגבול שבאחת ההופעות, המוזיקאי יכול לנגן רק אקורד אחד. לא היה מסוגל יותר לשחק, בארט הודח בהדרגה מהקבוצה; מצב מצער שכן הוא היה אחד המוזיקאים היצירתיים ביותר בלהקה. בתקופה זו ¬דיוויד גילמור חזר מצרפת והוזמן להצטרף מחדש לפינק פלויד .

רוג'ר ווטרס מתחיל לקבל על עצמו את מנהיגות הלהקה ובקרוב יוצא האלבום השני, A Saucerful of Secrets (1968). העבודה מאוד מקובלת ובסופו של דבר מוכיחה שהקבוצה יכולה להתקדם בלי בארט.

ב-1969 הם הלחינו את More, הפסקול של הסרט ההומוני (בבימויה של ברבט שרדר). עדיין ב-1969, הם הוציאו את Ummagumma, אלבום כפול, אחד הוקלט באולפן והשני חי. שנות ה-70 מתחילות עם Atom Heart Mother, שיש לה כריכה מאוד מוזרה ביחס ¬לכותרת, המציגה תמונה של פרה. במקביל, גילמור ו-ווטרס ניסו לעזור לחברם סיד, והפיקו את האלבומים The Madcap Laughs ובארטס, שניהם משנת 1970. עם זאת, סיד לא הצליח להתאושש והקריירה המוזיקלית שלו הגיעה לסיומה. לאחר מכן, הוא מבודד את עצמו ומתחיל להתמסר רק לציור.

ב-1971, Meddle יצא לאקרנים ובשנה שלאחר מכן, Obscured By Clouds, פסקול הסרט La Vallée (1972, שוב בהנחייתה של ברבט שרדר). בהמשך לקו הקולנועי, מופק Live at Pompeii (1972, בבימויו של אדריאן מאבן), סרט תיעודי של המופע האנתולוגי של הקבוצה ברחובות ¬פומפיי, איטליה.

למרות כמה פרויקטים ומהדורות, השיא של פינק פלויד יתרחש ב-1973, עם Dark Side of the Moon. זוהי יצירת מופת ללא תקדים בהיסטוריה, ששברה ויצרה מספר שיאים. הוא נשאר במצעד האמריקאי למעלה מ-14 שנים, היה בין 50 התקליטים הנמכרים ביותר באנגליה במשך יותר משנתיים ובין ה-100 במשך למעלה משמונה. קוריוז: EMI, חברת התקליטים של הלהקה, אפילו בנתה מפעלים להפקה בלעדית של Dark Side of the Moon, כל כך גדול היה הביקוש. לאלבום הייתה ידו של ¬מהנדס הסאונד המוערך אלן פארסון, שהיה לו תפקיד מהותי בהפקת היצירה הסמלית הזו. שירים כמו 'זמן' ו'כסף' מדגימים את איכות התקליט.

העבודה הבאה לא תתקבל במיוחד ¬בהתחלה, בגלל ביקורת חריפה על תעשיית הבידור. עם זאת, לאחר זמן מה, האלבום קיבל את ההכרה הראויה, ונחשב לאחד הטובים של פינק פלויד. Wish You Were Here (1975) הוא סוג של מחווה לסיד בארט, שעל פי הדיווחים, היה מופיע מלוכלך, קירח ולובש סמרטוטים, באולפן שבו הקליטה הלהקה. בשל המצב בו היה חברו לשעבר של פינק פלויד, עמיתיו איטו לזהות אותו והרגישו נגע מהמצב. הרצועה 'Wish You Were Here', בימינו אחת המפורסמות של הלהקה, בסופו של דבר העניקה את ¬הכותרת לאלבום, שעשה כבוד לבארט הבעייתי.

חיות (1977) הייתה יצירה המבוססת על הספר "חוות בעלי חיים" מאת ג'ורג' אורוול, המבקרת קשות ¬את השיטה הקפיטליסטית. התקליט הזה מדגיש את שלב המחאה והפסיכדליה של הלהקה. במקביל לסיור החיות, עבדו חברי הקבוצה על פרויקטים צדדיים. דיוויד גילמור הוציא אלבום בעל שם עצמי וריק רייט הוציא את Wet Dream, שניהם משנת 1978. באותה תקופה, רוג'ר ווטרס היה מוקדש במיוחד לפינק, וביסס את עצמו אחת ולתמיד כמנהיג ¬הלהקה.

אחרי Dark Side... ו- Wish You Were Here, יהיה ¬קשה לדמיין את פינק פלויד מפיקה עבודה טובה יותר או טובה כמו השניים הקודמים. אבל אז, ב-1979, יצא לאקרנים "החומה", יצירה סמלית מאוד שביקרה את מערכת החינוך של אנגליה, כמו גם מציגה חולשות אנושיות. הצלחת האלבום הייתה סוחפת. הפקת הסיור הייתה אחת היקרות והגדולות בתולדות המוזיקה. היצירה סווגה כאופרת רוק, כמו טומי (1969), על ידי The Who, והפכה לסרט בעל שם ב-1982, בבימויו של אלן פארקר. כמו האלבום, הסרט זכה להצלחה גדולה וגם הוא נחשב ליצירת מופת. רוג'ר ווטרס נחשב לאחראי העיקרי לשלב הזה של פינק פלויד ויחסיו עם שאר חברי הלהקה לא היו טובים במיוחד.

The Final Cut (1983) היא יותר יצירה אינדיבידואלית של ווטרס מאשר של פינק פלויד. כל הרעיון של האלבום והלחנים הם שלו. ריק רייט הוצא מהקבוצה על ידי ווטרס ובעיות היחסים בינו לבין עמיתיו החמירו. ב-1985 הוא החליט לעזוב את פינק פלויד , עם דיוויד גילמור כמנהיג החדש ¬.

משם ¬מתקיים מאבק משפטי בין גילמור לווטרס על החזקת השם פינק פלויד, כאשר גילמור הוא המנצח. רייט מוחזר לקבוצה ובקרוב הם משחררים את A Momentary Lapse of Reason (1987), שנחשבת לאחת היצירות החלשות ביותר של פלויד. ווטרס מתחיל את קריירת הסולו שלו ומוציא את רדיו KAOS ו-When the Wind Blows, שניהם משנת 1978.

האלבום האחרון שהוקלט על ידי פינק פלויד היה The Division Bell (1994). לפני כן, בשנת 88, יצא אלבום ההופעה Delicate Sound of Thunder. ב-1995 יצאה Pulse, גם היא בשידור חי. לאחר עבודה זו, שוחררו מספר אוספים, שהם: Echoes: The Best of Pink Floyd (2001), הידוע ביותר.

במהלך שנות ה -90 המאוחרות ותחילת שנות ה ¬-2000, רוג'ר המשיך לסיבוב הופעות, ניגן שירים מקריירת הסולו שלו וקלאסיקה של פינק פלויד, בקונצרטים שזכו לשבחים רבים על ידי המבקרים והקהל. הם אפילו הופיעו כאן בברזיל, ב-2002, בערים פורטו אלגרה, ריו דה ז'נרו וסאו פאולו. גם דיוויד גילמור לא עמד במקום. ב-2001 הקליט אקוסטיקה בפסטיבל רויאל אלברט הול (שאין לו קשר ¬לאקוסטיקה הידועה שמקדמת MTV) ואשר כללה את השתתפותו של ריק רייט, חבר ותיק של פינק פלויד. ולהפתעת כולם, ביולי השנה פינק פלויד, שחבריה

היו פרודים למעלה מ-20 שנה, התכנסו להופעה באירוע Live Aid 8 "" שנערך לתמיכה במאבק ברעב ביבשת אפריקה. קשה לראות את הסימנים שהותירה פינק פלויד בסצנת המוזיקה. ממגה הפקות ועד עטיפות דיסקים יצירתיות, הלהקה משדרת אמנות בכל מקום. המורכבות, המצוינות, הדיוק והיצירתיות של חברי פלויד, בין אם בתהליך ההלחנה, בין אם ב הפקת מופעים, ביססו טכניקות וסטנדרטים מוזיקליים חדשניים, ששברו עם כל פרדיגמה מבוססת אחרת ואשר משמשות כיום כמה להקות. פינק פלויד היא מוזיקה, זו היסטוריה, והיא אמנות.

אני רוצה לומר במילים שלי שמוזיקה יכולה להיות תחילתה של עונה חדשה ושנוכל למצוא את גן העדן במלואו במובנים רבים, כי אלוהים מציע לנו שבנינו מאור ואנחנו רק עוברים גשם סוציאליסטי שבו הצביעות עושה לא קיימים בעולמות החזקים ביותר כי הם בלתי מוגבלים כאשר יש רצונות נסתרים על פני מילים שמתות, מחוות, נשמה ואהבה נבחרת, להשאיר את החיים כמשהו סופרלטיב שאנו רואים במוות אולי מהות רוחבית על הגורלות שלנו שמאיצה אותנו בעדינות במטרות שונות של כניעה כדי להתגבר על כל השוחד של החיים שבסוף הנחיתה נוכל להיות צעירים עוד יותר. נמצא את החברים הכי טובים שלנו ושהאהבות שלנו נשמרו באמיתות, כי החיים יהיו פנטסטיים כי אנחנו שמרנים של קיום שבו מעולם לא חסר לנו הרצון האציל ביותר להקדים את החיים, אבל נישאר בחיים ושלמים על התכונות ש. העולם מעדיף אותנו כי אנחנו יכולים להיות כמו אל באמיתות ושולט שהחיים לא ישכחו כי כל שנייה אנחנו לומדים לחיות ונכבוש את עולמם של החלשים כי אנחנו חזקים ונישאר בחיים על המוות אשר אולי זו דרך לשמר את עצמנו על החיים שבאיזשהו מקום נמצא את עצמנו צעירים וחזקים יותר וכך נוכל לומר שנשמור על אהבה והרגשה יחד עם נשמותינו שנשארו בחיים לנצח וכאן אני עוזב בכמה מילים את הריבונות שלי על הפילוסופיות החלומות והמהורהרות שלי על חיי לכל חבריי היקרים והמהוללים ושיום אחד נוכל להיפגש כאן או במקום כלשהו. .

אני רוצה להודות לך על העבודה הזו שעשיתי באהבה רבה על איכות מוזיקלית של תיאור החיים בהקשר הרמוני יותר של לרשום את כל התפיסה וההרגשה שלי לראות את החיים מורכבים ומודרניים יותר לגבי העתיד שלי שהוא יותר פשוט ופשוט. מעודכן בספרות מוסמכת שאנו יכולים לומר עד כמה אנו מסוגלים להראות את התיאוריה שלנו על פילוסופיה הנפרשת על פני מרחב של תחושה עמוקה יותר שבה המלוכה מתנשאת מעל כל הנוסחאות של להיות, לחיות, לתאר את החיים בצורה מוזיקלית באותו אלוהים הציל מזעם את מלאכי הרגש שהיו מחוץ לכדור הארץ וחיפשו אושר ואהבה על בני תמותה שספגו את האש ואת זרע החיים. תודה לאל על העבודה הזו ושכולם ירגישו את האיכות והפילוסופיה שלי לגבי השפעה מוזיקלית של קביעת החיים עצמם. חיבוקים!

אולי נוכל להזדהות עם כל האירועים שסימנו תקופה של תהילה ומסלולים גדולים שבהם ברזיל, בתורה, מופיעה במקום הראשון על הפודיום ברשימה המספרת את כל סיפורי האקלים הטובים ביותר בין ספורט לאירועים בהם דנו בטלוויזיה וברשתות החברתיות ביעדים הסופיים ולגמרי תחילתו של דור גדול שהיה בהיסטוריה של ספורטאים רבים היום שהפך את הקריירה שלהם בכדורגל הברזילאי לאליפות העולם הטובה ביותר בכדורגל ושהכל היה רשמי עד היום כפי שאנו מראים לכולם היסטוריה והתחייבויות על רשימת עובדות והישגים שביססו אבולוציה גדולה בכלכלת ארצנו תוך שיפור כל ההיסטוריה שלנו שבה הם מתגשמים כמו צעירים רבים באמצע הקריירה שלהם שבאו לנצח את שיא העולם בספורט שבו הכל תלוי באותיות הדמוקרטיה של ארצנו שבה הם דוגמא לאומה סובלת ונאבקת קידשו את עצמם בתחרויות גביע כדורגל, הם השיגו חמישה כיבושים: 1958, 1962, 1970, 1994 ו-2002 והמונדיאל הראשון היה ב-13 ביולי 1930 עם הפתיחה החגיגית של הכדורגל בברזיל בה היום אנחנו רואים שיש להכל הרבה לעבוד ולהזיע כדי להראות שהאומה שלנו מתחילה באימון טוב של ספורטאים מעולים ומושלמים שבמקרה של מעמד טוב הפכו לטובים בכל הזמנים בהיותם שחקנים ושוערים גדולים שהשיגו את הסיווג הטוב ביותר במסגרת עם הכל בתשלום ופיזי טוב אימונים במה שאנו יכולים לקרוא ל-90 מעלות בהם ברזיל עומדת פנים אל פנים עם כל ההישגים החברתיים שלה במתווה של אלופים אמיתיים מתרחבים שהפכו את המדינה שלנו להיסטוריה התחרותית הגדולה והיוצאת דופן של הכדורגל הברזילאי, בה הכל מיועד למאבק וכל האירועים הם עדיין מתגבש כדי להראות עד כמה אנחנו מנצחים ושברזיל היא מדינה של מאבק ואנחנו משתפרים בקרב מעמדות חברתיים יפים . האהבה והמסירות שלנו שבה עם ברזילאי נעשה הכי שנוי במחלוקת בעולם שבו המסלול הוא להראות מעט מהמדינה שלנו ושברזיל היא מדינה שתמיד הראתה את האצילות שלה בעבר שאנחנו מדברים עליו מגיל ההתבגרות ועד היום ואנחנו הכי טובים!

אני רוצה להקדיש את העבודה הזו תחילה לאלוהים ושנית לאלה שהיו גיבורים נפלאים שתרמו להתקדמות הלאומית הברזילאית ושמה שהם עשו ומה שהם נשמר היטב כי אנחנו אלופים ואריות אמיתיים שהופכים את הכדורגל למעמד בונה בארצנו בה אנו תמיד זוכים בכל שנה כהוכחה והישגים למאמצים גדולים שלקחו אותנו לעתיד שימלא אותנו בזיכרונות נצח של עבר שהתגבש בעידן גדול של אלופים נצחיים גדולים ושכל הלקחים לעולם אל עלינו לשלב ידיים כי אף פעם לא מאוחר מדי ורק התחלנו מילדות למיתוס, עתיד שמחכה לנו כספורטאים מושלמים ואלופים גדולים ואני רוצה להודות לכל הכותבים שלי ככותבים שאני מברך כאן בתור ספורטאי מושלם וישר שאוהב את החיים במדינה שלי וכל האנשים שאוהבים אותי ושומרים על החיבוקים הכי טובים שלי ותודה!

אני רוצה לדבר על טיול פחות או יותר אתגרי שבו שמתי את כל התיאוריה שלי על אמן מושלם על סירה של אגדות ומושגים מדעיים שסימנו תקופה שבה למדתי וחשפתי כמה מדעים שתמיד היו לי בראש קצת. מדען וחולם בעל חזון לפרום את החיים באווירה רחבה יותר שתגלה לנו בעתיד את התגלית הטובה ביותר של סופר קטן על שלביו וסתירותיו של החיים והבנת יחסי החיים והחיים על סיווג חסר תקדים של מושג סוציאליסטי זה פתח את הפוסטים של גן עדן שבו בניתי אטלס של רגשות שתמיד היה לי בניסוחים שלי לשמירה על החיים והידע שלהם בו אני אדם כביכול קפדן שתמיד חיפשתי בו ארון קודש של ערכים גדול. שהנשמה שלי עולה יחד עם פורטל של חלומות ורעיונות שכאשר למדתי את היקום הרגשתי שאני הולך להיות חלק ממנו ולמרות זאת אוכל לאסוף את כל הרעיונות אנו מאמינים בסתירה מושלמת ומוסמכת יותר של לחיות ולהרגיש את החיים כפי שהם נפלאים ושנוכל לחיות באושר יום אחד לנצח וכי מוגבלויות הן רק שרידי תמותה של דור שלא למד לראות את החיים כפי שהם ולהבין את מדע המקור של היקום שאני מתאר כמה דברים כמו חלום שבו אני מדען שפותח את מסתרי החיים ואני רוצה להודות לאלוהים על הספר הזה שנעשה ונברא על ידי ותודה רבה לכל הקוראים שלי. התקווה היא הדבר היחיד שמת אחרון ואנחנו לומדים לבנות את החיים עם הטמפלרים והנשמה שלהם על פני כל הזמנים שאנחנו לומדים עם החיים להיות מאושרים!

אני רוצה להודות לך שוב על עבודתי, שנלמדה לעומק תיאורטית, ניתוח של כל היכולות שלי שהכנסתי בספר המדע הזה שבו הפילוסופיה והפסיכולוגיה שלי שהתקרבו לתחום יותר לימודי של שימור עם יותר אינטואיציה היכולות שלנו שאנו מאמינים בהן ויצרנו להיות ולשמש שיעור לכל אחד בחיים, כי ההיגיון יכול להיות ולהיות קרוב יותר למקורות שלנו לחקור ולראות את החיים כפי שהם מלאים בחלומות ופנטזיות שיכולים לקחת אותנו לכמה מקום רחוק מהאדמה ושנוכל לתפוס ולראות טוב יותר כמה הטבע יפה ואנו מעריכים את חיינו לנצח אי שם בגן עדן ותודה רבה לעורך הזה ולחיבוקי הלבביים לכולם!

אני פשוט רוצה לומר במילים שלי שאנחנו מזדהים עם הנשמה שלנו כשיש ראיות אמיתיות שאנחנו באמת אוהבים את חיינו ואני רוצה לומר שיש בכל אחד מאיתנו כוח מפנה שאולי אף אחד אחר לא יכול לראות ושזה הם יכולים להרגיש כי זה נשמר כפונקציה של העצמי הגבוה שלנו שמקרין את עצמו באורח קסם עם כוונות טובות מראה את הצד הקונסטרוקטיבי שלו שהוא מציאותי ואינו רואה את אי השוויון המעורפל שתמיד רוצים לספוג מהאדם דברים קטנים ללא תכונות ש אנו לא שמים לב לדברים שאינם חיים כי הם אינם חלק מתנועת החיים שאנו רגילים לומר שאנו כמעט מושלמים כי עלינו תמיד לחבר את תשומת הלב שלנו ביום ובלילה כאשר אנו יכולים לנבוט עליהם. פרח הטבע האינטימיות הכי עמוקות שלנו שמסוגלות לקחת אותנו לגן העדן האמיתי שאני משאיר כאן כמה מילים וכנות שהערך שלנו יכול להפנות אותנו לדלתות של מקום יותר מועיל שהוא יפוג ונותן לנו יותר אור שנוכל באמת להזדהות עם הטבע העליון האמיתי שהוא אמיתי, נאמן ושגורם לנו באמת לחיות ולהיות מאושרים כי הכל בחיים מאושר גם אם הוא לא מראה פשטות שלו עמדות כי אלוהים ברא אהבה ושלום יכול באמת להדביק אותנו בחיבה בכל עת שלא נפסיק להילחם ברוע החיים שהוא חוסר השלמות ואנחנו תמיד בונים את מעיין הנעורים עם התכונות שלנו שאנו מכבדים את החיים ותמיד מבקשים להועיל. מהנאה ולעולם אל לנו לחצות את זרועותינו מול האמת כי לא היינו הולכים מחר מצאנו את ההסבר האמיתי לכך שאנו חיים באושר כאן או בכל מקום בעולם כי אנו חווים גשם חולף שייקח אותנו מתישהו. למקום אחר גם אם הדברים יישארו שונים אבל לעולם לא נאבד את המציאות שלנו של מה שהיינו ומה שעשינו כי אנחנו חלק מהיקום הפרנואידי הזה שאתה נותן לנו להרגיש שאנחנו אנשים טובים יותר ושנשמור על מה שאנחנו עושים כדי להראות יום אחד לאנשים אחרים שיש איפשהו טוב חבוי בתוכך את גן העדן האמיתי שיכול להיות יותר מציאותי ומשמר כי אנחנו נמצאים כמעט בכל דבר ולעולם לא אנחנו נשכח היכן חיות התכונות שלנו כי אנחנו באמת חיוביים נגד הנכויות המבודדות את העולם שבו עלינו לבנות תמיד את הבסיס של אהבה ושלווה על מצע החיים שיום אחד נזדקק ואני רוצה להקדיש את הספר הזה שאני נעשה כהוכחה לכל הנדיבות והאופי שלי להיות גבר מאושר שראיתי את החיים על מטפיזיקה בונה ושתלטנית של לחיות ולהיות מאושר, ואני רוצה שכולם ישמרו את הספר הזה שהכנתי כהוכחה למלוא הפוטנציאל שלי כסופר, פילוסוף ופסיכולוג מבוסס על זמן אופורי ביותר להבין את האמת של החיים ושפנטזיות הן רק הסחות דעת שגורמות לנו להגיב על כל ההקשרים כדי להשיג סיפוק מסוים. אני יודע ועושה כמה דברים שהובילו אותנו לעתיד כאמיתיים וקורא הוכחות לנפשנו ולאהבתנו לכל דבר בחיים ושדברי יתבררו היטב כנאום אלטרנטיבי בו אספתי מנקודת מבטי את כל מה שיש לי. תמיד נעשה ונאהב כחלום מציאותי שאנו יכולים לומר שגן העדן יכול להיות מאחורי האומץ שלנו בזמן שאנו מקדישים מעומק נשמתנו את הערך האמיתי שלנו לאהוב את החיים ולהיות מאושרים באמת על הדרך הבונה לחיות ולהיות מאושרים באלוהי גן העדן או האינטימיות שלנו שאנו בונים באש הנצחית של אלוהים על מחשבותינו שבאמת מלמדות אותנו להשיג וליצור משהו בעל ערך בחיינו ושיש לך את כל החיבה שלי וחיבוק גדול לכל המשפחה שלי ולחברים והקוראים שלי . תודה!

אני רוצה לומר באהבה רבה שהכנתי את הספר הזה כהוכחה שהקיום האנושי לעולם לא ילך אחורה כל עוד אנחנו נשארים מאוד יהירים לגבי נקודות המבט שלנו שבהן אנחנו פשוט מעריכים ביושר את החיים שיכולים להיות מטמורפוזה של חלומות שאנחנו. לומד עם עצמו להשיג את כל הראיות שבהן העבר בונה יותר והעתיד הוא יותר סופרלטיב שבו אנו שמים את הדברים הנכונים במקומם ומציגים את הערכים שלנו כהוכחה קונקרטית לכך שהחיים לא עוצרים בקצב שלהם כשהיקום הוא בונה והורס על היבטים מטפיזיים שבהם מקיפים אותנו ומקדמים אותנו על פני כל הנסיבות האידיאליות שגורמות לחיים להיבנות עם המוות בעוד המוות נותן לנו חיים נוספים כלוח תהודה שמנגן את הקצב שלו כיקום הכוכבי והיקום הנפשי שבו. כל הדברים נוצרים מוח אלכימי ומתבססים על הגישות המוכללות שחיי האדם יכולים לבסס לגבי רצונם. עדה ויצירות שבהן אני מציע גם ליצור משהו מספיק לכל החיים, אני רוצה להודות לאלוהים ולכל חבריי על העבודה הזו שנעשתה ובוצעה עם הצעה חינוכית לכל מי שנהנה מספרות טובה שאנחנו מטמיעים את הדינמיקה שכותבים עליה חלופת מכניקה שבנינו על המחשבה וההרגשה של הגישות הקונסטרוקטיביות והריאליסטיות שלנו להפוך את החיים לטרנספורמציה פנטסטית של רעיונות וקסמים שנשאיר כהוכחה לכך שהמדע אינו עוצר בתנועות העדינות של הנשמה שאנו יכולים להעביר אליהן. כל אחד שאנו שומרים ויוצרים במעמקי מצפוננו שאנו מחלצים מתת המודע שלנו באהבה וחיבה את החיים שאינם יכולים להיות חולניים אלא חיים יותר על פני כל הקיום שאנו מהרהרים בהם על פני כל הרגשות והתפקודים של החיים. חיבוק והמון תודה לכל הקוראים שלי!

אני רוצה בהרבה אהבה וכבוד להקדיש את הספר הזה לכל האמנים והמוזיקאים בהוליווד שלמען מציאות מעודדת שבה כולם כאן כמו אמיתיים ולקרוא הוכחות שהם נזכרו כמו שאנשים יהיו, כנים, הרפתקנים, אוהבים ואפילו דרמטיות מבחינות מסוימות. כישלונות של תוקף חייך והנאה מההנאות שלך, שעל ידי נסיבות חיים מסכנים את חייהם אולי מכיוון שאיננו יכולים במונח זה להתייחס ליהנות מחייו ומאושרו של אלוהים לגן העדן של החזקים ביותר שהם כמעט כולם אולי חלשים מהטבע מלמד אותנו באמצעות שיתוף של לחיות יותר על כל הדברים שאלוהים ברא והפך אותנו לגברים ונשים כאחד בנקודת קיום מסוימת שבה עלינו, לפי נסיבות החיים, להכיל את עצמנו כי לא כל הדלתות אסתטנו את הרצונות שלנו והצעירו את גילינו כי הכל נוגע לתקופה שבה אנחנו לומדים להעריך את חיינו בלי כל כך הרבה יהירות שבה אנחנו מחלישים את עצמנו נגד דברים מסוימים, מעשים, הלוואי שדווקא החיים מציעים לנו כדימוי שחובר בנוער שאנו חיים בכל רגע של התרוקנות על נסיגה של אור שגורם לנו לשחק ביחד בכל הדברים שבוודאי ישמחו אותנו שאנחנו שולל ואנחנו נטמעים בפוטנציאלים האנושיים שלנו שעשויים להיות מוכלים בבירתנו המעדיפים אותנו בהרפתקאות ותענוגות מסוימים על פני כל מטמורפוזות החיים שבהן אנחנו דור בריאות מעל הכל ואנו מנסים להשיג את הגדול והאהוב ביותר דרכים לחיות בהתאמה לחיים שחסרים לנו חלומות, תמונות ותשוקות על חיים שאולי הם יכלו למצוא באהבתנו המועדפת על פני יתר היתרונות של להיות מאושרים בגן עדן ושאנחנו יכולים רק להקדיש את עצמנו לדמיון שלנו שאנחנו יכול יום אחד למצוא את התשובה הנכונה לכל כך הרבה הרפתקאות ומשאלות שפשוט הפכו אותנו לטובים ביותר וניתן את החשיבות הטובה ביותר כי אנחנו נהיה חזק ואולי מוות שיכול להגיד לנו כמה אנחנו חזקים כי אנחנו לא יכולים להפסיק לרדוף אחרי החלומות שלנו שהופכים למציאות והבניות לגבי דברים מסוימים שיכולים להפוך לגיבורות נגדנו ושיום אחד נוכל באמת למצוא את הרצונות והחלומות שלנו עם יותר איכות.

אני רוצה להודות לך בהרבה אהבה וכבוד שמבחינתי כל ההיגיון שלמדתי רשום כאן ואני אומר לך שהאושר היה יכול לבוא לידי ביטוי בדרך אחרת כי אנחנו לומדים להעריך את החיים טוב יותר על פני נסיגה של אור ואושר שהיא נוכחת יותר על פני האהבה והלהבה של החיבה וההרפתקאות שלנו על פני כל החלומות שלנו ושאלוהים יאיר לנו לנצח ושנוכל לומר כמה אנשים טובים יותר שאנחנו ושאנחנו לומדים עם החיים מה אנחנו עושים ולא מתרגשים בכך שלא. להכיר את העולם ושנוכל להיות הרבה יותר מאושרים מתישהו. תודה!

בכמה מילים אני רוצה להדגיש אורך שנותר על דבריי של הבהרה על קביעה גדולה שלא פורסמה בה ראיתי נקודה רחבה יותר של תפיסותיי על ספרות מרושעת ומסודרת שבה אני תומך בעצמי עם הרגשות המופנים כלפיי. נשמה שמתעלה בצורה מופלאה על פני הקשר שבו מתגלגלות מילים יפות כמו שליחות ודוגמה למצב טוב, שימור, אמצעי הצלה, הרחקה מסכנה, ישועה.

בריאות, רווחה גופנית, ריפוי, מצב מוסרי טוב, בריאות מוסרית, שיפור, ברכות, ברכות שבהן להקדמה לדבריי אני מקדישה ומתארת את כל האופוריה והחכמה שלי שנותרה כקלף שבקי ושלקחתי מהמהות הדקדוקית שלי תרגום גרגוריאני שמפשט את כל התיאוריה שלי בפורטוגזית שבה באות לידי ביטוי כרוניקות יפות שמתממשות על מרחב מתמשך יותר של עולם ספרותי שבו אני מתחפש לגרסה של המטאפיזיקה שלי כדי לתת תנופה לאיכות שלי. מתאר בערך את הפסיכואנליזה שלי של מונח מסביר שבו חיפשתי בדממת נפשי כמה מילים שהרכבתי ויצרתי סיפור שבו הוא מתייחס בצורה אקספרסיבית לפורטוגזית הפופולרית ביותר שבה הן מופיעות בתרגום שלי כל הביוגרפיה מפורטוגזית לאנגלית ויוונית בצימוד מילולי וביטויים זוגיים של אינסוף מילים בונה שתיארתי על פני כל הביוגרפיה שלי שבה אני מראה לך כאן באהבה. או הקדשה לעולם מותאם אישית וכתוב בניסוח של רעיונות שהפכו לאגדות ספרותיות שבהן אני המשורר, הפילוסוף שבו אני מתאר את כל אישיותי ואהבתי לסיפורי על סופר שרואה את החיים מפושטים ומעוצבים יותר על ידי ברזל ואש של הכללה מועילה שבה אני משתמש כאן כספר פילוסופי וספרותי לכל חבריי היקרים והמהוללים מ-Recanto das Letras, שיישמר כאבסינת של כל איכות הכתיבה שלי ושל סופר שאני שומר כתמיכה לכולם ללמוד ולכבוש את הצד הראייתי של החיים עם הספר הזה שנכתב מעומק נשמתי עבור כולם. כאן אני עוזב מכל הלב והחיבה את כל היכולת שלי.

קודם כל, אני רוצה להודות לאל על העבודה הזו שעשיתי על ידי, שכאן כבשתי את הצד המטפיזי של הספרות שבה כל דברי הימים שלי של מחקר והגות מוכשרים יותר מגוללים ומתורגמים לשפה היוונית שהתגבשה בפורטוגזית. השיעורים היפים ביותר שנכתבו וסווגו על ידי, בהם אני מספר ומתאר את דברי הימים שלי במטרה להרחיב תחום מוסמך יותר בספרות שלי כחזון לראות ולראות את העולם טוב יותר בנחישות וכתוב בהרבה אהבה ואיכות לכל חבריי היקרים ואנשים שאוהבים לתפוס משהו יותר מסווג יחסית בין מילים יפות שנמצאות כאן כארון קודש בו נוכל להעריך ולהבין את כל האיכות שלי כסופר וחבר ותודה רבה לכולכם!

אני רוצה להתקרב לנעורי שתמיד הולך עמוק יותר לתוך מרחב שתמיד הפך אותי לקונקרטי וגרם לי לחפש במיטב האינטואיציה שלי את המציאות הסופרלטית של החיים שאולי היום אצליח להראות את המיטב שלי ושלי. מילים שנכתבות במעגל קסם הן של כיבושיי והן של אבדותיי שהגיעו לסוף הימים כי כבשתי את הקפיצה הגדולה ביותר של ראיית החיים כיפים ובסיסיים לתכונות המושלמות שלנו שתמיד מחזקות אותנו משלמות יומיומיות ל יותר רגוע לראות ולראות את החיים כפי שהם צריכים להיות בלי כל כך הרבה ויכוחים בחיי היומיום שלנו, כי אנחנו מושלמים ושלמים לתוכניות האוניברסליות והמוסריות הנושאות אותנו בצורות וכוחות נגד רימייקים של העבר שאנחנו מחפשים תשובה בקצה המנהרה כדי לפשט את אהבתנו לאושרנו של אלה שהלכו ואשר יגיעו היום עם מסיבות נוספות ויעדיפו אותנו בתכונות מעולות זה של הימים ההם שימלא אותנו בתפארות מבורכות שיהפכו אותנו לגברים גדולים בחיפוש אחר הישגים גדולים בחיים שבהם אנו פרי הנאה חוקתית עצם הנסיבות של חיים ושמחה על דרך הלימוד המציאותית והבסיסית הפשוטה. להעריך את חיינו ואני רוצה להבהיר שכל מה שלמדתי מתמקד בכל הפילוסופיה שלי הכלולה בספר הזה שפתח את הדלתות לעתיד האמיתי שאליו אני מצפה באהבה ואושר במשך כל חיי.

נשיקה וחיבוק גדול לכל הקוראים והחברים שלי שראו ונהנים תמיד מהספרים שלי. תודה רבה לך!

אני רוצה בסיפוק רב להראות את הספר הנהדר הזה שנעשה והוכן על ידי שעשיתי בכבוד ובסיפוק רב שישמש תמיכה בידיעה על הגוף, הרוח והנשמה שאנו חוקרים כאן לקראת קיום על החיים שאני לשמור כביטחון חיי לגבי המחלות והמחלות החוליות שהעולם מטורף ממציאות החיים עצמה ואני רוצה שתרגישו את האצילות של לימודיי על החיים מאחורי האושר של החיים והאושר שמגוללים באלה אינספור עמודים תיאורטית של מאסטרים גדולים, חוקרי מדע וסקרנות רבה לחוכמתי שעולה יחד עם הספר שלי שנכנס פנימה כמו נביעה של אור על החיים וההקשרים שלהם של חיים ושמחה בבריאות מלאה.

אני רוצה לציין בתקיפות את נקודת המבט של הקוראים שהספר הקטן הזה שלי שנעשה ויצר על ידי הוא זיכרון יוצא דופן שאני שומרת באהבה וחיבה לכולם לקרוא ולהבין בתקיפות יוצאת דופן שהחיים בנו הם משהו מאוד חשובים כי אנו בני אדם וילדי אלוהים ויודעים להבין כל פרט המסופר בגיליונות הקטנים הללו שנולדו מתוך תחושה ומחשבה שהחיים הם כמו תיבת תהודה נצחית לעולם לא להפסיק לנגן את אותה מוזיקה או אותם חיים שהם. דופק קבוע לאורך כל החיים.

אני רוצה שכולם יאהבו את זה ואני יודע שהם יאהבו את נקודת המבט שלי שציינתי. הספר הזה נוצר כמו אור שנולד מכחול השמים ונבט על פני האדמה כמו ורד שהפך לאדם צדדי כמו חלום שראינו, שמרנו והרגשנו כשראינו.

זהו זיכרון לנצח ושתוכלו להשתמש ולהבין הכל בספר הזה מכיוון שהחיים הם שחזור של יצירה חיונית שנוצרה ונוצרת על ידי הטבע והיקום שבנה אותה.

אם להבת האש הבוערת ומתלקחת כאור השמש המחמם ומאיר בכל הארץ ואנחנו בדם ילדי גן עדן וגן עדן מרגישים ורואים שהחיים שמתחילה נוצרו באדם. או על ידי מוצא האדם נוצרה האדמה.

אולי המים השוטפים ביותר של המעיינות שנשלטו על ידי האונדין או הגאונות של המים התת-קרקעיים של כדור הארץ הפכו לזרימה בעלת ערך גבוה באדם.

אולי האש הלוהטת וההרסנית ביותר של הסלמנדרות, שכביכול הפעולה באדם היא להמריץ לנצח לכל החיים.

אולי האוויר שעושה ציקלון גדול ומסתובב על פני כדור הארץ מפחיד והורג את האדם, האוויר עם הסילף שלו שמחמצן את האדם על פני האדמה שמיישר קו עם ארבעה יסודות בונים של הטבע במסלול של הרס כדי לבנות שוב באדם עם ערך להיות יקום קטן מקארירי ועד כל כך הרבה טרנספורמציות על פני כדור הארץ, ומשאיר הכל לדופק חיים יחד עם הנצח שלא נשכח לעולם.

ספר זה משמש כסגולה בחיים להפיץ את האש של החלשים והסובלים ביותר ולחפש את האש החזקה והקפדנית ביותר עבור כל אחד בחיים.

אני מאמין שלפני אור החזון נבין את רעיון החיים ויצירת היקום שיחד נוכל להיפגש ולראות שהחיים מגלים לנו באמצעות מאמצינו הגדולים את איכות החיים האמיתית ובסוד נסתר את אלוהות המלוכה של חי של האלים, ג'ין על חוליה חסרה שמתגלה עלינו.

חברים יקרים ומפוארים, הלכתי מספיק בחיי עם שגשוג וחיבה רבה לטבע הנצחי שתמיד הקיף אותנו במגוון אינסופי של תמונות טבע יפהפיות במקומות שונים גם מאכלסים אתכם וגם לא מאכלסים אתכם שלקח את לבי ממנו אהבה וחיבה לחיים שלאט לאט הבנתי והערכתי את הסביבה המותקפת מזיקה על ידי האדם בתאוות הבצע שלו חוקר יערות ושמורות יער שונים הגורמים לבעלי החיים והצומח במספר מדינות בעולם שכיום לא ידוע היכן זה יסתיים בכריתת היערות האלה שמזיקות לחייהם של בעלי החיים והאדם עלי אדמות להרוג ולהשמיד למטרות של תעשיות לא חוקיות וסחר בעץ שאין הגיון על ידי חקלאי יבולים גדולים ותעשיינים גדולים לשים מכונות חקלאיות לכריתת יער יפה ומכושף. יערות עם הירוק הטרופי שלהם עם ורדים צבעוניים יפהפיים בינות לכמה עצים ענקיים עם העמקים שלהם מוקסמים בסיפוק ו יצירת טבע חי שגורם לנו לדמדומים את שעותינו הכנות ביותר שאנו מבקשים בחיים המלאים שאנו שובים הכל למען שלווה ואהבה לעולם הנופים היפים הנכנסים להרמוניה אילמת עם החיים כזמן נגד של אור המעורר אותנו הקשיים שיש בחיי היומיום הבלתי אנושיים, המופשטים והשאפתניים נגד הדעות שלנו לראות את החיים ולהרגיש שהכל שם גוסס וניתן לבזבז לעיניהם האנוכיות והחוטאות של אנשים שרואים את החיים אחרת לעומת אנשים שתמיד רוצים לראות את העולם משגשג בעתיד בלי כל כך הרבה הרס וחוסר חינוך חברתי שעיוותו את חיי האדם והיום הם דוגמאות יומיומיות לעניבה שחורה חסרת חיים, שמסיימת את החיים עצמם ואת האהבה לטבע שנותנת לנו אוכל, אהבת חיים ושלמות ושלווה. רציתי לומר בכמה מילים של אזרח טוב אופי נאמן וישר שאנחנו יכולים לשנות את חיינו כי מחר העולם שבחוץ יודה לנו ופשוט מה שעשינו היום מחר החיים יראו לנו מה אנחנו היום כי הטבע מתגלה בצורה דרסטית על חוק חיוג שלוקח בחשבון את כל מה שעשינו קודם בחיים כחזרה לקחת בחזרה ולהחזיר את הכל אליו כמו לוח תהילים שמנגן את השיר האינסופי שלו בשחזורים של סדר שמסיים כל שאלה של החיים עלי אדמות. אני אומר שבחיים יש רגעים של שמחות וצער לגבי השלבים הבונים וההרסניים המרכיבים את היקום כולו יחד עם הטבע, שהוא האדריכל והיוצר וההרסני של החיים. יופי הוא גורם ראוי להערכה שתמיד יש לו ערך, אבל הוא דוגמה יצירתית שגורמת לנו לאהוב ואנחנו מתמסרים ביעילות ללבב ותמיד לומדים מזה, לא משנה כמה הוא נשאר בזכרונות שלנו כמו התמונות היפות שראינו ואהבנו . תודה!

אני רוצה להודות מכל הלב באהבה רבה לכולם שבלב לקחתי עדויות וחוקים אמיתיים במהלך חיי שחיפשתי את מה שחלמתי עליו ואיחלתי את מה שהרווחתי ושכוונותיי האישיות כוונו לעולם ש שבוי בדממה של החיים במסע הרפתקני של חלומות ופנטזיות שגרמתי לעצמי לחיות לפי דמות אישית שאני נושאת עשר מילדותי הבלתי נשכחת ועד היום לחיים מציאותיים והומוריסטיים שלקחתי הוכחות לאהבה, רצונות ותקווה למצוא יום אחד את שלוות הנפש האמיתית אליה השתוקקתי ואני נושאת איתי את כל זיכרונותיו של נוער ממוקד באופי הרמוני, מבין וישר לאישיותי שפרשתי ולמדתי עם החיים מה שהחיים לימדו אותי.

אולי היום אני לא יכולה להיות צעירה כמו פעם, אבל בהחלט ייתכן שהגיל לא משנה כי אני עדיין עושה את אותם הדברים שאני תמיד עושה וזקנה היא ההתכווצות של להישאר צעירה כי אני אני תמיד צעיר ומחפש הרפתקאות יפות כמו תמיד כי יש גורם רגשי שגם מדכא אותנו וגם בונה אותנו והטוב מכולם הוא להיות צעיר לנצח. אני מה שאני חושב ואני עושה מה שאני יכול!

אני רוצה להודות לך ולתת את ההוכחה הטובה ביותר שלי למודעותי ולקיומי לגבי החיים על הרגעים המאושרים שביליתי בחיים המלאים של הכרה מוסרית, בונה ורגשית שקיבלתי כאן ככותב אמיתי של עצמו שרואה את החיים בצורה רוחנית יותר מאשר מבחינה חומרית והכל טוב כשאתה מזהה את עצמך כי יש בכל אחד מאיתנו כוח שמסוגל לטלטל את העולם ואתה באותה מידה שאנו נתונים ליחסות רגשית שהופכת אותך לאל או לאדם ולזה אנו קוראים כוח המיינד. .

אני רוצה להודות לקוראים ולחבריי היקרים מפינת המכתבים על כך שהם תמיד איתי קוראים ומכבדים את הספרים והטקסטים שלי, שבשבילי הוא כמו חסד אלוהי.

בחסד אלוהי אני מעסיק כאן אינסוף שיעור שצעדתי בשבילים הטהורים והנאמנים ביותר שהחיים לקחו אותי עם גודל עבר של מחויבות אופטימית יותר שגרמה לי וחינכה אותי עם מינימום השכלה מפושטת. מטרה בחיים כהכתבה של מילים למפגש חוזר של ביטויים שהעניקו לי אינטואיציה רבה לקריירת הכתיבה שלי, כאשר עד מהרה התחלתי לספר במטרה יעילה לחיות ולהעסיק את זמני בפעילויות שהפכו עבורי לאוצרות של התבגרותי. להכרה שלי עם הספרות לא הייתה לי הרבה איכות והיום אני סופר נפלא שאני מודה על הנחישות שלי על השיעור והכתיבה שתמיד לקחתי בחשבון מחויבות יצירתית ומותאמת אישית בחיי עם המילים הכתובות שלי. שקיבלה את פני כשהייתי בת 34 ולמדתי ושיפרתי את התכתיבים שלי ונתנה לי היגיון ספרותי מושלם עד שהיום אני עושה ספרים וטקסטים בפינת המכתבים שבשבילי זה תענוג להרבה קוראים שאוהבים את נקודת המבט שלי ומגיבים כל הזמן באתר שלי כהוכחה לדקדוק ולקח טוב.

עשיתי את העבודה הזו עם הרבה אהבה וחיבה שיעזרו לכולם להעמיק קצת יותר לתוך המרחב של הספר הזה שנשאר לכולם באהבה וחיבה במשאלות החיבה שלי שאני מציע בהרבה אהבה וידידות. הספרות בימינו יכולה להיות המרחב של צעירים, והכינון הטוב ביותר ללמידה שלווה ומוסרית לכל מי שאוהב לקרוא ולכתוב את החמלה והרגשות שלו לכל החיים הוא מראה ספרותית. אני רוצה להבהיר שהכוונה שלי כאן היא להעביר אליכם חלק מעצמי שאני מתאר מאז התבגרותי ועד היום בפסוקים ובפרוזה של אינסוף שיצרתי בעבר כדי שיהיה לי מושג ספרותי בימים אלה שהיה היה לי חלום מאוד גדול להראות לכולם את סיווג הרעיונות שלי ואת נקודת המבט שלי שנתנה לי חיבה עצומה לספרות עד היום שאני סופר מדהים ואהוב על כל מי שאוהב את השיעורים והספרים שלי. אני רוצה להודות לאלוהים על שנתן לי את הכוונה והאיכות להעז ולממש מחויבות נאמנה לעצמי ולאחרים לספר יצירות ושיעורים המבוססים על ספרות, פילוסופיה ופסיכולוגיה של סופר שתמיד רואה את החיים כבני ערך מלא. לפועל מעשים טובים ושיעורים ושהאהבה הנצחית שלי תישאר איתך, שהיא פרי ההנאה הבוערת של תיאור ידידותי ושמח. על התכונה שאני ממשיך לתקן את החיים והטבע לצד המרחב האינסופי, יחד עם מחשבה מדעית ופילוסופיית חיים שמובילה אותי לחיים כבעל חזון מציאותי יותר בכל צעד חלמתי שעשיתי ותמיד מצאתי בסוף מנגינה אור חיוני ושמח אומר לי שכשהחיים גורמים לנו לחלום ולהרגיש הנאה, הכל הופך להיות אמיתי ואלמוות, החיים שלנו לא מפסיקים. שהוא בן אלמוות כמו היקום הגדול.

אני רוצה להודות קודם כל לאלוהים על שנתן לי חיים וגם להודות לישויות השמימיות על שנתנו לי את האינטליגנציה לחפש חיים ועוד חיים מקום לחלום ולהיות אל כמו אולי בימים ההם שהאדם חי פעם בגן עדן והפך לאל.

במסירות רבה אני בא להדגיש את ההקדשה הזו כנביעה של אירועים שהתרחשו, זיכרון של זיכרון עבר, היסטוריה של עיר שסימנה וניצחה מול כמה ערים כמו רבות שתמיד בונות קשרים. וריבונות של עם שיודע לתרום מצד חזק יותר שמפריד בין המיעוט לרוב בו הוא גדל בגזע מסורת הנמשכת מעם שיודע איפה המילה הכי חמה שמתגלה כמו אבסינת בנפשם של כובשים רבים שיש להם את זה והם מכבדים אותו כמסורת מיטיבה המונעת על ידי זונות רציונליות מסוימות ומוכשרות הרבה יותר בשם הבולט בכמה מדינות במסורת ובחינוך של עם חרוץ, ידידותי ושמח שב הכל ועם הכל מתחיל בשפע כדי להפוך את מחזור החברים לכרזה שבה נוכל לקבל את היכולת להיות פוריות כפרית וחברתית שנוכל להפעיל הגה שניתן לחתור מהחזק ביותר עד החלש ביותר שבו ניתן לבסס את הפטריוטיות של האמון החברתי להתקדמות אזרחותו של עם המעדיף את רצונו לממש הצלחה בקרב ריבונות שתמיד משגשגת מעשי אהבה, חברות, עבודה ויושר המקודשת לנצח. בעתיד הנוכח ביותר של כל אחד למען הרווחה החברתית שתמיד מראה עם עצמו סיווג מופתי של אזרחות שמטרת הסדר והצדק לשמור על הסביבה ולהעריך תמיד את המסורות שלנו של עם שיודע מה הוא עושה במדינה עיר שהוקמה והמשגה לאהבה המיטיבה והמסורתית של חברה יותר מסופרלטטיבית ואינטליגנטית למושג המכוון יותר לסוציאליזם שהוא היום המפתח האמיתי של מערכת יחסים ציבורית בין חברים ועושי טוב חברתי שתמיד מעריכים ומשלבים את משמעת הבסיסים החינוכיים הטובים ביותר לפיתוח העיר והאנשים. אני רוצה לברך את אולינדה ולהבהיר שבין אינספור המילים בספר הזה יש מונח שאומר שאהבה היא לא רק מחווה או ביטוי שגורמים לנו להגיב על הנקודות הכי אינטימיות שלנו, שהיא יותר מעורבת וקיימת על ידי הסיווג של מונח תוך שימוש בדעה מעמדית אחת בלבד שהאהבה שלנו יכולה להיות ולהיות באולינדה מכיוון שאולינדה היא שם נרדף לשלום.

שמרתי בנשמתי אש מסורתית שבמילים שלי מכילה אינספור ביטויים שבהם האהבה נוכחת ומדבקת יותר למוצאנו, המסורות, המשפחות, האנשים והחברים שלנו שתמיד שימשו אותנו כהוכחה להכרה עם מיטיב שבה אנו מדגישים . בצורה יוקרתית ותרבותית עם שתמיד כבש אותנו כמו שהם אהבו אותנו כי הדוגמה האמיתית של אזרחות נמצאת תמיד בנשמה שלנו ושל האנשים שלנו שרוצים ותמיד רצו לראות את אולינדה צומחת כמו שהיא היום, תמיד משגשג באופן עקבי בכך שאהבה היא עבודתו של עם שתמיד רוצה מפרש יפה בהקדם האפשרי, הצעד מספר לנו סיפור עשיר שסבא וסבתא שלנו תמיד התעלו, במעט או בהרבה, ממשמעת של יצירת חברים יחד עם עבודה שתמיד הדביקה אותנו בזיכרונות של עבר מאוד מוכר שתמיד שירת באהבה ובמסירות לחברה שתמיד השאירה לנו זיכרונות נצחיים של עם עשיר ומסורתי נאות ומאושרות שבה אנחנו יכולים להיות ולהראות לעצמנו את התכונות שלנו ואת גדולתנו שבה אנחנו מטיילים בכל העולם עם אותה פשטות של לראות ולהיות ביחד עם חברים שהעבירה לנו איכות שלווה וחיבה של להיות תמיד שמחים ותמיד להראות מה אנחנו ומה אנחנו עושים בשביל שיהיה לנו יותר נוח עם התכונות והשלמות שלנו שהיום אנחנו יותר מגדולים ונצחיים אזרחים עושים וחיים את החיים תמיד טוב יותר ותמיד מחפשים את הדעות הטובות ביותר של עם שתמיד יהיה בעד ויספק לנו ידידות אמיתית.

אני רוצה להודות לך על הספר הזה כהקדמה לסיפור האמיתי של חיי ושל משפחתי ושל כל אותם אולינדנסים שתמיד הקדישו את עצמם באהבה ובחיבה למיטב הזיכרונות והאיכויות שלנו של עם תמיד שמח ומסורתי ואולינדנזה.

ישנם זיכרונות של אהבה ועבר עמוק שמדבקים את נפשנו, כמו גם זיכרונות של אחווה מדבקת של חברים נצחיים וישנים שתמיד הראו לנו כמה הם מאושרים ותמיד גורמים לחיים של עיר עתיקה וישנה להתקיים. יצר אותנו והפך אותנו להיות אנשים גדולים נצחיים.

אני רוצה בהרבה אהבה ועניין שנקודות המבט שלי על החיים והמוות יתמקדו יותר באהבה ושנאה כי אנחנו יכולים איכשהו לזהות כמה אנחנו נשלטים ונוכל לשלוט בעצמנו על נסיגה של אור שיכולה להגיד כמה אנחנו חסרי מוטיבציה לפי סדרי הטבע הטבעיים ששוררים עלינו, אדונים בלתי נמנעים של קבוצת אהבה ושנאה שגורמת לנו להרגיש שעברנו את מחסומי החיים והזמן כי אנחנו מוצאים את הגיהנום והגן עדן בנקודת פעילויות תוצאה של שליטה קיום שגורם לנו לאהוב ולשנוא עד קצוות הקיום על הרגעים הטובים ביותר שלנו ועל הרגעים הגרועים ביותר שבהם אנו מרגיעים קיום על חיים ומוות שגורם לנו להרגיש עמוקות את מציאות החיים מכיוון שהחיים הם סיווג של תנודות חיוביות ושליליות שבהן האדם יכול להכיל, להדחיק ולסווג את עצמו לגבי המציאות שלו במצבו הפיזי והנפשי שמתנגשים בכוח ההרסני של הגורל שגורם לנו להרגיש את הכוונות הטובות והרעות שהחיים מציעים לנו ואני מתכוון שעלינו להילחם נגד פעילויות מסוימות שאולי יום אחד עשויות לגלות לנו היכן היא עשויה להיות ואנחנו שמים את מיטב התנהלותנו לחיות ולהיות מאושר הרחק מחוסר השלמות של החיים.

אני רוצה להודות לכל מי שמרגיש שההיגיון שלי הוא ביטוי לכל ההקשר שאני מפענח בספר זה שישמש תמיכה ואינטואיציה בחיינו. תודה!

אני רוצה קודם כל להודות לאלוהים על ההזדמנות הזו להיות כאן ברגע הזה עם המון אהבה ובריאות, להראות בשכנוע רב שכל מה שאנחנו עוברים הוא כמו גשם של אהבה ושנאה על חיינו ושיום אחד נוכל להבין את המקרה הסיכוי לקיום ומאבק חיינו על החיים שבהם גורלנו יכול לומר עד כמה היינו נאמנים וזהירים בדרכי החשיבה והפעולה שלנו על פי דרישות חוקי הטבע השולטים בכוכבי לכת ובני אדם בהקשר של חיים והתגברות כל המכשולים של חיינו חיים כי אנחנו בלתי נמנעים בכל הנוגע לחוקי החיים, כך נוכל להיות יותר נמנעים כאשר אנחנו נמצאים ולבקש להבין כל תגובה ומערכת יחסים בחיים.

תודה רבה לכל הקוראים והחברים היקרים שלי שנהנים מהאופטימיות הטובה ביותר לחיות ולהבין את המקרים האמיתיים ביותר של החיים!

בסיפוק רב ובהבנה אמיתית אני משאיר כאן רשימה של מספר טקסטים שישמשו אותי כאנתולוגיה מוכשרת של דברים שנשמרים בחיים לפשטות מציאותית של חיים ואמונה שהעולם היום יכול להשתנות עם המחשבות שלנו ומאמצים שיזהו אותנו מחר לדעת את הערך האמיתי שיש לנו ולא אכפת לנו וזה יכול להזכיר לנו מי אנחנו ומה אנחנו יכולים לעשות לעתיד שמחכה לנו כאזעקה להיות זהירים יותר בחיים וביצירתיות ושאנחנו יכולים לומר בצורה ברורה מאוד שההבנות שלנו קרובות יותר לפנטזיות ולחלומות שלנו שתמיד גרמו לנו להיות במודע למשמעת שמעט אנשים שומרים עליה ואני פשוט מאמינה שיחד נוכל לשנות את העולם לא רק בשביל סופר אלא בשביל ההבנות שלנו ויצירתיות של איסוף מעפר לרוחות רשימה של עובדות, כרוניקות, מחשבות וכדומה.

אני יודע שאם נשלב ידיים ולא אכפת לנו מהכוונות הטובות שלנו בעתיד, אולי נישאר בלי מושג מה יכולנו לעשות ואני חושב שהגישה הזו חסרת ערך, כי מה שחשוב הוא להכניס את המעשים שלנו לתוך תרגול ותמיד היצירות שלנו שיום אחד הגיעו להבנה שבה אנשים לא ימעדו ואימצו פעילות חדשה, פסיבית ומובנת יותר, שתוכל לפתוח את דלתות הנכים של האנשים האלה שלא רואים טוב יותר את העולם והחלו לגלות חיים חסרי תקדים של חוכמות שכדאי לדעת ולהבין.

ובכן, אני מאחל לכל מי שקורא את הספר הזה להסתכל בתחתית השיעורים להגיון אופטימי יותר ולהאמין שיחד נוכל לשנות משהו מושלם שהופך אותנו להרבה יותר טובים.

במסירות רבה אני בא להדגיש את ההקדשה הזו כנביעה של אירועים שהתרחשו, זיכרון של זיכרון עבר, היסטוריה של עיר שסימנה ומנצחת מול כמה ערים כמו רבות שתמיד בונות קשרים. ריבונות של עם שיודע לתרום מצד חזק יותר שמפריד בין המיעוט לרוב בו הם גדלים במרוץ של מסורת מתמשכת של עם שיודע היכן המילה הכי חמה שמתגלה כמו אבסינת נשמת כובשים רבים שיש להם את זה ומכבדים אותו כמסורת מיטיבה המונעת על ידי זונות רציונליות מסוימות ומוכשרות הרבה יותר של שם הבולט בכמה מדינות במסורת ובחינוך של עם חרוץ, ידידותי ושמח שבכל דבר ועם הכל מתחיל כמלאות של להפוך את מחזור החברים לכרזה שבה אפשר לקבל פוריות כפרית וחברתית שנוכל להפעיל הגה שאפשר לחתור מהחזק לחזק ביותר הוא חלש שבו ניתן לבסס את הפטריוטיות של האמון החברתי להתקדמות האזרחות של עם שאוהב יותר את רצונו לממש הצלחה בקרב ריבונות שתמיד משגשגת מעשי אהבה, חברות, עבודה ויושר שהיא לנצח. מקודש בעתיד הנוכח יותר של כל אחד לרווחה החברתית שתמיד מראה עם עצמו סיווג מופתי של אזרחות שמטרת הסדר והצדק לשמור על הסביבה ולהעריך תמיד את המסורות שלנו של עם שיודע מה הוא עושה במדינה העיר הוקמה והמשגה לאהבה המיטיבה והמסורתית של חברה שהיא יותר מסופרלטטיבית ואינטליגנטית למושג המתמקד יותר בסוציאליזם שהוא היום המפתח האמיתי ליחסים ציבוריים בין חברים ועושי טוב חברתי שתמיד מעריכים ומשלבים את המשמעת הטובה ביותר בקרב בסיסי חינוך לפיתוח העיר והאנשים. אני רוצה לברך את ויקטורי ולהבהיר היטב שבין אינספור מילים בספר הזה יש מונח שאומר שאהבה היא לא רק מחווה או ביטוי שגורמים לנו להגיב על הנקודות הכי אינטימיות שלנו, שזה יותר מעורב וקיים על ידי סיווג מונח תוך שימוש רק בדעה של מעמד שאהבתנו יכולה להיות ולהיות בניצחון מכיוון שוויקטוריה היא שם נרדף לשלום.

שמרתי בנשמתי אש מסורתית שבמילים שלי מכילה אינספור ביטויים שבהם האהבה נוכחת ומדבקת יותר למוצאנו, המסורות, המשפחות, האנשים והחברים שלנו שתמיד שימשו אותנו כהוכחה להכרה עם מיטיב שבה אנו מדגישים. בצורה יוקרתית ותרבותית עם שתמיד כבש אותנו כמה הם אהבו אותנו כי הדוגמה האמיתית של אזרחות נמצאת תמיד בנשמה שלנו ושל האנשים שלנו שרוצים ותמיד רצו לראות את ויטוריה צומחת כמו שהיא היום, תמיד משגשגת באופן עקבי בכך שאהבה היא יצירה של עם שתמיד רוצה מפרש יפה בהקדם האפשרי, הצעד מספר לנו סיפור עשיר שסבא וסבתא שלנו תמיד התעלו, במעט או בהרבה, מדיסציפלינה של יצירת חברים ביחד עם עבודה שתמיד הדביקה אותנו בזיכרונות של עבר מאוד מוכר שתמיד שירת באהבה ובמסירות לחברה שתמיד השאירה אותנו עם זיכרונות נצח של עם עשיר ומסורתי אישיות ומאושרת שבה אנחנו יכולים להיות ולהראות לעצמנו את התכונות שלנו ואת גדולתנו שבה אנחנו מטיילים ברחבי העולם עם אותה פשטות של לראות ולהיות ביחד עם חברים שהעבירה לנו איכות שלווה וחיבה של להיות תמיד שמחים ותמיד להראות מה אנחנו ומה אנחנו עושים בשביל שיהיה לנו יותר נוח עם התכונות והשלמות שלנו שהיום אנחנו יותר מגדולים ונצחיים אזרחים עושים וחיים את החיים תמיד טוב יותר ותמיד מחפשים את הדעות הטובות ביותר של עם שתמיד יהיה בעד ויספק לנו ידידות אמיתית.

אני רוצה להודות לך על הספר הזה כהקדמה לסיפור האמיתי של חיי ושל משפחתי ושל כל אותם ויקטוריאנים שתמיד הקדישו את עצמם באהבה ובחיבה למיטב הזיכרונות והאיכויות שלנו של עם שתמיד שמח ומסורתית וויקטוריאנית.

ישנם זיכרונות של אהבה ועבר עמוק שמדבקים את נפשנו, כמו גם זיכרונות של אחווה מדבקת של חברים נצחיים וישנים שתמיד הראו לנו כמה הם מאושרים ותמיד גורמים לחיים של עיר עתיקה וישנה להתקיים. יצר אותנו והפך אותנו להיות אנשים גדולים נצחיים.

אני רוצה להתקרב לנעורי שתמיד הולך עמוק יותר לתוך מרחב שתמיד הפך אותי לקונקרטי וגרם לי לחפש במיטב האינטואיציה שלי את המציאות הסופרלטית של החיים שאולי היום אצליח להראות את המיטב שלי ושלי. מילים שנכתבות במעגל קסם הן של כיבושיי והן של אבדותיי שהגיעו לסוף הימים כי כבשתי את הקפיצה הגדולה ביותר של ראיית החיים כיפים ובסיסיים לתכונות המושלמות שלנו שתמיד מחזקות אותנו משלמות יומיומיות ל יותר רגוע לראות ולראות את החיים כפי שהם צריכים להיות בלי כל כך הרבה ויכוחים בחיי היומיום שלנו, כי אנחנו מושלמים ושלמים לתוכניות האוניברסליות והמוסריות הנושאות אותנו בצורות וכוחות נגד רימייקים של העבר שאנחנו מחפשים תשובה בקצה המנהרה כדי לפשט את אהבתנו לאושרנו של אלה שהלכו ואשר יגיעו היום עם מסיבות נוספות ויעדיפו אותנו בתכונות מעולות זה של הימים ההם שימלא אותנו בתפארות מבורכות שיהפכו אותנו לגברים גדולים בחיפוש אחר הישגים גדולים בחיים שבהם אנו פרי הנאה חוקתית עצם הנסיבות של חיים ושמחה על דרך הלימוד המציאותית והבסיסית הפשוטה. להעריך את חיינו ואני רוצה להבהיר שכל מה שלמדתי מתמקד בכל הפילוסופיה שלי הכלולה בספר הזה שפתח את הדלתות לעתיד האמיתי שאליו אני מצפה באהבה ואושר במשך כל חיי.

נשיקה וחיבוק גדול לכל הקוראים והחברים שלי שראו ונהנים תמיד מהספרים שלי. תודה רבה לך!

שמרתי בחיי הסבר לעבור מרחב שייקח אותי לגן עדן כי כל דבר בחיי הוא למעשה כמו חלום שיכול לחייב אותנו להישגים מדהימים לכל החיים ושאנחנו יותר מושלמים ואידיאליסטים איתו הרצונות שלנו כי אנחנו אנשים מקוריים שמחפשים הסבר מוצלח הכיבושים היפים ביותר לעתיד שגורם לי לבזבז את היצירות המיוחדות והיפות מכל הטבע למען בסיס ריבוני של אדם זועם בהנאה לדעת שהחיים הם סתירה של חיבה ותתי סעיפים בלתי משתנים שגורמים לנו לג'נטלמנים עקביים וחסרי משמעות שיודעים את קיומם של החיים, לא משנה כמה הם באמת חיים היטב ועוברים עניבה לבנה ושחורה מעל האשליות שלנו שאולי יום אחד זה יכול להיות אנחנו ולומר לנו שאנחנו חופשיים ואנחנו חיים שווים בזמן לשאלה מרתקת של קיומנו לאורך החיים.

אני רוצה להודות לך על הספר הזה שעשיתי כל השנה הזו אחווה של מושגים תיאורטיים שהיו יותר משוכללים ומוקסמים מהאנרגיה הסנטימנטלית שלי שגרמה לי להיזכר כמה סבלתי ולמדתי להיות יותר מגבר בחיים על הצד הטוב ביותר. סיווג מוסרי ואינטלקטואלי שחינך אותי באופן פסיבי להתנהגות של שליטה בחייו, ששימשה לי מגן ולבית הספר עבורי כדיקטטורה מוסרית המשתקפת בחיים באישיותי ובאהבת חיי. תודה לכולכם!

חברים יקרים ומפוארים, הלכתי מספיק בחיי עם שגשוג וחיבה רבה לטבע הנצחי שתמיד הקיף אותנו במגוון אינסופי של תמונות טבע יפהפיות במקומות שונים גם מאכלסים אתכם וגם לא מאכלסים אתכם שלקח את לבי ממנו אהבה וחיבה לחיים שלאט לאט הבנתי והערכתי את הסביבה המותקפת מזיקה על ידי האדם בתאוות הבצע שלו חוקר יערות ושמורות יער שונים הגורמים לבעלי החיים והצומח במספר מדינות בעולם שכיום לא ידוע היכן זה יסתיים בכריתת היערות האלה שמזיקות לחייהם של בעלי החיים והאדם עלי אדמות להרוג ולהשמיד למטרות של תעשיות לא חוקיות וסחר בעץ שאין הגיון על ידי חקלאי יבולים גדולים ותעשיינים גדולים לשים מכונות חקלאיות לכריתת יער יפה ומכושף. יערות עם הירוק הטרופי שלהם עם ורדים צבעוניים יפהפיים בינות לכמה עצים ענקיים עם העמקים שלהם מוקסמים בסיפוק ו יצירת טבע חי שגורם לנו לדמדומים את שעותינו הכנות ביותר שאנו מבקשים בחיים המלאים שאנו שובים הכל למען שלווה ואהבה לעולם הנופים היפים הנכנסים להרמוניה אילמת עם החיים כזמן נגד של אור המעורר אותנו הקשיים שיש בחיי היומיום הבלתי אנושיים, המופשטים והשאפתניים נגד הדעות שלנו לראות את החיים ולהרגיש שהכל שם גוסס וניתן לבזבז לעיניהם האנוכיות והחוטאות של אנשים שרואים את החיים אחרת לעומת אנשים שתמיד רוצים לראות את העולם משגשג בעתיד בלי כל כך הרבה הרס וחוסר חינוך חברתי שעיוותו את חיי האדם והיום הם דוגמאות יומיומיות לעניבה שחורה חסרת חיים, שמסיימת את החיים עצמם ואת האהבה לטבע שנותנת לנו אוכל, אהבת חיים ושלמות ושלווה. רציתי לומר בכמה מילים של אזרח טוב אופי נאמן וישר שאנחנו יכולים לשנות את חיינו כי מחר העולם שבחוץ יודה לנו ופשוט מה שעשינו היום מחר החיים יראו לנו מה אנחנו היום כי הטבע מתגלה בצורה דרסטית על חוק חיוג שלוקח בחשבון את כל מה שעשינו קודם בחיים כחזרה לקחת בחזרה ולהחזיר את הכל אליו כמו לוח תהילים שמנגן את השיר האינסופי שלו בשחזורים של סדר שמסיים כל שאלה של החיים עלי אדמות. אני אומר שבחיים יש רגעים של שמחה ועצב לגבי השלבים הבונים וההרסניים המרכיבים את היקום כולו יחד עם הטבע, שהוא האדריכל היוצר וההרסני של החיים. יופי הוא גורם ראוי להערכה שתמיד יש לו ערך, אבל הוא דוגמה יצירתית שגורמת לנו לאהוב ואנחנו מתמסרים ביעילות ללבב ותמיד לומדים מזה, לא משנה כמה הוא נשאר בזכרונות שלנו כמו התמונות היפות שראינו ואהבנו . תודה!

אני רוצה להודות מכל הלב באהבה רבה לכולם שבלב לקחתי עדויות וחוקים אמיתיים במהלך חיי שחיפשתי את מה שחלמתי עליו ואיחלתי את מה שהרווחתי ושכוונותיי האישיות כוונו לעולם ש שבוי בדממה של החיים במסע הרפתקני של חלומות ופנטזיות שגרמתי לעצמי לחיות לפי דמות אישית שאני נושאת עשר מילדותי הבלתי נשכחת ועד היום לחיים מציאותיים והומוריסטיים שלקחתי הוכחות לאהבה, רצונות ותקווה למצוא יום אחד את שלוות הנפש האמיתית אליה השתוקקתי ואני נושאת איתי את כל זיכרונותיו של נוער ממוקד באופי הרמוני, מבין וישר לאישיותי שפרשתי ולמדתי עם החיים מה שהחיים לימדו אותי.

אולי היום אני לא יכולה להיות צעירה כמו פעם, אבל בהחלט ייתכן שהגיל לא משנה כי אני עדיין עושה את אותם הדברים שאני תמיד עושה וזקנה היא ההתכווצות של להישאר צעירה כי אני אני תמיד צעיר ומחפש הרפתקאות יפות כמו תמיד כי יש גורם רגשי שגם מדכא אותנו וגם בונה אותנו והטוב מכולם הוא להיות צעיר לנצח. אני מה שאני חושב ואני עושה מה שאני יכול!

אני רוצה להודות לך ולתת את ההוכחה הטובה ביותר שלי למודעותי ולקיומי לגבי החיים על הרגעים המאושרים שביליתי בחיים המלאים של הכרה מוסרית, בונה ורגשית שקיבלתי כאן ככותב אמיתי של עצמו שרואה את החיים בצורה רוחנית יותר מאשר מבחינה חומרית והכל טוב כשאתה מזהה את עצמך כי יש בכל אחד מאיתנו כוח שמסוגל לטלטל את העולם ואתה באותה מידה שאנו נתונים ליחסות רגשית שהופכת אותך לאל או לאדם ולזה אנו קוראים כוח המיינד. .

אני רוצה להודות לקוראים ולחבריי היקרים מפינת המכתבים על כך שהם תמיד איתי קוראים ומכבדים את הספרים והטקסטים שלי, שבשבילי הוא כמו חסד אלוהי. תודה לכולכם!

אני רוצה לציין בתקיפות את נקודת המבט של הקוראים שהספר הקטן הזה שלי שנעשה ויצר על ידי הוא זיכרון יוצא דופן שאני שומרת באהבה וחיבה לכולם לקרוא ולהבין בתקיפות יוצאת דופן שהחיים בנו הם משהו מאוד חשובים כי אנו בני אדם וילדי אלוהים ויודעים להבין כל פרט המסופר בגיליונות הקטנים הללו שנולדו מתוך תחושה ומחשבה שהחיים הם כמו תיבת תהודה נצחית לעולם לא להפסיק לנגן את אותה מוזיקה או אותם חיים שהם. דופק קבוע לאורך כל החיים.

אני רוצה שכולם יאהבו את זה ואני יודע שהם יאהבו את נקודת המבט שלי שציינתי. ספר זה עוצב כאור שנולד מכחול השמים ונבט על פני האדמה כמו ורד שהפך לאדם צדדי כמו חלום שראינו, שמרנו והרגשנו כשראינו.

ספר זה נוצר ב -1 בדצמבר 2004.

זהו זיכרון לנצח ושתוכלו להשתמש ולהבין הכל בספר הזה מכיוון שהחיים הם שחזור של יצירה חיונית שנוצרה ונוצרת על ידי הטבע והיקום שבנה אותה.

בחסד אלוהי אני מעסיק כאן אינסוף שיעור שצעדתי בשבילים הטהורים והנאמנים ביותר שהחיים לקחו אותי עם גודל עבר של מחויבות אופטימית יותר שגרמה לי וחינכה אותי עם מינימום השכלה מפושטת. מטרה בחיים כהכתבה של מילים למפגש חוזר של ביטויים שהעניקו לי אינטואיציה רבה לקריירת הכתיבה שלי, כאשר עד מהרה התחלתי לספר במטרה יעילה לחיות ולהעסיק את זמני בפעילויות שהפכו עבורי לאוצרות של התבגרותי. להכרה שלי עם הספרות לא הייתה לי הרבה איכות והיום אני סופר נפלא שאני מודה על הנחישות שלי על השיעור והכתיבה שתמיד לקחתי בחשבון מחויבות יצירתית ומותאמת אישית בחיי עם המילים הכתובות שלי. שקיבלה את פני כשהייתי בת 34 ולמדתי ושיפרתי את התכתיבים שלי ונתנה לי היגיון ספרותי מושלם עד שהיום אני עושה ספרים וטקסטים בפינת המכתבים שבשבילי זה תענוג להרבה קוראים שאוהבים את נקודת המבט שלי ומגיבים כל הזמן באתר שלי כהוכחה לדקדוק ולקח טוב.

עשיתי את העבודה הזו עם הרבה אהבה וחיבה שיעזרו לכולם להעמיק קצת יותר לתוך המרחב של הספר הזה שנשאר לכולם באהבה וחיבה במשאלות החיבה שלי שאני מציע בהרבה אהבה וידידות.

הספרות בימינו יכולה להיות המרחב של צעירים, והכינון הטוב ביותר ללמידה שלווה ומוסרית לכל מי שאוהב לקרוא ולכתוב את החמלה והרגשות שלו לכל החיים הוא מראה ספרותית.

אני רוצה להבהיר שהכוונה שלי כאן היא להעביר אליכם חלק מעצמי שאני מתאר מאז התבגרותי ועד היום בפסוקים ובפרוזה של אינסוף שיצרתי בעבר כדי שיהיה לי מושג ספרותי בימים אלה שהיה היה לי חלום מאוד גדול להראות לכולם את סיווג הרעיונות שלי ואת נקודת המבט שלי שנתנה לי חיבה עצומה לספרות עד היום שאני סופר מדהים ואהוב על כל מי שאוהב את השיעורים והספרים שלי.

אני רוצה להודות לאלוהים על שנתן לי את הכוונה והאיכות להעז ולממש מחויבות נאמנה לעצמי ולאחרים לספר יצירות ושיעורים המבוססים על ספרות, פילוסופיה ופסיכולוגיה של סופר שתמיד רואה את החיים כבני ערך מלא. לפועל מעשים טובים ושיעורים ושהאהבה הנצחית שלי תישאר איתך, שהיא פרי ההנאה הבוערת של תיאור ידידותי ושמח. תודה לכולכם!

אני רוצה בהנאה רבה ובכבוד רב על עבודתי הבלתי נשכחת שאציב כמו קלף זהב באינספור עמודים של הספר הזה שלמות ממוקדת יותר בצד האמנותי שמתגלה בעתיד בסופר ובמאי חסר פחד שמטרתם מסויימת. איכות יחסית של החלומות שלי התעמקתי בפילוסופיה אמנותית של ראיית החיים ובו בזמן התבוננתי בהם, שבה אני חיה אופי תרבותי ואמנותי יותר באמצעות צבירה של מילים ומושגים טבעיים המערבת אותי באופן מלא עם דרך חיים. שאני מחפש יותר ברגשותי הוכחות לחיות על הוודאות הקשות ואי הוודאות של מציאות החיים שבהן אני מפענח מתווה ספציפי יותר של סופר שרואה את החיים ברוגע וביחס לאוסף תרבותי ומסורתי של זיכרון ריאליסטי של חיים ורואה חיים החיים כפי שהם מאופיינים במנהגים ובאישיות שונה בסביבה חברתית שאנו חולמים ומפנטזים על הנאות חומריות של רצון משלנו. העצמי שלנו שנאבק במחויבות להתייחס לחיים וליצורים המאכלסים אותם.

אני חי בכל עמוד של הספר הזה בכוונה גדולה יותר לחפש רשימה של עובדות המתרחשות באמצע החיים, ובמקביל אני רוצה לפענח אותן בצורה יותר מוליכה ומציאותית שבה אני מפעיל את עצמי בהתנדבות רבה יותר. סוגיית האימון.באינספור עמודים נשמתם ומהותם של מספר גורמים בסתירה שהחיים מגלים אותם ומכשרים אותם לעבור ולהרגיש את הדחפים הקשורים לחיים שאנו זרעים של האבסינת הזה בעתיד להביא יותר סוציאליסטי ו תגובות תרבותיות על הדרישות שנוצרות מחייו של גורם פסיכולוגי המלווה אותנו כל שעה במשך שניות כאשר אנו נמצאים בפעילויות יחסים עם החברה שתמיד דוחפת אותנו לחפש דרכים לחיות ולהתקדם בחיים כי החיים הם פשוט תגובה של מאבק , אמנות ותרבות על האגו שלנו שמניעות אותנו לעימותים עם המציאות האמיתית של החיים.

עכשיו אני רוצה שכל מי שקורא את הספר הזה יאמין וירגיש שהאני שלנו הוא הבית של התרבות שלנו, גם אם הוא מבולבל עם הפנטזיות גרידא שנוצרו על ידי החיים ושהוא מרגיש שבכל דבר אנחנו תגובה של מאבק.

בכמה מילים אני רוצה להודות לך על ההיכרות שלי עם עניין של עובדות שנתן לי רעיון ליצור ספר פיוטי ושבאופנים שונים אני מתאר כאן סדרת שירים שתישאר בתודעתם של כל מי אוהב אותי ומי רצה לדעת יותר על הצד הסנטימנטלי שלי שיש לי כמו אור שעובר דרך החושך ועולה לשמים שמוביל אותי ומאיר לי כמו לפיד של אש בוערת שאין לו סוף כי חיי הם בית ספר של אמנויות ומשמעת לאגו שלי שמגיע לעתיד ונבנה מחדש ללא הרף עם אישיות רחבה ואפקטיבית יותר שגורמת לי לרצות לחיות ולהיות מאושר בגלל הדרך שבה אני דואג לעצמי ומחבב את עצמי ובגלל שאני לגמרי אדם ישר שרוצה לראות את העולם וכולם תמיד משגשגים להתחדשות של כל הגירויים והחושים שמתדפקים בדלתות הסודיות והסודיות ביותר של ליבנו.

אני רוצה להודות לאלוהים על שהעלה על מצפוני אדם נאמן בעל אופי טוב וסופר מושלם שאהבתי היא כמו להבת אש שמתחדשת תמיד כאור השמש שתמיד מאיר את העולם של ההשלכות הלא מושלמות של החיים הוא רוצה להרגיע את העצבים שלנו ולנחם אותנו בחולשות החיים ושהשלום יקיף אותנו כמו מעגל קסמים ולא ישחרר אותנו כדי שבסופו של דבר נוכל להיפגש ולהיות חברים נצחיים וגדולים לנצח. חיבוק גדול לכל הקוראים שלי הן מפינת האותיות והן מגוגל שאוהבים אותי ותמיד נותנים לי את הערת האופוריה שלהם שמעריכה אותי ונותנת לי יותר אהבה וחשק לכתיבה שלי.

שנת 2003 שנת הנבואות שהתפשטו על העולם שלי והחלומות שלהם שעובר או עובר את העתיד וכאשר מרגישים שבחיים דרך של שלמות ואור של השתלבות חוזרת שנעלם ומוביל אותנו למקום מאושר יותר עם דרך חיים חיובית ומציאותית יותר והבנה טובה של דברים במקום שבו תוכל לחלום.

יהי רצון שהמקום הזה יהיה משטח של יפהפיות, שנהיה מה שאנחנו צריכים להיות או שיהיה לנו כמו בחלום של אהבה ואושר שישבו אותנו עד השמים ואל האור שעשה אותנו והעלה אותנו לעושר עילאי.

יהיו חיים אשר יהיו, הן החומריים והן הרוחניים, ללא אהבה, העולם לעולם לא ישחזר את עצמו כחלום או תמונה שנוצרה על ידי המוח עצמו.

אנו חושפים את עצמנו לאחרים ולמי שמרגיעים אותנו איפשהו. תהיה המקום החזק והיצירתי יותר שדוחף אותנו להיות מאושרים לפחות ולמען אורח החיים.

אם זה אני, אתה או זה שמתלבש עם איכויות ובכל מקום שהוא. תהיה אני אתה או מי!

אם להבת האש הבוערת ומתלקחת כאור השמש המחמם ומאיר בכל הארץ ואנחנו בדם ילדי גן עדן וגן עדן מרגישים ורואים שהחיים שמתחילה נוצרו באדם. או על ידי מוצא האדם נוצרה האדמה.

אולי המים השוטפים ביותר של המעיינות שנשלטו על ידי האונדין או הגאונות של המים התת-קרקעיים של כדור הארץ הפכו לזרימה בעלת ערך גבוה באדם.

אולי האש הלוהטת וההרסנית ביותר של הסלמנדרות, שכביכול הפעולה באדם היא להמריץ לנצח לכל החיים.

אולי האוויר שעושה ציקלון גדול ומסתובב על פני כדור הארץ מפחיד והורג את האדם, האוויר עם הסילף שלו שמחמצן את האדם עצמו על פני האדמה שמיישר קו עם 4 אלמנטים בונים של הטבע במסלול של הרס כדי לבנות שוב באדם עם ערך להיות יקום קטן מקארירי ועד כל כך הרבה טרנספורמציות על פני כדור הארץ, ומשאיר הכל לדופק חיים יחד עם הנצח שלא נשכח לעולם.

ספר זה משמש כסגולה בחיים להפיץ את האש של החלשים והסובלים ביותר ולחפש את האש החזקה והקפדנית ביותר עבור כל אחד בחיים.

אני מאמין שלפני אור החזון נבין את רעיון החיים ויצירת היקום שיחד נוכל להיפגש ולראות שהחיים מגלים לנו באמצעות מאמצינו הגדולים את איכות החיים האמיתית ובסוד נסתר את אלוהות המלוכה של חי של האלים, ג'ין על חוליה חסרה שמתגלה עלינו. תודה!

אני אדם שתמיד נהג לשמור על הטבע שלי שתמיד מגלה לי בתרבות ובמוסריות שלי תחושה שלווה ורומנטית של מסע בזמן שמסמן מסלול של הרגלים, חלומות ופנטזיות שעבורי מתאפיין בתשוקה. לחיי. החיים והעבר ששימשו לי קונספט פנטסטי לסקור את החיים הישנים ולהכניס אותם לאווירה תוססת יותר שבה נוכל להבין את הדינמיקה הבלתי תקינה של החיים שהפכה זמן לרשימה של אירועים שקרו הותיר אותנו עם זיכרונות רבים של עם שמתעלה על האהבה האמיתית שתמיד מפתיעה אותנו ונותנת לנו יותר אהבה לאהבותינו היקרים, ואנו מתאימים ליצירתיות אישית כבעלי עושר משפחתי עמוק.

אני רוצה לדבר על פינה שבה כולנו יכולים לשפר את הידע האישי שלנו ולשמור על כל הכרה פנטסטית בזיכרון נצחי של אגדות ומושגים ספרותיים שעליהם נוכל להישען ולהרגיש מקרוב את המקור האמיתי של הכרה המתגלה בהווה שרואים את העתיד כשיעור יוצא דופן של הרגלים ויצירות של אדם אמיתי שאוהב את חייו ואת חלומותיו שנשמרו כאגדה של יצירות ותורות דינמיות להכרה עם כל האנשים שרוצים להבין את ההיגיון האמיתי ואת התיקון של חיינו על כך שיש לנו אפשרויות שונות של סופר דינמי המתמקד במדע מדעי, שבהם נוצרו סדרה של שיעורים ביוגרפיים וספרותיים מתוך מושג של רעיונות המתמקדים בחיי היומיום שלנו ברשימה של עובדות, כרוניקות, מחשבות, סיפורים, ביטויים, מסרים, תפילות ששימשו מראה אמיתית של חיינו שבה נוכל תמיד להתאים את המיטב חולשות, מתן מקום לדינאמי אמיתי, מתלמד היטב, אוול מוכר היטב בגישה המוסרית הבונה שלו וקשור היטב לידע הרציונליסטי של ציבור שחי כמעט על ריקבון חברתי וזקוק לתמיכה מבוססת ומוכרת יותר על ידי אינסוף שתוכנת עבור העתיד של היום, שהוא הבתים של המושלמות שלנו והמקור הרווחי ביותר למושגים המוסריים שלנו, לפיהם אנחנו תמיד מפשטים את הריקנות שלנו כדי לעולם לא לתת את מקומם לדקדנס ולחוסר התאמות החברתיות שאין להם תחרות פתוחה לגבי ההוראה היצירתית והחיובית שלנו לתמלול. ההווה, העבר והעתיד שיום אחד נוכל לפגוש ולהתיישב בכל הדעות שלנו כקשר של פוריות רציונלית וזיכרונות אישיים שתמיד נשמרו ונשמרו בארכיון במשך זמן רב כדי להראות לכל האנשים כמה אנחנו מציאותיים ומתקדמים עם החיים ואנחנו ייתן עבר תהילת נצח שגורם לנו להרגיש לגבי ההישגים הגדולים של החיים המציאות והמציאות האישית של תקופה של מלחמה, אהבה, שנאה, פנטזיות, יצירות, רצונות וידע שהפכתי מיחסי היחסות שלי למושג של רעיונות המכוונים לכל יחסי החיים שהשלימו אותי מרצון, באופן עיקרי ותיאורטי לעולם גדול מערכות יחסים שבהן אני זיכרון אינטימי של אב קדמון הדבוק לאלפי אווירות סוציאליסטיות, דמוקרטיות בין סביבה אמנותית חינוכית בעלת יסודות פסיכולוגיים ופילוסופיים של ידע מדעי של דורי שבו אני משאיר את כל הנוסטלגיה שלי עם האופוריה שלי של רפלקטיבי העבר הסנטימנטלי של הרגשות שלי וכל האהבה שלי לחיים שהם הוכחות אמיתיות לכך שהיכולות שלי לעולם לא יישכחו על ידי מונצח פרודוקטיבי בבלוגר ובאתר שלי שתמיד יקימו לתחייה את הדימוי האמיתי והאהבה שלי לאורך כל חיי.

רקנטו דו רוברטו יסווג כגן עדן מתמשך של יצירותיי וחלומותיי המרתקים, בניגוד לחיים העקשניים והבלתי מציאותיים של האדם המחפש את האמת של החיים ואת יסודותיו הקשורים יותר לאידיאולוגיה של כיבוש החיים האמיתיים.

בסיפוק רב ובהבנה אמיתית אני משאיר כאן רשימה של מספר טקסטים שישמשו אותי כאנתולוגיה מוכשרת של דברים שנשמרים בחיים לפשטות מציאותית של חיים ואמונה שהעולם היום יכול להשתנות עם המחשבות שלנו ומאמצים שיזהו אותנו מחר לדעת את הערך האמיתי שיש לנו ולא אכפת לנו וזה יכול להזכיר לנו מי אנחנו ומה אנחנו יכולים לעשות לעתיד שמחכה לנו כאזעקה להיות זהירים יותר בחיים וביצירתיות ושאנחנו יכולים לומר בצורה ברורה מאוד שההבנות שלנו קרובות יותר לפנטזיות ולחלומות שלנו שתמיד גרמו לנו להיות במודע למשמעת שמעט אנשים שומרים עליה ואני פשוט מאמינה שיחד נוכל לשנות את העולם לא רק בשביל סופר אלא בשביל ההבנות שלנו ויצירתיות של איסוף מעפר לרוחות רשימה של עובדות, כרוניקות, מחשבות וכדומה.

אני יודע שאם נשלב ידיים ולא אכפת לנו מהכוונות הטובות שלנו בעתיד, אולי נישאר בלי מושג מה יכולנו לעשות ואני חושב שהגישה הזו חסרת ערך, כי מה שחשוב הוא להכניס את המעשים שלנו לתוך תרגול ותמיד היצירות שלנו שיום אחד הגיעו להבנה שבה אנשים לא ימעדו ואימצו פעילות חדשה, פסיבית ומובנת יותר, שתוכל לפתוח את דלתות הנכים של האנשים האלה שלא רואים טוב יותר את העולם והחלו לגלות חיים חסרי תקדים של חוכמות שכדאי לדעת ולהבין.

ובכן, אני מאחל לכל מי שקורא את הבלוגר הזה להסתכל בתחתית השיעורים על נימוק אופטימי יותר ולהאמין שיחד נוכל לשנות משהו מושלם שהופך אותנו להרבה יותר טובים.

חברים יקרים, שמי רוברטו ואני סופר של Recanto das Letras, Recanto do Roberto, אני רוצה להזמין את כולכם ללא כל התחייבות להעיף מבט בבלוגרים האדירים האלה שתמיד שינו את ההיסטוריה של הסופרים הלאומיים, והעניקו להם מרחב פתוח ומתכתב יותר עם המעריצים וחובבי הטקסט שלהם שהם היום מעגל של אמנים החושפים אומנויות עם כרוניקות שונות. , מחשבות, ביטויים, שירה, אקרוסטיקה, מחוות, תפילות, תמונות וכן הלאה.

הספרות במדינה בימינו צוברת יותר יכולת, מרחב ואינטלקטואליות חברתית בשל הבסיסים הספרותיים והידע שלה המחפשים משטח חסר תקדים של רעיונות שנוצרו על ידי סופרים גדולים ואהובים מכל מדינות וערי ברזיל שיש להם מחויבות ואומנות של ממש. לתקשר עם הציבור למען שביעות רצון, חובה ומחויבות להראות את התרבות והרעיונות האישיים שלהם שהתעסקו עם עולם המידע עם מספר ספרים אלקטרוניים בחינם המראים לך את כל הטוב בסדר תרבותי של חדשות, מדע והטכנולוגיות היישומיות ביותר עם ידע מודרני בסביבותינו החברתיות שתמיד מבקש להציל הכרה רחבה ואמיתית יותר בחיים עם אינסוף שלם ונכון בתפיסה תיאורטית יותר שגורמת לנו להרהר בעולם קסום ומושפע יותר על ידי סוג של רעיונות המיטיבים עם תלמיד כיתת תיכון מחפש אלטרנטיבה פשוטה ולימודית כדי לחנך את עצמם ולהתקדם בעתיד. סיור עם יותר קיבולת ותמורה משמעותית ממחויבות רגשית לשיעורים של סופרים ומאמני ספרות גדולים שישמרו בראשכם את הכתבים היפים ביותר של אמנים גדולים ומושלמים.

אז, חברים יקרים שלי, אני רוצה להזמין אתכם לראות את האתר שלי ב- Recanto Do Roberto שבהמשך.

אני סופר של Recanto Das Letras ואני רוצה להזמין אותך לקרוא את הספרים והטקסטים שלי בפורמליות תרבותית גדולה שהצילה זיכרון אובד והרפתקני באוצר מילים פסיבי יותר של הבנה שהכל בידיים שלך ללא כל התחייבות זה רק אתה תסתכל, תקרא וקונה כי הם ספרים מהאתר במחיר שמתאים לתקציב שלך ותיקח הרבה ספרים וקובצי PDF שיראו לך את כל מה שהחיים הכי טובים בשבילך לקרוא. אבל אתה פשוט לא יכול לפרסם ולמכור אותם כי הם מחברי. תודה לכולם וחיבוק גדול. היכולת יכולה להיות ידועה במלואה, לכבוש ובלתי נשכחת בצורה פשוטה יותר, תמיד נבקש לשכלל את עצמנו בגוף ובנפש להבנה אמיתית, פסיבית יותר, מציאותית שתפתח את הדלתות הפתוחות ביותר מכל הטבע. שיעור טוב!

אני רוצה להתחיל ולייצג עיבוד גדול של תסריטי קולנוע בכיכוב, שזמינים לקוראים ולחבריי היקרים שיקראו ויתנו הצעות ביקורת ושבחים על היותם חלק מבית הספר שלי לאמנות קולנוע בספרים המדברים על דרמות, טרור, מתח, הרפתקאות, רומנטיקה, מדע בדיוני ועוד הרבה יותר שהצלתי בתוכי זיכרון אבוד של תכונותיי העולה על פני הקשר של ייצוג קולנוע לאומי ובינלאומי עם בסיסים רבים של סיפורים וסיפורים מרתקים שיסעיר את הקהל כולו ביחסיות שלווה של רגשותיי ומחשבותיי הנכבדים שעברו בחיי היומיום, שישמשו דוגמה לבמאי חולמני מופלא שרואה את החיים הרגעיים ומנסה להתחמק מכשלונותיהם עם מגוון רחב של מראה לציבור מהו קולנוע אמיתי. אמונות טפלות שנשארות בנו וגורמות לנו להרגיש נמשכים מהסיפורים שלהן המרתקים שזזים איתם המוח שלנו גורם לנו להיות מתוחים ומבטיח לנו את המציאות שלנו לגבי הדלתות הבטוחות והבלתי בטוחות ביותר של המציאות שלנו לגבי החיים והמוות, שמעניקים לנו יותר הנאה להיות האדם עליו חלמנו או שמסיר את הפחד הקשור לסתירות החיים לגבי דורשים חוקי אהבה על שנאה ושנאה על אהבה שנצרכת בארבעת הקירות של בית קולנוע או בתודעה המודעת שלנו שמרגישה מדוכאת או אותנטית אבל החיים עם האומץ לעשות הכל מחדש ולהפוך את המשחק מהשולחן ולהבהיר כל השאלה שהחיים הם פשוט סרט בשחור-לבן באמצע הכיכר עם נתיביהם של דחיפת המוח על זרימות חיים מסוימות כדי שיהיו בהכרח חיים אחרים, מאריכים את הנורמליות של החיים שגורמות לנו להרגיש אהבה, אומץ ופחד עבור הרגשה של תמיד לשנוא משהו בסופו של דבר כדי לתת מקום לנסיבות החיים בלבד בין טוב לרע לרצות או לא לרצות לומר שהכל הולך טוב עבור או כל מה שיש או לא כמו ערוגת ורדים האושר הנצחי של הנעורים המציף אותנו ונחותיו של הבשר שהוא או יכול להיות גילינו שמזדקנים אותנו במידות הזמן שגורמות ללילות ולימים לחלוף בנו בלי לשים לב. מוביל אותנו באופן בלתי נמנע לעבר שמחפש את ההווה שאנחנו פשוט משתוקקים לעתיד כהוכחה לקיומנו וליכולות שלנו לגבי האמיתות והמציאות של החיים שפשוט מפנטז אותנו על אשליות מרתקות כמו סרט שאנחנו מתמללים כל תסריט גם אם זו ההתחלה והסוף הטוב או הרע אנחנו תמיד כותבים את הסיפור כפי שהוא יכול ותמיד יוביל אותנו לחיים חסרי פחד בחיפוש אחר קיום ומוות בחיפוש אחר חוסר הביטחון שהוא נותן לנו עוזב הכל כמשחק בין זמן למרחב כמו היקום שברא אותנו ונתן לנו כמו תמיד לתת חיים על פני מוות ומוות על פני החיים כפי שאנו חיים באופן בלתי נשכח בגן עדן ובגיהנום והיה זה מהחיים האלה יותר מאשר סרט שתמיד משפיע על המציאות שלנו גורם לנו להפוך משחקנים גדולים מול אנשים בחיים ובעולם עד כמה אלוהים יכול להיות הבמאי עצמו שיוצר את הסרט שלנו או שהחיים שלנו נותנים לנו ריאליזם בנסיבות של אהבה, שנאה, פחד ואומץ במלאות של אהבה והרגשה לכל דבר וכולם ובהכרח לחיינו שזה פשוט יותר מסרט צבעוני לא משנה עד כמה החיים בשחור ולבן לפי צווי חיים ומוות על פי העקבות הכי נדהמים של החברה הפשוטה שחיה היום בדרמות שלה ויתרונותיה וחסרונותיה משחקים יחד דרך מחווה אנושית פשוטה של להיות וחיים באמצע הכיכר או בסביבה החברתית בתפקידי היומיום המכסים אותנו כל המרחקים שהחיים אומרים לנו, מחדשים אותנו לחלוטין ומלמדים את הכל. המעמדות החברתיים הדרישה האמיתית של החיים והמנהגים המציאותיים שלהם לגרום לנו לסבול כך שמחר נלמד להעריך ולהתייחס לחיים טובים יותר וקיומו כסרט אמיתי בז'אנרים שונים הנגרמים מסדר החיים והפעלת סטנדרטים סופרלטיבים לכל דרישות החיים והעולם שהעברנו מאידיאליסטים ואמני קולנוע מול החיים עצמם.

אני מאמין שהסרט הוא המראה הבלתי נמנעת של החיים עצמם ושברור מאוד שאנחנו מככבים יחד באותה מידה שאנחנו מביימים את החיים עצמם על כל מדף, לא משנה כמה רחוק נלך מלהיות שחקני אלוהים מתחמקים. קשרי אהבה ושנאה בין הנצחים שלנו לבין הקולנוע לעולם לא ייפסקו כי זה פשוט החיים שלנו. תודה!

הנה בנייה אינסוף של כמה ספרים שמבחינתי הם קשור בקריטריון בסיסי ותיאורטי של אישור בונה ומעורר יותר של כמה מושגים ודיסציפלינות אישיות וחברתיות, שיוביל לבסוף למיקום של גישה מלומדת גדולה יותר שבה נוכל לתפוס ולהבין את המקרה ואת הסיכוי לקשר. של עובדות שקרו בחיי האדם מההתחלה ועד הסוף בהן נשתלו כמה זרעים כדי לשים פרי טוב המורכב בזנים מדעיים וחינוכיים שבעתיד יסייעו לנו בסדר מושלם ובמעמדות חברתיים עם יותר מתווה אופטימי, ריאלי ואובייקטיבי לחיות. ולראות כמה החיים העתיקים, התקשורתיים והמודרניים הם והיו בעין בלתי מזוינת כדי שבעתיד נוכל להיות מודעים לכך שאנו שלמים ומתאימים היטב למצב ריאלי ויעיל של להיות נצחי מאסטרים של ארון קלפים שנכתב היום בפורמליות שלנו שעזר צעד אחר צעד להבין ולכבוש את החיים הטובים ביותר של אנתולוגיה והיסטוגרפיה מודרנית פשוטה שתוביל אותנו לעתיד שאנו מחפשים וכן התבססנו על בסיסים אמיתיים בעלי אופי ישים לטובתנו ולשגשוג מתמשך ומועיל עד להנאה הבלתי נדלית של קריאה והבנת השאלה הטהורה של מושג מציאותי ואנושי יותר של מקום מגורינו עלי אדמות. אני מאמין בעתיד טוב יותר וחכם יותר בו אנו מחפשים באינסוף את הדברים היפים שמעולם לא ראינו והיום אנו מקבלים במצב רציני ומאושר מלא של להיות מביני זמן גדולים ונצחיים ויכולים להשלים אותנו רק עם גוף ו הנשמה השיעורים היפים ביותר שנמצאים כאן ופשוט נשמרים בעצמנו כאוסף מבורך של עובדות ושיעורים בעלי אופי הקשור היטב לאדם שרוצה לראות את החיים כפי שהם צריכים להיות. הספרייה הזו שאני אומר לכם היא כמו חלק קסום של קלפים אמיתיים ומקוריים שיעבירו לנו אנציקלופדיה של כל מה שיש בעולם, עתיק ומודרני, והבית הזה הדליק אורות מועילים עצומים לעתיד של צעד לקראת אופטימיים ויצירתיים יותר שהופכים אותנו לטובים יותר בשל ההוד והשלמות שלו של כל מה שהוא מושלם והיום עדיין קיים בתוכנית האוניברסלית שלנו שתראה לנו מחר את המקרה האמיתי או סיכוי החיים לקיומם בנסיגה של אור על המציאות חסרת הפחד. של חיינו כאן עלי אדמות למחויבות אמיתית ואמיתית לחיינו שאנו חולמים ואנחנו מדענים גדולים המחפשים ומחנכים את עצמנו בהרמוניה מפוארת וברית עם החיים. אני מאמין שהיכולת היא לא חוויה שיש לנו או שנולדנו איתה, לא משנה כמה אינסטינקטים נדרשים, מעטים האנשים שיש להם אותם פשוט בגלל רצון חיובי של העצמי שלהם שרוצה את הדרך הטובה ביותר של חוכמה וזה היא תכונה מעולה שיש לנו וחייבים לחפש תמיד בחיים ובעומק נשמתנו להיות אופטימיים יותר ובעלי התמדה להאמין בעתיד טוב יותר להתקדמות האנושיות שלנו. הספרייה הזו היא גורם שיצרתי בצעד נצחי של אנושיות ובהכרה עמוקה שיום אחד נאסוף את כל מה שכבר נפלה ונוציא לפועל של מעשים טובים ויתרונות יוצאי דופן את הלקחים העמוקים והספרותיים שלנו שלמדנו ו פשוט יעביר הלאה של עתיד טוב ויצירתי יותר שנוכל להפיק ממנו תועלת מכל שיעור שהוא המעשה או ההשפעה המפעימים שנשמרים היטב באמונותינו לדלת החכמה הסודית ביותר בה אנו חיים בעולם ללא קטסטרופה. לא משנה כמה מטורפים החיים עשויים להיות שניים לפי הכחדה וסדר טבע שיכולים לגלות את עצמם בכל עניין ויותר שהמצפון הטהור והאורייני שלנו הוא התענוג הבלתי נדלה לחיות ולהיות תמיד מאושר. במערכות היחסים שלי אני מבטא בשפה מסויימת בסדר אלפביתי את השאלות והשיעורים הכי יפים שקראתי שעלי לקרוא לנאורים ולזקוקים ביותר לידע בשביל תורת יחסות אישית של דמות חיובית שלי שתתגלה יחסית ב. העתיד עם מטרה חינוכית ללמוד ופשוט ללמד אחרים שרוצים ללמוד ולחיות ולהרגיש שהחיים הם ספרייה של נושאים שעלינו ללמוד ותמיד ללמוד. תודה!

שמי: רוברטו בארוס

נוסדה: ב-21 במרץ, 2013.

בגישה שנחקרה למכתב שמכבה את עצמו למושג יותר מאוצר מילים אורתוגרפי שאני כאן לפירוק גדול יותר של הרעיונות והמושגים הספרותיים שלי בהם אני אוסף את כל הקטגוריות שלי תוך ציטוט ביוגרפי ומטאפיזי של כל מעשה ואפקט בונה ופסיבי של יחס סותר לנפשי שנשמע בסופיות בונה ומפגין אופי חזק יותר על דברי הנחשפים במונח המכוון יותר לאנטומיה, פסיכולוגיה ומטאפיזיקה בדיונים בלבד שלי על מושג של מילים בסדרי קבוצת צירוף אופטימית בנקודת המבט האמיתית שלי.

משלים מנוסחים על ידי מאפיין בזמן ולא מבקש להשיג אמצעי מדעי להביע את החלומות שלי דרך מסע בזמן שבו אני חי דמות מדען החושפת את סודות החיים הכי חסרי פחד הכרוכים בגבול בין מרחבים קוסמיים שמתגלים בצורה פרודוקטיבית על הדחפים שלי שנוצרו על ידי כוח הנשמה העדין שלי המזדהה עם המוח שלי שנאגר באופן יצירתי בתת המודע והופך לכימיה גרעינית להמרצת רוח לחיים חדשים ומושלמים שעוברים תהליך כימי וגרעיני בשילוב של תמונות יפות ויפות. מוקרן על ידי המוח שחלם במלואו על זמן עבר שנשמר בזיכרונות העבר.

מחשבות מנוסחות על ידי מאפיין פסיכולוגי ופילוסופי שחילצתי נימוק במעגלים חברתיים שבהם אני רואה את הרעיון של חיים משחקים יחד עם אנשים שמוליכים באשליות מסוכנת מכל פנטזיה או תשוקה לוהטת שמייחסים להם כוחה הרצוני של אהבה עיוורת . עד מהרה הופכת לשנאה המתועשת עקב גורמים רגשיים המגיעים לחוסר איזון נפשי עקב מאבק חומרי עקב סכום נוירו-נפשי לנזקקים ביותר, חולמים ולוחמים של רווח וכיבוש לחיים שהיום מיליוני בני אדם תלויים בקשים רעבתנות ומציאות שנבנו והושמדו על ידי הסיבה הסנטימנטלית הקשה שתמיד מחפשת דרך טובה יותר לחיות.

דברי הימים מנוסחים על ידי מאפיין מטפיזי שלדעתי כל מה שאנו עושים ויוצרים מתבטא ביחסיות רבה ובמגוון נקודות שבהן אנו מרוויחים במשוואה ובשבר על ידי אי התאמה ומרווח זמן ומחוות על ידי ביטוי והסכמה. על גורם רגשי שמקורו בגיבוש, ניסוח רעיונות הגיע למסקנה מדויקת של מגוון אישי גדול, כלומר כל דבר שהתממש או רוחני שגורם לנו לנצח, להפסיד, לשנוא, לאהוב וכן הלאה. השארת הכל במקרה של חיים בשילוב חשוד או נתון למצב מוגדר למשהו, אחר ומישהו מקבל הכל על וריאציה של החיים לאיחוד פסיבי ומוסרי של הבנה.

סיפורים מנוסחים על ידי מאפיין של גבר צעיר שבחלוף החיים בכל דבר ועם הכל, מקורו באחווה הרפתקנית והיסטורית שרואה בחיים נסיגה של אור עבר ואור יום יומי, שאנו זוכרים את הרגעים הטובים ביותר שבילינו. ושכולנו זוכרים מה אנחנו עושים היום ביחס לחיים ולחיים שלנו שגורם לנו להיות קצת שונים מאנשים שטועים בחייהם ומחייב אותנו לעשות סדר בכל מה שעברנו בחיים ושאנחנו ראו כחלום. שהיום הפכו לסיפורים גדולים באחווה פואטית בצעד החיים הנצחי שישמש זכרונות נעורינו ולנצח יגרום לנו לחיות בכל רגע בחיים את כל מה שעבר עלינו ולפנינו, עזיבת הכל בשביל מושג פשוט של הרעיונות והאידיאל שלנו התרחשה רק בנסיבות החיים שאנו דומים באופן פרודוקטיבי ויצירתי לעתיד לנצח כזיכרון בכל דבר בחיים.

נקודת המבט שלי היא פשוט רעיון שאני לוקח כחובה והכתבה של מעמד של רעיונות שאני בעצמי משחזר תמיד מסתכל על הצד המואר והאפל של החיים, מבדיל את עצמו מהרוע המנוגד לאהבה כי החיים מציעים לנו עבור יותר. אנו נתונים לחוסר התאמה של החיים המייצג את הצד האפל של החיים שהוא שחור ואין לו ערך בחזון ברור ותמיד נחווה על ידי יצירת חיים כמו גם דחף ודחייה כמו היקום שהוא תמיד בונה והורס את החיים היפים ביותר שמתבהרים תמיד על ידי אור השמש בגוון של חושך ואור שהם הכל אחר כך בתמצית החיים בתפיסות שלי ורעידות של אדם מודרני ושל העתיד שתמיד אשחק כמו צליל לוח תמיד מנגינה מספקת לעולם מיטיב של רעיונות ונקודות מבט שלי של כותבת מושלמת של עצמה שעשיתי בהגה תנועה עדינה שלקחה את הסירה שלי אל חופי בטחון הנפש והכי הרבה היצירה והשלמות הנכונות שהחיים לימדו אותי. תודה רבה לכולכם וחיבוק גדול!

אני מאמין שמעל לכל נוכל כאן עכשיו להבין על ידי קשר גדול של פעילותי שאני מתאר מעומק נשמתי שהביוגרפיה הזו יכולה להראות לכולנו את מערכת היחסים שלי בתפיסה מוסרית ומדעית שאנחנו יכולים להבין בכל ההקדמות של הספרים שלי שקשורים על תרגום פנטסטי מפורטוגזית לאנגלית, יוונית ואיטלקית המתייחסים ומסווגים את עצמם בפורטוגזית מבחינה פילוסופית ותיאורטית, שקבעתי דקדוק עמוק יותר בכמה בסיסים של פסיכואנליזה הכוללת מטפיזיקה במלואה ממוקדת ומפוענחת יותר. עוד נקודה אחת מהרעיונות שלי שבהם אני חי דמות וסופר שתיאר את כל מה שמוצג על העבודה הכי טובה שלי כדי שכולם יבינו את השיעור שלי ויראו איפה הם יכולים להבין על סמך דבריי וההכרה בין התיאוריה הפנטסטית של כתיבה ומעבר זה יעבור לכולם קריאה טובה שמתעסקת בפסיכולוגיה, בפילוסופיה בין מטרות שונות הכרוכות בכך הוא מבוסס על מדע על אמנות ומערכת של הכשרת כל קריאה על מטפיזיקה שונות שנוסחה בין קריינות דקדוקית שמפתחת ממש סיפור כתיאוריה ותפיסה מדעית שנכתבים כאן על כל הקשר שלי עם הספרות הברזילאית שכאן אני משאיר . באהבה רבה לעשייה שלי ושכולם יראו קצת עליי ותודה רבה לכל הקוראים היקרים והחברים שלי בפינת המכתבים ואני רוצה קודם כל להודות לה' על העידוד והעבודה שלי כסופרת תקבל את הזכרונות הטובים והגדולים ביותר ותודה!

הטוב ממני

אני אדם שנוטה לחיות את החיים בצורה מציאותית, שמממש את החלומות שלי כעתיד אמיתי ושאחרי שהזמן יעבור, אני אחשוב מחדש על תפיסה בסיסית של רעיונות שבשבילי אלחם יותר עם הצד האינטלקטואלי שלי שאנו מפשטים בו. החיפוש אחר חיים ללא שום קונפליקט עם הנוער שהוא רק פנטזיה שבה אנחנו נותנים לתפקידנו להגיב ברצון פשוט להשיג משהו שעושה לנו טוב כמו ההערכה של עצמנו לשחזר ולכבוש את העולם החדש יותר מאשר שחלמנו עליו בימים עברו ולמדנו טוב יותר להשתמש ביכולת שלנו שהיום מפותחת יותר עם התקדמות טכנולוגית רבות שהיינו מתוסכלים לעשות משהו יוצא דופן אם היינו לא שלמים ויש לנו מטפיזיקה בסביבה שלנו של ליצור מחדש את כל חומרי הגלם באיחוד מושלם ובביצועים גבוהים כדי ליצור משהו או משהו שעושים אותנו מאושרים ומניחים אותנו בנחת והיום אנחנו מחפשים יותר את הדברים שהרשעה מציעה כדי להראות שאנחנו או אנחנו יותר חזקים ויצירתיים, אחרי כמה שנים שמנו את הדברים הנכונים במקום הנכון ואנחנו לא חסרי ביטחון כי אנחנו יודעים שהכל הולך כשורה ואנחנו באיחוד מושלם כמו אטום.

אני יותר הרעיונות שלי שהופכים זריזים יותר בכל מצב שאני עושה בחיים ואני מניח בצד את מצב הרוח הרע של התגברות על חולשות החיים שהן עדות למאמצים חדשים שנותרו איתנו המסקנות האמיתיות והתשובה נכונה בקרוב אני מרגיש טוב. למה לא!

אנו חיים היום במדינה רפובליקנית שהייתה היסטוריה נבונה כמו אחרים שסווגו בה אנו יכולים לומר שהוקרנו והושפענו מהכל או מהמסורת הנפוצה ביותר של עם שמשתקפת בכמה גזעים תחת ריבונות שונה. כמה כסאות סווגו כדוגמאות של כוח, צדק וסדר על פני חברה גרידא, שכיום היא יותר פורמלית ומשכילה לגבי סטנדרטים חדשים שמלמדים אנשים גדולים שלא חושבים כמו בעבר שכיום רמת החיים עולה כתוצאה מכך הסתננות זרות לשוק העבודה והמהפכות התעשייתיות הגדולות שתמיד מפתיעות אותנו ונותנות מקום לאדם הדרומי בתפקיד העובד שלו, להפעיל יותר תרבות ואהבה לחבריו מאשר הרגליו דומים יותר לדוגמאות ופעילויות בחברתיות ובאינטלקטואליות שלנו. סביבות. אני מאמין שאנחנו מפסיקים להרגיע את הזמנים הטובים שלנו שבהם עלינו לזכור תמיד עד כמה האדם היה פרימיטיבי, שלמען הפשטות הסוציאליסטית נולד בעולם הזה בהיבט שאולי הוא זכר את קוף האדם הפרימיטיבי שהיום אנחנו מרוכזים ב פלטפורמה שאולי עדיין כובשת את המרחבים שלנו ומצמיח את האופקים שלנו, אנו מגדירים סיפור יפהפה שאנו תמיד לוקחים לעתיד הבלתי נשכח כנביעה נפלאה ורשמית שבה אנו שותלים את הזרעים בקרקעות מתוכננות היטב. המחויבויות שלנו ושהחיים באמת נראים אחרת ממה שאנחנו פשוט חושבים ושהעולם נמצא בשליטתנו, אני מאמין שאנחנו רק מבססים דרך חיים מקיפה יותר עם עצמנו ותמיד האמנתי שהאדם ישיג את מטרותיו כמו פנייה שבריר זמן לתוך שניות ושהחיים תמיד יכולים להראות לנו איך העולם נראה ומה המציאות שלו, הם תמיד מבקשים מאיתנו ללכת לפי דפוס טוב, זה בוודאי יוביל אותנו לסתירות של החיים כי החיים תמיד מסתיימים אותנו עם מטרה או נסיגה שמייעדת אותנו ותמיד גורמת לנו להגיב למשטח חסר תקדים של חלומות ופנטזיות שאנו מכניסים לפרקטיקות של עבודה, אהבה, ידידות ותמיד משנים את דעתנו בגרסה של אמונה שתמיד נוכל לכבוש את שלנו. ירצה ותמיד תהיה צעיר והמוות יהיה רק תזכורת לעבר כשהיינו אנשים גדולים, הסתובבנו ברחבי העולם וכבשנו את החיים והמוות אינו עוד ומה שקיים זה רק זיכרונות מתקופת כיבושים, עיבוד פנטסטי על נתיב מטייל ואנחנו חייבים תמיד לנסוע לעתיד כי יום אחד הוא יוכל להראות לנו את החיים שתכננו וכן נלמד לחיות ולצעוד בדרך שתוביל אותנו למרחב שבו יהיה לנו זמן לתמלל את החללים שלנו שאולי יגרום לנו להבין מה חסר לנו ושהמצפון שלנו הוא פשוט האהבה שיש לנו ושלמדנו לחיות. הוקיר את החיים ופשוט את העולם שלנו!

הרצאה אידילית של פילוסופיה

אני פשוט רוצה להראות בפילוסופיה שלי אוסף מוגדר היטב שבכמה מילים נמצא במונח קבוצת מילים שבה נוכל לפשט כרוניקה על ידי ביסוס מטפיזיקה שבה פסוק יכול להראות באופן שיטתי את הצד הפילוסופי שבו אנו מקבצים תורת יחסות של מספר מחלקות כך שמילים מתאימות לז'אנר ומשמעות שבה נפנטז סיפור ברציפות כפסוק פשוט כדי לתאר פילוסופיה שאנו חוקרים באופן תיאורטי כסיפור פילוסופי שנחפש בהיגיון את האהבה שאנו מרגישים. יש מילה בכל מה שקשור לפילוסופיה ואני רוצה להסביר קצת על הפילוסופיה ויחסיה.

מהי פילוסופיה מילולית? "אהבת חוכמה" היא חקר שאלות כלליות ויסודיות על קיום, ידע, ערכים, שכל, שכל ושפה; לעתים קרובות מוצגים כבעיות שיש לפתור. המונח נטבע כנראה על ידי פיתגורס (בערך 570 - 495 לפנה"ס). שיטות פילוסופיות כוללות תשאול, דיון ביקורתי, טיעון רציונלי והצגה שיטתית. שאלות פילוסופיות קלאסיות כוללות: האם אפשר לדעת משהו ולהוכיח שאתה יודע אותו? מה יותר אמיתי? פילוסופים שואלים גם שאלות מעשיות וקונקרטיות יותר, כגון: האם יש דרך טובה יותר לחיות? האם עדיף להיות הוגן או לא הוגן (אם אתה יכול להתחמק מזה)? האם לבני אדם יש רצון חופשי?

מבחינה היסטורית, "פילוסופיה" הקיפה כל גוף ידע. מימי הפילוסוף היווני הקדום אריסטו ועד המאה ה-19, "הפילוסופיה הטבעית" הקיפה אסטרונומיה, רפואה ופיזיקה. למשל הפילוסופיה של ניוטון Naturalis Principia Mathematica (1687) סווג מאוחר יותר כספר לימוד בפיזיקה. במאה ה-19, צמיחתן של אוניברסיטאות מחקר מודרניות הובילה את הפילוסופיה האקדמית ודיסציפלינות אחרות להתמקצע ולהתמקצע.

חקירות אחרות הקשורות באופן הדוק לאמנות, מדע, פוליטיקה או פעילויות אחרות נותרו חלק מהפילוסופיה. למשל, האם יופי אובייקטיבי או סובייקטיבי? האם יש הרבה שיטות מדעיות או רק אחת? האם אוטופיה פוליטית היא חלום מלא תקווה או סתם פנטזיה? תת-התחומים העיקריים של הפילוסופיה האקדמית כוללים מטפיזיקה ("דאגות לטבע היסודי של המציאות וההוויה"), אפיסטמולוגיה (על טבעו ויסודות הידע) וגבולותיו ותוקפו" , אתיקה, אסתטיקה, פילוסופיה פוליטית, לוגיקה ופילוסופיה של מַדָע.

הכל מתחיל כנביעה בין פסיכואנליזה, מטפיזיקה ופילוסופיה שפשוט אני רוצה ליצור כיתה שבה הרעיון יכול לומר לנו בניגוד למונח או שימוש מהותי בפסוק שיהפוך למשפט.

אהבה היא כמו הגה שגורם לנו לחתור וגורם לנו להגיב בסנטימנטליות על דלתות תודעות שונות שמניעות אותנו לתגובה בין מערכת יחסים המסורה יותר לזולת מאשר צורך בפשטות שאליו אנו מרגישים נמשכים כמו חץ ישר מרגשותינו. שהכל הפך למקרה רגוע של עונג שבו האופוריה השתלטה על מרחב בו נילחם ונייחל לרצון או הרעיון הזה שאנו אוהבים בו נחפש את הרצון בו אנו כלואים במעגל של רק נסיבות שבהן הפנטזיות שלנו יכולות לתת לנו את הדרך להרפתקאות יפות שמניעות אותנו יותר אהבה שאיננו יכולים לשכוח ושהכל נמצא על גבול שאנחנו לא רואים את השנאה שאולי נוכל לשחרר אותה כסתירה של קנאה. לאהבה שפשוט רוצה להגיד לנו שהפכנו להוויה שהופתענו ממשהו יחסית למשותף ושאנחנו חושפים את עצמנו בכל דרך שאפשר להכיל הכל בחיים. של מרחב הזמן הזה שהוא הכרחי, מפחיד, מעורר הערכה שבו כל הרלוונטיות של החיים יכולות לומר לנו שאנחנו פשוט אוהבים מישהו שבלוגיקה יהיה פחות או יותר מובן ראוי שבו אנו מפתחים התנהגות מעודנת יותר במונחים של עונג שגורם לנו לסבול מאחרים על ידי תפיסה יותר ראייתית שבה הכל הופך למשהו מהותי ממחשבות מסוימות המאתגרות את הרגשות שלנו לסתירה רגשית של ראיית דברים סביבנו מחזקים אותנו כגורם פסיכולוגי שבו אנו מונעים לקסם של אהבה. שאין לו שום פתולוגיה והם אפילו לא גורמים נדירים כי בכל דבר יש באופן שיטתי גורם אנרגיה או חשמלי שמציעים מחויבות שתמיד מושכת את תשומת ליבנו ועושה לנו טוב כי ההיגיון של האהבה יהיה פשוט החיפוש אחר נקודה של מערכת יחסים שאנו מחפשים חיבה למישהו והאדם הזה הפך אותנו למשהו שהובלנו על ידי רצון נצלני אם נדע שבכל דבר ועבור כל דבר אנו נותנים את עצמנו להנאה שיכולה להיות מופנית לפנטזיה אבות שאנו יוצרים תמיד ככלי של עונג בו אנו תמיד חולמים על היכולות שלה שכמעט בלתי ניתנות להסבר על ידי היגיון שאנו הופכים להיות. מעריצים סודיים של מערכת יחסים בה אנו מחפשים ידידות שאנו יכולים להגדיר בעצמנו שאנו אוהבים מישהו באופן שיטתי וגורם זה יכול להראות לנו משהו יוצא דופן שמנסח אותנו בין רעיון של התגברות על מכשולים מסוימים בחיים של אומץ, התלהבות, הערצה, חיבה שבה היכולות שלנו שזורות זו בזו לקסם מהחיים שאנו מחפשים הבנת גובה, התמדה בין מגע שאיננו רוצים לאבד מעינינו לבין שהכל יהיה ביטוי רגשי של הרצונות שלנו בו נוכל לומר שאנו מאוהבים ושאהבה היא פשוט תגובה של חיבה שבה אנו מחפשים להזדהות עם הרצונות שלנו, חלומות מיוחסים שעשויים להיות מיועדים או שנועדו בוודאות נביעה בעלת אופי סותר של החיים שבהם אנו נלקחים לעונג להכיר מישהו ושהאדם הזה יוכל לומר לנו מה הוא גם מרגיש כלפינו ושהכל נמצא במעגל הקשור לנסיבות מסוימות של אהבה ב שאנו יכולים להאמין במציאות ממה שיכולנו לחלום ושהעונג הזה יכול להפוך למשהו רצוי יותר, הרפתקני ולהפוך לעונג כצורה של רווח, בהיותנו חופשיים מייאוש כאשר המאבק שמורכב מהיגיון קטן של הישרדות שבו אהבה הופכת למשהו פנטסטי יחסית בכך שהיא משלימה אותנו ומשמחת אותנו כמעט בכל ההיבטים של הטבע האנושי ושהאהבה היא ההוכחה האידיאלית לכך שאנו מחבבים מישהו מתוך חיבה, הערצה, בהיותה כל ההיגיון הזה מבוסס יותר על האהבה הפיזית. קשור לעונג הגשמי שגורם לנו לחשוק במין שמוביל אותנו לעונג הבלתי נשכח של ליהנות מאותה אהבה גשמית והכל בין התנגדות שאולי יכולנו להרגיש מאוהבים לראות מבפנים החוצה איך זה יהיה בהיגיון הכי מציאותי ופשרני בין שני אנשים שמעולם לא התראו ופשוט יכירו זה את זה, לקבל את האהבה היותר רגשית הזו שקשורה לאהבה האמיתית שנעשית ל כמו ושאפשר לאהוב ושאולי יחזיק מעמד להרבה זמן ושאנחנו פשוט לא יכולים לקחת את האהבה הזו ובפיזיקה אנחנו יכולים פשוט להוביל אותה למקורבים שלנו וכן אנחנו מעריצים הכל והכל כאהבת אמת שבה אנחנו יכולים לומר הפילוסופיה מלמדת אותנו לאהוב בדרך אחרת, עד כמה אהבה היא שם נרדף לאהוב, וכן, אנחנו נכבוש צד של החיים שאנחנו מציעים שאנחנו מולדים על ידי רצונות הגוף והנפש שלנו ושאולי אנחנו נמשכים על ידי גורם חיובי שהטבע לא יכול להגיב לצד הנגדי של האהבה הזו כי החיים מלמדים אותנו לחפש תמיד את היתרונות ומשאירים כמעט הכל ליחסיות של ודאויות, רווחים וסיפוק שאתה תהיה הצד ההפוך של חוסר המציאות של להכיר את עצמך ולא לאחרים בהתבסס כמו תמיד על מחקר מקדים שאנחנו מחפשים את הטוב, שוכחים את הרע ושרצונותינו ייעשו ולא הכל וכולם יהיו אותו הדבר כי הם לא אופטימיים ושהם תמיד יכולים להשתמש בצד האפל של החיים שאנחנו מוצאים את כל אי הוודאות כחוסר יכולת, חוסר אהבה שיכול להישאר כנסיגה של כוח רצון שמניע אותנו בצורה פתאומית שיכולה להסיח את דעתנו וזה לא שלילי כמו לחפש כנות, הנאה מלאהוב מישהו להתייחס אליו כי אהבה פשוט יהיה כוח שמניע אותנו לקבל כוודאות, את היכולת להאמין במישהו ושאפשר להבהיר הכל כבסיס לתגובת קרב קולית יותר למערכת היחסים ולאהבה למישהו ושאהבה זו תהיה אולי רק תחילתה של הרפתקה טובה שבה נוכל להבין את ההיגיון של אהבה שבה האהבה היא מכשיר בסיסי של קיום היוצר חיבה על כוונותיו הטובות של האדם שבפילוסופיה היא אנחנו תמיד מחלצים את האהבה לחוכמה כשאנחנו גם לומדים לאהוב איך להתעמק במשהו סופרלטיב שמרחיק אותנו בתגובה של מאבק מחוסר הנאות של להכיר מישהו ושהמישהו הזה הוא באמת האדם הרצוי, והופך למקרה שקשור היטב האהבה שנבנית תמיד על תמרוני שלום מסוימים, תגובה של מאבק שבה הכל כתוב גם כמו שאלוהים ברא אותנו ושתמיד נבעה אלינו כמו שאומרים שאלוהים ברא את האדם בדמותו ושהוא לימד אותו לאהוב מעל לכל הדברים בגן העדן, עוזב את הגיהנום כמטרה של החושך שבו נשמות נלקחות לשלם על הרעות שעשו בחיים, זה מהגיהנום שהשנאה מיוצגת על כל יכולות ההוויה וההוויה שבה אנחנו יכולים לדעת כל מה הוא יוצא דופן וההתייחסויות שלו יהיו כדי להפוך את העולם על אנשים לקינה שבה האהבה לא יכלה לבסס את זרימתה שאנו יכולים לסווג כטוב שהוא פתגם שמראה חיבה לאדם כלשהו. מהדהד עד כמה שנאה הוא שם עצם זכר המייצג רוע שאינו מפגין חיבה לאדם כלשהו ושאנחנו בהחלט יכולים לרשום בכל דבר על האהבה שנמצאת מתחת לצד הקל של החיים השונה מהצד השלילי של החיים שהוא המוות שמייצג את הרוע כשהחיים מייצגים באופן סמלי את הטוב שגורם לנו להגיב על מחויבויות רגשיות כאלה על הפנטזיות והחלומות שלנו שעוברים מרצון משלנו על מגוון פסיכולוגי של הזדהות עם מישהו והפגנת מסירות לאדם הזה שבפילוסופיה שלי אני מסביר על אהבה ומערכות היחסים שלה שיכולים להמציא אותנו על הסכמה והיקסמות של רצונותינו שמבחינה רגשית הכל מובהר פסיכולוגית שאנו קוראים לה פסיכולוגיה פעילה שהיא המדע העוסק במצבים ותהליכים נפשיים, בהתנהגות אנושית ובאינטראקציות שלהם עם גוף וגוף. סביבה חברתית.

אני פשוט רוצה להראות בפילוסופיה שלי אוסף מוגדר היטב שבכמה מילים נמצא במונח קבוצת מילים שבה נוכל לפשט כרוניקה על ידי ביסוס מטפיזיקה שבה פסוק יכול להראות באופן שיטתי את הצד הפילוסופי שבו אנו מקבצים תורת יחסות של מספר מחלקות כך שמילים מתאימות לז'אנר ומשמעות שבה נפנטז סיפור ברציפות כפסוק פשוט כדי לתאר פילוסופיה שאנו חוקרים באופן תיאורטי כסיפור פילוסופי שנחפש בהיגיון את האהבה שאנו מרגישים. יש מילה בכל מה שקשור לפילוסופיה ואני רוצה להסביר קצת על הפילוסופיה ויחסיה.

שיא ראשי של אמן ונקודת המבט שלו

אני לא יכול לתת לחיים לעבור בלי להראות מי אני כי זה יהיה הוגן יותר לספר משהו טוב יותר בזמן שהרבה אנשים חיים במחבוא ואין להם את הכישרון להיות אמן כמוזיקאי, סופר שאני ואני רוצה להראות לעולם ולפינטרסט את כל ההיסטוריה הברזילאית שלי שבה כבשתי את העולם תוך כדי סיפורים וסיפורים מרתקים שבהם הפילוסופיה מתמקדת יותר בספרות מקיפה שמתייחסת לשיעורים מדעיים גדולים שבהם הסוציולוגיה שלי מלמדת אנשים רבים לחיות בצורה חיובית יותר עם החיים שבהם נוכל למצוא דרך אמיתית ואני רוצה להראות את הבלוג הזה שלי בשם Wise Thoughts and Minds שעשיתי עם הרבה אהבה ועבודה כדי שהעולם יוכל לראות אותי ולקרוא עליי בו אני לכתוב כרוניקות, מחשבות, סיפורים שלימדו אותו להבין את כל מציאות החיים עם פילוסופיות, פסיכולוגיות, מדעים ושירים שבהם תמצאו עולם נפלא ומכושף של שיעורים מגוונים שבהם אני הכותב בעצמי. כותב הבלוג עצמו הוא רוברטו בארוס ואני מאוד אשמח אם כולם יסתכלו ויאהבו את האתר שלי כי כולם יאהבו אותו ותודה רבה וחיבוק גדול!

תודה מאדם

השלום הוא לעד ואנחנו גדולים מטבענו כי אנו בני אדם ותמיד נשמור על כל הפורמליות שהחיים מציעים לנו בהם נחזק את דרכינו בכל הכבוד ובכל התהילה שבה ה' מתאים למה שאנו עושים. עם החיים מה שהחיים מלמדים אותנו שגם אנחנו חיים לנצח במולדתנו ברפובליקה עולמית בכל מדינותינו שאנחנו תמיד אוהבים לראות דברים בחיים ואנשים עשירים ועניים שהם דוגמה לריבונות ושחלקם סובלים ובגלל שאנחנו לומדים אוהבים ומעריכים את חיינו כי אנחנו אולי לא מושלמים אבל אנחנו מנסים להראות את הערכים שלנו טוב יותר בליבנו. תודה!

מאת: רוברטו בארוס

Hebreu